Пишем о новых решениях обогрева салонов троллейбусов, предложения.
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 16.12.2024 16:58ValeriiПрацівники КП "ВТК" проходять стажування у Цюриху (Новини і публікації)
- 12.12.2024 20:20OlegЗбільшення вартості проїзду в громадському транспорті (Новини і публікації)
- 30.11.2024 19:37adminЗміна розкладу руху автобусу № 2 (Новини і публікації)
- 05.11.2024 17:12admin
- 31.10.2024 10:26ValeriiДо 111-річчя трамвая у Вінниці проведуть екскурсію (Новини і публікації)
- 30.10.2024 11:34ValeriiУ Вінниці відкрили виставку трамвайних квитків (Новини і публікації)
- 30.09.2024 12:18ValeriiСучасні та комфортні: на маршрут виїхали автобуси MAN! (Новини і публікації)
- 26.09.2024 12:00adminЗручніше для пасажирів: оновлений графік руху тролейбуса № 22 (Новини і публікації)
- 17.09.2024 22:23adminЗміни на тролейбусному маршруті № 22 (Новини і публікації)
- 12.09.2024 17:41OlegЗміни на тролейбусному маршруті 18 (Новини і публікації)
- 20.01.2012 21:49PANСписок автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації)
- 30.12.2010 15:04ZaharШвейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму)
- 26.01.2011 15:20OlegЛюди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму)
- 26.04.2013 00:22REGKarpfen Be 4/4 (Тема форуму)
- 31.03.2012 20:38OlegРозклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 17.10.2012 19:23ларисаТроллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму)
- 04.02.2013 14:42OlegРозклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 08.09.2012 19:26OlegОбновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації)
- 11.07.2011 22:17OlegОбновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації)
- 12.03.2021 23:50OlegМаршрутка 8А продовжена до дач. Розклад. (Новини і публікації)
- 07.11.2009 02:30adminПросто афоризмы (Тема форуму)
- 30.09.2024 12:18ValeriiСучасні та комфортні: на маршрут виїхали автобуси MAN! (Новини і публікації)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 23.12.2024 21:49IndiadaOleh
- 02.12.2024 18:12AleshkaTheBestik
- 30.09.2024 20:08danpanСкільки км зробив цей красень за 6 років? (Новини і публікації)
- 01.06.2024 08:42Ольга ПаничСкажіть, будь-ласка, нащо забрали по маршруту 3 трамвай у 8.39 від ринку Вишенька до... (Новини і публікації)
- 27.12.2023 18:25Iryna
- 22.12.2023 18:43sysНе їздять вони адекватно (Новини і публікації)
- 16.10.2023 11:41Alex Timo
- 16.10.2023 11:39Alex Timo
- 16.10.2023 11:37Alex TimoТак і надіслали б вище, толку було б більше. (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:36Alex Timo
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
40%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
34%
Користуюсь іншими способами
22%
Байдуже
3%
Загальна кількість голосів: 58
Альтернативное решения обогрева салонов троллейбусов в Хмельницком. Вдоль салона на уровне глаз размещено три вот таких бытовых обогревателя.
а від них є реальний результат? можливо потрібно порадити таке нашим
с эстетической точки зрения, мягко говоря "не очень" ..
и поэтому стало интересно: а разве нет уже готовых решений дообеспечения неотапливаемых троллейбусов отоплением? чтобы не выдумывать велосипед. да ещё и в таком откровенно кустарном виде ..
Фізика поділяє точку зору естетики: тепле повітря підіймається, витісняючи холодне донизу. В результаті у зазначених тролейбусах має бути тепло приблизно "на рівні очей" та вище, проте пасажирські ноги мерзнутимуть майже так само, як і без "велосипеда".
Для порівняння:
- батареї опалення в переважній більшості випадків ставлять при підлозі, тобто унизу :);
- існує досить широкий спектр опалювальних систем "тепла підлога", але ж не "тепла стеля";
- штатні обігрівачі салону у ЗиУ розташовані на стику бічних стін та підлоги.
Було б класно зробити теплу підлогу, але навіть Європа, здається такого не робить.
Також дозвольте не погодитися.
1) Якщо добре протопити, тепло буде і внизу.
2) Те що біля підлогои - це якраз не "штатний обігрівач". Там трохи інший принцип роботи. Дана тема на форумі вже обговорювалася. Можете пошукати.
3) Внизу НЕ МОЖНА вмикати дуже сильно, щоб не поплавилось взуття пасаирів, які сидять. Зверху ж можна.
4) Ви ніколи не задумувалися, що якраз дах (до речі, саме дах, а не стеля в тролейбусах) більше дає холоду. Навіть віомо, що коли швидко охолоджують каструлю, лід ставлять на кришку, а не під низ.
:))))))))) Спасибо, давно так не смеялся:)
да, насчет наших троллейбусов: самое слабое место в них - это дырявые двери.
"Також дозвольте не погодитися" ;)
1. Скільки часу та, головне, електрики піде на те, щоб "протопити", з урахуванням того, що тролейбус із залізним дахом (як пані слушно зауважила) та дверима, які, навіть коли вони повністю справні, пропускають достатню кількість "свіжого" повітря з вулиці -- це не хата у селі із "термоінерційною" грубою та "термоізолюючими" стінами.
2. Не сперечатимуся, оскільки не вважаю себе знавцем тролейбусних технольоґій -- у попередньому дописі висловив власну точку зору.
3. Угу... краще хай плавитимуться мізки пасажирів... :E
4. Дах і стеля, безумовно, різні речі. Проте... от у панельній хрущовці на верхньому поверсі то дах чи стеля? ;)
Дякую за висловлення Ваших думок. В спорі народжується істина ;)
Несколько слов по обогреву салонов троллейбусов (и трамваев) в российских городах. Проблемой этой занимаемся с 2005 г. В большинстве троллейбусов и трамвайных вагонов стоят отопители салона НПФ "Этна" мощностью 3,5 и 5 кВт. Не сочтите за рекламу этой продукции, но здесь обмен мнениями и информацией. Приобретают их как производители подвижного состава (ТРОЛЗА, УКВЗ, ТРАНС-АЛЬФА...), так и эксплуатационные предприятия. Устанавливают их под сиденьями или в другие места (решают заказчики). В зависимости от состояния вагона и климата в данном регионе требуется 12-20 кВт на салон. Но в новых трамваях может быть и больше, т.к. конструкторы закладывают резерв. При работе с ситемой климат-контроля перегрева в салоне нет и электроэнергия экономится. На Украине отопители можно увидеть, например, в Енакиево, куда они поступили в составе новых трамваев УКВЗ.
А вот такой обогреватель поставили в 277 троллейбус.
Он занял одно из моих любимых стоячих мест на задней площадке.
Свойства: температура зимой в салоне +2, пассажировместимость круглый год -1.