Сторінка створена допомогти у вирішенні питань, які найчастіше задають користувачі нашого сервісу:
- вартість проїзду у громадському транспорті міста;
- придбання та поповнення неперсоніфікованої карти вінничанина;
- звернення з приводу системи "Електронний квиток"
- законодавчі акти в сфері громадського транспорту;
- контактна інформація для звернень із питаннями, зауваженнями та пропозиціями щодо роботи громадського транспорту;
- по роботі інтернет-сервісу «Вінницький трамвай».
Вартість проїзду у громадському транспорті міста
Чинні тарифи на проїзд у громадському транспорті міста встановлені рішеннями виконавчого комітету Вінницької міської ради №1200 від 16.06.2022 року, №1246 від 23.06.2022 року, №1690 від 15.07.2021 року.
Електронний квиток тривалого користування
Придбати неперсоніфіковану карту, або записати електронний квиток тривалого користування на персоніфіковану чи неперсоніфіковану муніципальну картку вінничанина можна в таких місцях:
- Мережа мінімаркетів "Домашній Маркет"
- Цигаркові кіоски "Преса"
Комунальне підприємство "Вінницякартсервіс"
Підприємство реалізує проект впровадження у місті Вінниці автоматизованої системи обліку оплати проїзду в громадському транспорті ("Електронний квиток") та системи автоматичного визначення місцезнаходження транспортних засобів.
Контактна інформація:
- Адреса: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 36. Час роботи: пн-пт 9:00-18:00, перерва з 13:00 до 14:00
- E-mail: mcv@et.vn.ua
- Телефони: (0432)655-155, 0-800-330-155
- Офіційний сайт: et.vn.ua
- Сторінка у Facebook "Муніципальна картка вінничанина"
- Чат підтримки Вінницякартсервіс в Telegram
- замовлення персоніфікованої муніципальної картки вінничанина
Законодавчі акти в сфері громадського транспорту
Закон України «Про транспорт»
Закон України «Про дорожній рух»
Закон України «Про міський електричний транспорт»
Закон України «Про автомобільний транспорт»
Правила дорожнього руху
Правила користування міським автомобільним та електричним транспортом загального користування у місті Вінниці та населених пунктах, що входять до Вінницької міської об'єднаної територіальної громади
Правила надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом
Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту
Рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Порядку надання пільг на проїзд у міському електричному та автомобільному транспорті загального користування, який працює в звичайному режимі руху,окремим категоріям громадян Вінницької міської територіальної громади»
Звернення із питаннями, зауваженнями та пропозиціями щодо роботи громадського транспорту міста
Комунальне підприємство «Вінницька транспортна компанія»
Якщо у вас є питання, зауваження та пропозиції щодо роботи громадського транспорту міста, їх можна направити в першу чергу до комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія».
Контактна інформація
Адреса: 21037, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 29. Час роботи: пн-чт 8:00-17:15, пт 8:00-16:00, перерва з 13:00 до 14:00;
E-mail: kp.vinttu@gmail.com;
Телефони:
1. (0432)61-16-93, 067-442-57-56 Приймальня генерального директора
2. (0432)67-10-09 Начальник відділу експлуатації - Заверуха Микола Ілліч
3. (0432)67-10-03 Начальник трамвайного депо - Августинович Микола Зенонович
4. (0432)67-10-07 Начальник тролейбусного депо - Любивий Олександр Степанович
5. (0432)55-72-71 Начальник автобусного парку - Василінич Олександр Степанович
6. (0432)67-10-22 Відділ кадрів
7. (0432)61-16-98 Центральний диспетчер
8. (0432)67-10-03 Диспетчер трамвайного депо
9. (0432)67-09-99 Диспетчер тролейбусного депо
10. (0432)55-47-42 Диспетчер автобусного парку
11. (0432)46-91-06 Диспетчер кінцевого пункту "Вишенька"
12. (0432)61-06-33 Диспетчер кінцевого пункту "Водоканал"
13. (0432)27-44-30 Диспетчер кінцевого пункту "Залізничний вокзал" (тролейбус)
14. (0432)27-77-89 Диспетчер кінцевого пункту "Залізничний вокзал" (трамвай)
15. (0432)68-04-97 Диспетчер кінцевого пункту "Вул. Князів Коріатовичів"
16. (0432)56-069-14 Диспетчер кінцевого пункту "Барське шосе"
17. (098)004-30-57 Музей трамваю (запис на екскурсії)
Відділ оперативного реагування «Цілодобова варта»
Отримати консультацію з питань роботи громадського транспорту, а також залишити зауваження та пропозиції можна через відділ оперативного реагування «Цілодобова варта» Вінницької міської ради.
Контакти
- цілодобові телефони: 15-60, 0-800-601560, 65-15-60, 59-50-39;
- телефон "Гарячої лінії" Вінницької міської ради: 59-51-11 (понеділок-четвер - з 9:00 до 18:15, п'ятниця - з 9:00 до 17:00, обідня перерва - з 13:00 до 14:00);
- сторінка на сайті ВМР із посиланням на онлайн-чат.
Відділ транспорту Департаменту транспорту та міської мобільності
Пропозиції щодо розвитку, реформування транспорту, створення умов для надання жителям Вінницької міської об'єднаної територіальної громади стабільних та якісних послуг міського пасажирського транспорту можна направити до відділу транспорту та зв’язку Департаменту енергетики, транспорту та зв'язку Вінницької міської ради.
Контактна інформація
- адреса: 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, будинок 59;
- телефони: (0432)59-51-35, (0432)59-51-37.
- сторінка департаменту на сайті ВМР: контакти, графік прийому, онлайн звернення.
Керівництво міста Вінниця
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» можливо звернутись до міської влади у такий спосіб:
- надіслати письмове або електронне звернення;
- подати е-звернення через муніципальний чатбот "Свої" у Viber або Telegram;
- залишити звернення на геопорталі Вінниці;
- звернутись на пряму телефонну лінію за участю керівників виконавчих органів ВМР;
- створити петицію через Єдину систему місцевих петицій. Сторінка Вінниці на сайті Єдиної системи місцевих петицій;
- викласти свої зауваження та пропозиції на особистому прийомі громадян керівництвом міської ради та керівниками
виконавчих органів міської ради.
Мета створення системи – допомогти органам місцевого самоврядування, надавши їм готове технічне рішення та пакет проектів місцевих нормативно-правових актів для забезпечення виконання норм Закону України «Про звернення громадян» щодо електронної петиції.
Електронна петиція до органу місцевого самоврядування подається та розглядається відповідно до вимог статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян».
По роботі інтернет-сервісу «Вінницький трамвай»
- Залишити пропозиції та зауваження щодо роботи сайту «Вінницький трамвай» (розміщеного на сайті розкладу, telegram-каналу @depovnua, telegram-боту розкладу @depovnua_bot);
- приєднатись до telegram-чату @depovnuag.