Пишем о новых решениях обогрева салонов троллейбусов, предложения.
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 04.06.2023 10:55
Valerii
52 річниця із запуску в експлуатацію трамваїв серії Tatra у Вінниці! (Новини і публікації) - 01.06.2023 22:13
admin
Зміна розкладу руху з 2 червня (Новини і публікації) - 11.05.2023 12:59
admin
Оновлення розкладу руху тролейбусів (Новини і публікації) - 11.05.2023 00:57
Oleg
Дружня зустріч (Новини і публікації) - 10.05.2023 18:39
admin
Деякі тролейбусні маршрути змінять свою нумерацію з 20 травня (Новини і публікації) - 22.04.2023 12:20
admin
Оновлення розкладу руху трамваїв (Новини і публікації) - 20.04.2023 07:01
Oleg
ФотоВиставка на вінницькому вокзалі (Новини і публікації) - 02.04.2023 09:16
Oleg
Tram2000 у Вінниці ( фото) (Новини і публікації) - 24.03.2023 13:21
admin
Оновлення розкладу тролейбусів № 14Б (Новини і публікації) - 21.03.2023 13:27
admin
Розклад руху нових маршрутів (Новини і публікації)
- 20.01.2012 21:49
PAN
Список автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації) - 30.12.2010 15:04
Zahar
Швейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму) - 26.01.2011 15:20
Oleg
Люди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму) - 26.04.2013 00:22
REG
Karpfen Be 4/4 (Тема форуму) - 31.03.2012 20:38
Oleg
Розклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації) - 17.10.2012 19:23
лариса
Троллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму) - 04.02.2013 14:42
Oleg
Розклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації) - 08.09.2012 19:26
Oleg
Обновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації) - 11.07.2011 22:17
Oleg
Обновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації) - 29.05.2015 23:25
Oleg
Открыт прямой автобусный маршрут Винница-Кишинёв (Новини і публікації)
- 20.12.2017 14:04
2727
СКАРГА!!!! (Тема форуму) - 27.10.2017 10:13
Марго
Скарга (Тема форуму) - 16.02.2023 14:00
admin
Оновлення розкладу руху (Новини і публікації) - 11.05.2023 00:57
Oleg
Дружня зустріч (Новини і публікації)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 22.05.2023 22:00
Alex Timo
- 15.05.2023 08:48
Олександр Анато...
- 15.05.2023 08:42
Олександр Анато...
- 11.05.2023 20:18
nshvic
- 02.04.2023 23:51
АнастасіяДавид
- 19.02.2023 16:10
Матвій112
- 27.12.2022 08:51
sys
- 24.10.2022 10:46
Ольга 86
- 19.09.2022 00:36
asdfdfsdf
Почему никто не вспоминает катер под названием исаковский, который так же ходил по... (Новини і публікації) - 03.09.2022 12:30
Irinka
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
40%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
35%
Користуюсь іншими способами
21%
Байдуже, сиджу на карантині
4%
Загальна кількість голосів: 57
Альтернативное решения обогрева салонов троллейбусов в Хмельницком. Вдоль салона на уровне глаз размещено три вот таких бытовых обогревателя.
а від них є реальний результат? можливо потрібно порадити таке нашим
с эстетической точки зрения, мягко говоря "не очень" ..
и поэтому стало интересно: а разве нет уже готовых решений дообеспечения неотапливаемых троллейбусов отоплением? чтобы не выдумывать велосипед. да ещё и в таком откровенно кустарном виде ..
Фізика поділяє точку зору естетики: тепле повітря підіймається, витісняючи холодне донизу. В результаті у зазначених тролейбусах має бути тепло приблизно "на рівні очей" та вище, проте пасажирські ноги мерзнутимуть майже так само, як і без "велосипеда".
Для порівняння:
- батареї опалення в переважній більшості випадків ставлять при підлозі, тобто унизу :);
- існує досить широкий спектр опалювальних систем "тепла підлога", але ж не "тепла стеля";
- штатні обігрівачі салону у ЗиУ розташовані на стику бічних стін та підлоги.
Було б класно зробити теплу підлогу, але навіть Європа, здається такого не робить.
Також дозвольте не погодитися.
1) Якщо добре протопити, тепло буде і внизу.
2) Те що біля підлогои - це якраз не "штатний обігрівач". Там трохи інший принцип роботи. Дана тема на форумі вже обговорювалася. Можете пошукати.
3) Внизу НЕ МОЖНА вмикати дуже сильно, щоб не поплавилось взуття пасаирів, які сидять. Зверху ж можна.
4) Ви ніколи не задумувалися, що якраз дах (до речі, саме дах, а не стеля в тролейбусах) більше дає холоду. Навіть віомо, що коли швидко охолоджують каструлю, лід ставлять на кришку, а не під низ.
:))))))))) Спасибо, давно так не смеялся:)
да, насчет наших троллейбусов: самое слабое место в них - это дырявые двери.
"Також дозвольте не погодитися" ;)
1. Скільки часу та, головне, електрики піде на те, щоб "протопити", з урахуванням того, що тролейбус із залізним дахом (як пані слушно зауважила) та дверима, які, навіть коли вони повністю справні, пропускають достатню кількість "свіжого" повітря з вулиці -- це не хата у селі із "термоінерційною" грубою та "термоізолюючими" стінами.
2. Не сперечатимуся, оскільки не вважаю себе знавцем тролейбусних технольоґій -- у попередньому дописі висловив власну точку зору.
3. Угу... краще хай плавитимуться мізки пасажирів... :E
4. Дах і стеля, безумовно, різні речі. Проте... от у панельній хрущовці на верхньому поверсі то дах чи стеля? ;)
Дякую за висловлення Ваших думок. В спорі народжується істина ;)
Несколько слов по обогреву салонов троллейбусов (и трамваев) в российских городах. Проблемой этой занимаемся с 2005 г. В большинстве троллейбусов и трамвайных вагонов стоят отопители салона НПФ "Этна" мощностью 3,5 и 5 кВт. Не сочтите за рекламу этой продукции, но здесь обмен мнениями и информацией. Приобретают их как производители подвижного состава (ТРОЛЗА, УКВЗ, ТРАНС-АЛЬФА...), так и эксплуатационные предприятия. Устанавливают их под сиденьями или в другие места (решают заказчики). В зависимости от состояния вагона и климата в данном регионе требуется 12-20 кВт на салон. Но в новых трамваях может быть и больше, т.к. конструкторы закладывают резерв. При работе с ситемой климат-контроля перегрева в салоне нет и электроэнергия экономится. На Украине отопители можно увидеть, например, в Енакиево, куда они поступили в составе новых трамваев УКВЗ.
А вот такой обогреватель поставили в 277 троллейбус.

Он занял одно из моих любимых стоячих мест на задней площадке.
Свойства: температура зимой в салоне +2, пассажировместимость круглый год -1.