Обогрев салонов троллейбусов

Oleg
Зображення користувача Oleg.
Не в мережі
Був: 1 місяць 3 дня тому
Зареєстрований: 07.07.2009 19:32

Пишем о новых решениях обогрева салонов троллейбусов, предложения.

Oleg
Зображення користувача Oleg.
Не в мережі
Був: 1 місяць 3 дня тому
Зареєстрований: 07.07.2009 19:32

Альтернативное решения обогрева салонов троллейбусов в Хмельницком. Вдоль салона на уровне глаз размещено три вот таких бытовых обогревателя.

yrk_a
Зображення користувача yrk_a.
Не в мережі
Був: 10 років 7 місяців тому
Зареєстрований: 10.02.2012 10:10

а від них є реальний результат? можливо потрібно порадити таке нашим

Зелёный Крокодил
Зображення користувача Зелёный Крокодил.
Не в мережі
Був: 7 років 8 місяців тому
Зареєстрований: 15.05.2012 22:35

с эстетической точки зрения, мягко говоря "не очень" ..
и поэтому стало интересно: а разве нет уже готовых решений дообеспечения неотапливаемых троллейбусов отоплением? чтобы не выдумывать велосипед. да ещё и в таком откровенно кустарном виде ..

ok
Зображення користувача ok.
Не в мережі
Був: 8 років 2 місяці тому
Зареєстрований: 07.09.2012 21:21

Фізика поділяє точку зору естетики: тепле повітря підіймається, витісняючи холодне донизу. В результаті у зазначених тролейбусах має бути тепло приблизно "на рівні очей" та вище, проте пасажирські ноги мерзнутимуть майже так само, як і без "велосипеда".

Для порівняння:
- батареї опалення в переважній більшості випадків ставлять при підлозі, тобто унизу :);
- існує досить широкий спектр опалювальних систем "тепла підлога", але ж не "тепла стеля";
- штатні обігрівачі салону у ЗиУ розташовані на стику бічних стін та підлоги.

лариса
Зображення користувача лариса.
Не в мережі
Був: 11 років 7 місяців тому
Зареєстрований: 19.01.2012 08:09

Було б класно зробити теплу підлогу, але навіть Європа, здається такого не робить.

Також дозвольте не погодитися.
1) Якщо добре протопити, тепло буде і внизу.
2) Те що біля підлогои - це якраз не "штатний обігрівач". Там трохи інший принцип роботи. Дана тема на форумі вже обговорювалася. Можете пошукати.
3) Внизу НЕ МОЖНА вмикати дуже сильно, щоб не поплавилось взуття пасаирів, які сидять. Зверху ж можна.
4) Ви ніколи не задумувалися, що якраз дах (до речі, саме дах, а не стеля в тролейбусах) більше дає холоду. Навіть віомо, що коли швидко охолоджують каструлю, лід ставлять на кришку, а не під низ.

qwe2
Зображення користувача qwe2.
Не в мережі
Був: 3 роки 2 тижні тому
Зареєстрований: 29.02.2012 14:16

лариса писав: Навіть віомо, що коли швидко охолоджують каструлю, лід ставлять на кришку, а не під низ.

:))))))))) Спасибо, давно так не смеялся:)
да, насчет наших троллейбусов: самое слабое место в них - это дырявые двери.

ok
Зображення користувача ok.
Не в мережі
Був: 8 років 2 місяці тому
Зареєстрований: 07.09.2012 21:21

"Також дозвольте не погодитися" ;)

1. Скільки часу та, головне, електрики піде на те, щоб "протопити", з урахуванням того, що тролейбус із залізним дахом (як пані слушно зауважила) та дверима, які, навіть коли вони повністю справні, пропускають достатню кількість "свіжого" повітря з вулиці -- це не хата у селі із "термоінерційною" грубою та "термоізолюючими" стінами.

2. Не сперечатимуся, оскільки не вважаю себе знавцем тролейбусних технольоґій -- у попередньому дописі висловив власну точку зору.

3. Угу... краще хай плавитимуться мізки пасажирів... :E

4. Дах і стеля, безумовно, різні речі. Проте... от у панельній хрущовці на верхньому поверсі то дах чи стеля? ;)

лариса
Зображення користувача лариса.
Не в мережі
Був: 11 років 7 місяців тому
Зареєстрований: 19.01.2012 08:09

Дякую за висловлення Ваших думок. В спорі народжується істина ;)

hvac
Зображення користувача hvac.
Не в мережі
Був: 11 років 4 місяці тому
Зареєстрований: 10.07.2013 14:28

Несколько слов по обогреву салонов троллейбусов (и трамваев) в российских городах. Проблемой этой занимаемся с 2005 г. В большинстве троллейбусов и трамвайных вагонов стоят отопители салона НПФ "Этна" мощностью 3,5 и 5 кВт. Не сочтите за рекламу этой продукции, но здесь обмен мнениями и информацией. Приобретают их как производители подвижного состава (ТРОЛЗА, УКВЗ, ТРАНС-АЛЬФА...), так и эксплуатационные предприятия. Устанавливают их под сиденьями или в другие места (решают заказчики). В зависимости от состояния вагона и климата в данном регионе требуется 12-20 кВт на салон. Но в новых трамваях может быть и больше, т.к. конструкторы закладывают резерв. При работе с ситемой климат-контроля перегрева в салоне нет и электроэнергия экономится. На Украине отопители можно увидеть, например, в Енакиево, куда они поступили в составе новых трамваев УКВЗ.

Любопытный
Зображення користувача Любопытный.
Не в мережі
Був: 4 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 14.08.2012 16:49

А вот такой обогреватель поставили в 277 троллейбус.
Он занял одно из моих любимых стоячих мест на задней площадке.
Свойства: температура зимой в салоне +2, пассажировместимость круглый год -1.