Скарга

Дар’я
Зображення користувача Дар’я.
Не в мережі
Був: 4 роки 4 місяці тому
Зареєстрований: 29.07.2020 01:54

Сьогодні(28.07.2020)  біля 17:00, їдучи в тролейбусі №3, зайшовши на зупинці «Енергетичній» намагались оплатити проїзд через QR код в додатку Приват24. Три спроби були не вдалими ( сторінка оплати дуже довго завантажувалась), оплатити через NFC теж не вдалось ( валідатор писав помилку). Весь цей час контролер за нами стежила, потім підійшла з вимогою оплати штрафу, після пояснення ситуації контроллер сказала, цитую : «я за вами стежила, це ваші проблеми,а не мої». А через 10 хвилин у додатку Приват24 прийшло підтвердження оплати.ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, ЩО ТАКІ СИТУАЦІЇ СПЕЦІАЛЬНО СТВОРЮЮТЬСЯ ЩОБИ В ДОДАТОК ДО ОПЛАТИ ПРОЇЗДУ ЗДИРАТИ З ЛЮДЕЙ ШТРАФ, ЦЕ ЯКЕСЬ ШАХРАЙСТВО! НАСТУПНОГО РАЗУ БУДУ ВИКЛИКАТИ ПОЛІЦІЮ, ЩО, НА ЖАЛЬ, ПРИЗВЕДЕ ДО НЕЗРУЧНОСТЕЙ ДЛЯ БАГАТЬОХ ЛЮДЕЙ, АЛЕ ТАКА ПОВЕДІНКА КОНТРОЛЕРІВ НЕ Є АДЕКВАТНОЮ!