Пишем о новых решениях обогрева салонов троллейбусов, предложения.
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 12.08.2022 19:40
PAN
15 серпня тимчасово не ходитимуть тролейбуси 12,13,14 (Новини і публікації) - 11.08.2022 23:20
Oleg
15 годин у Вінниці (Новини і публікації) - 05.08.2022 11:26
Oleg
Швейцарський швейцарець повернувся (Новини і публікації) - 03.08.2022 12:26
PAN
При повітряній тривозі транспорт зупинятимуть (Новини і публікації) - 24.07.2022 00:00
PAN
Що там з "Tram 2000"? (Новини і публікації) - 18.07.2022 12:28
Oleg
Новий потяг з Вінниці до Могилів-Подільського (Новини і публікації) - 15.07.2022 07:38
Oleg
Відновлення руху трамваїв на Замосття (Новини і публікації) - 14.07.2022 14:50
PAN
Зміна руху міського транспорту! (Новини і публікації) - 13.07.2022 12:02
Oleg
Ремонт дороги для виїзду з Десни на Окружну (Новини і публікації) - 09.07.2022 22:53
admin
Тимчасова зміна схем руху деяких маршрутів (Новини і публікації)
- 30.12.2010 15:04
Zahar
Швейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму) - 20.01.2012 21:49
PAN
Список автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації) - 26.01.2011 15:20
Oleg
Люди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму) - 26.04.2013 00:22
REG
Karpfen Be 4/4 (Тема форуму) - 31.03.2012 20:38
Oleg
Розклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації) - 17.10.2012 19:23
лариса
Троллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму) - 04.02.2013 14:42
Oleg
Розклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації) - 08.09.2012 19:26
Oleg
Обновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації) - 11.07.2011 22:17
Oleg
Обновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації) - 29.05.2015 23:25
Oleg
Открыт прямой автобусный маршрут Винница-Кишинёв (Новини і публікації)
- 20.12.2017 14:04
2727
СКАРГА!!!! (Тема форуму)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 11.08.2022 19:47
Тетяна888
- 25.07.2022 09:35
Zolotoeplama
- 06.07.2022 14:12
Natalie
- 23.12.2021 21:08
Irinka
- 23.12.2021 14:00
Daria Pavlik
- 09.12.2021 10:57
Джессіка Резник
- 19.11.2021 10:38
Steep Root
- 02.11.2021 18:07
qwe2
- 22.10.2021 11:18
Irinka
- 19.10.2021 09:24
Максим Буряк
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
37%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
37%
Користуюсь іншими способами
22%
Байдуже, сиджу на карантині
4%
Загальна кількість голосів: 54
Альтернативное решения обогрева салонов троллейбусов в Хмельницком. Вдоль салона на уровне глаз размещено три вот таких бытовых обогревателя.
а від них є реальний результат? можливо потрібно порадити таке нашим
с эстетической точки зрения, мягко говоря "не очень" ..
и поэтому стало интересно: а разве нет уже готовых решений дообеспечения неотапливаемых троллейбусов отоплением? чтобы не выдумывать велосипед. да ещё и в таком откровенно кустарном виде ..
Фізика поділяє точку зору естетики: тепле повітря підіймається, витісняючи холодне донизу. В результаті у зазначених тролейбусах має бути тепло приблизно "на рівні очей" та вище, проте пасажирські ноги мерзнутимуть майже так само, як і без "велосипеда".
Для порівняння:
- батареї опалення в переважній більшості випадків ставлять при підлозі, тобто унизу :);
- існує досить широкий спектр опалювальних систем "тепла підлога", але ж не "тепла стеля";
- штатні обігрівачі салону у ЗиУ розташовані на стику бічних стін та підлоги.
Було б класно зробити теплу підлогу, але навіть Європа, здається такого не робить.
Також дозвольте не погодитися.
1) Якщо добре протопити, тепло буде і внизу.
2) Те що біля підлогои - це якраз не "штатний обігрівач". Там трохи інший принцип роботи. Дана тема на форумі вже обговорювалася. Можете пошукати.
3) Внизу НЕ МОЖНА вмикати дуже сильно, щоб не поплавилось взуття пасаирів, які сидять. Зверху ж можна.
4) Ви ніколи не задумувалися, що якраз дах (до речі, саме дах, а не стеля в тролейбусах) більше дає холоду. Навіть віомо, що коли швидко охолоджують каструлю, лід ставлять на кришку, а не під низ.
:))))))))) Спасибо, давно так не смеялся:)
да, насчет наших троллейбусов: самое слабое место в них - это дырявые двери.
"Також дозвольте не погодитися" ;)
1. Скільки часу та, головне, електрики піде на те, щоб "протопити", з урахуванням того, що тролейбус із залізним дахом (як пані слушно зауважила) та дверима, які, навіть коли вони повністю справні, пропускають достатню кількість "свіжого" повітря з вулиці -- це не хата у селі із "термоінерційною" грубою та "термоізолюючими" стінами.
2. Не сперечатимуся, оскільки не вважаю себе знавцем тролейбусних технольоґій -- у попередньому дописі висловив власну точку зору.
3. Угу... краще хай плавитимуться мізки пасажирів... :E
4. Дах і стеля, безумовно, різні речі. Проте... от у панельній хрущовці на верхньому поверсі то дах чи стеля? ;)
Дякую за висловлення Ваших думок. В спорі народжується істина ;)
Несколько слов по обогреву салонов троллейбусов (и трамваев) в российских городах. Проблемой этой занимаемся с 2005 г. В большинстве троллейбусов и трамвайных вагонов стоят отопители салона НПФ "Этна" мощностью 3,5 и 5 кВт. Не сочтите за рекламу этой продукции, но здесь обмен мнениями и информацией. Приобретают их как производители подвижного состава (ТРОЛЗА, УКВЗ, ТРАНС-АЛЬФА...), так и эксплуатационные предприятия. Устанавливают их под сиденьями или в другие места (решают заказчики). В зависимости от состояния вагона и климата в данном регионе требуется 12-20 кВт на салон. Но в новых трамваях может быть и больше, т.к. конструкторы закладывают резерв. При работе с ситемой климат-контроля перегрева в салоне нет и электроэнергия экономится. На Украине отопители можно увидеть, например, в Енакиево, куда они поступили в составе новых трамваев УКВЗ.
А вот такой обогреватель поставили в 277 троллейбус.

Он занял одно из моих любимых стоячих мест на задней площадке.
Свойства: температура зимой в салоне +2, пассажировместимость круглый год -1.