Скарга

Марго
Зображення користувача Марго.
Не в мережі
Був: 7 років 1 місяць тому
Зареєстрований: 27.10.2017 07:41

Шановне керівництво ТТУ, прошу Вас дати відповідь на питання: «З якою швидкістю повинен рухатись трамвай на ділянці руху від зупинки «Школа №30» до «ДК Зоря» в денний час та у нічний час?  Шанові водії трамваїв, звертаються до Вас жителі будинку за адресою, вул.Стрілецька 50, будьте так ласкаві, зменшуште швидкість руху трамваю хоча б у нічний час!!! У будинку мешкає багато людей похилого віку та сімї з маленькими дітьми, просто не можливо спати, коли під вікнами мчить трамвай зі швидкістю нічного експресу!  Ставлю під сумнів закономірність такої швидкості руху трамваю за 5 метрів від житлового будинку.  Переконливе прохання прислухатися до даних слів, адже наступним кроком стане офіційна скарга до відповідних органів.   

Алекс
Зображення користувача Алекс.
Не в мережі
Був: 7 років 3 тижні тому
Зареєстрований: 27.05.2009 20:43

Если там состояние пути нормальное, то никто не запрещает водителю ехать с допустимой скоростью, которая прописана в ПДД

Марго
Зображення користувача Марго.
Не в мережі
Був: 7 років 1 місяць тому
Зареєстрований: 27.10.2017 07:41

То яка саме швидкість згідно ПДР має бути? 

Алекс
Зображення користувача Алекс.
Не в мережі
Був: 7 років 3 тижні тому
Зареєстрований: 27.05.2009 20:43

До 60 км/час. А тем более, лучше когда трамвай промчится, нежели то, когда он будет ехать медленно, интенсивность удара колес на стыках от этого меньше не стает.А если вам это так мешает, то просите руководство о том, чтоб заварили стыки между путями

Алекс
Зображення користувача Алекс.
Не в мережі
Був: 7 років 3 тижні тому
Зареєстрований: 27.05.2009 20:43

Хочу Вам еще добавить: я очень сильно сомневаюсь, что поступают жалобы от  тех, кто живут в непосредственной близости от железнодорожных путей, особенно магистральных. Там скоростя на порядок больше нежели у этих "гусенец"

Марго
Зображення користувача Марго.
Не в мережі
Був: 7 років 1 місяць тому
Зареєстрований: 27.10.2017 07:41

По перше - на перехесті біля церкви на стовпі висить знак «15», чи це не є гранична швидкість для даної ділянки дороги?!  По друге - заважає не мені одній, хоч і у нас пластикові вікна, і має бути хоч якась ізоляція! По третє - не кожен трамвай має такий ефект а один з 5-ти проїде так, що дитина здригається плачучи, а у самої голова підлітає на подушці і тримаєшся за ліжко, щоб не впасти. Як землетрус якийсь, а всього то трамвай промчав  о 23:00. 

Левмцький Андрій
Зображення користувача Левмцький Андрій.
Не в мережі
Був: 5 років 8 місяців тому
Зареєстрований: 15.03.2019 13:04

Добрий день! Сьогодні 15.03.19р. в 10.30 тролейбусом номер 331 на вул. Нансена було пошкоджено дзеркало мого автомобіля, ця подія трапилась на моїх очах, на мої вигуки водій не зреагував а тільки пришвидшився. Прохання провести роботу з водієм

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 місяць 4 тижні тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20

Вам треба було одразу зв'язатись з центральним диспетчером ВТК, щоб по гарячих слідах вирішити проблему. Щоб з водієм провели роботу, ви і зараз можете звернутись. Контакти є на сторінці http://depo.vn.ua/content/kontaktna-nformats-ya

Valentyna Ivash...
Зображення користувача Valentyna Ivashchenko.
Не в мережі
Був: 4 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 11.02.2020 14:49

Доброго дня!09 лютого 2020 року оплатила за проїзд у трамваї за допомогою валідатора.На моніторі висвітилось зняття 4-х гривень.Проте повідомлення з банку, карткою якого користувалась, про зняття коштів не прийшло.Зайшла в інтернет-банкінг - чотири гривні на рахунку не те, що не знято, але й не заблоковано.Як знати, що проїзд оплачено?Кондуктор відповіла, що зайде контроль і "просвітить вашу картку". Тоді і знатимете.Я не впевнена, що 4 гривні знялось.Довелось сплачувати кондуктору готівкою.Через день - 10 лютого, прийшло повідомлення з банку про зняття коштів за проїзд.Що це таке?!!Як я маю знати, що проїзд карткою було оплачено на місці? А не через день.Банк: Укрсиббанк, картка - система MasterCard.

admin
Зображення користувача admin.
Не в мережі
Був: 1 день 11 год. тому
Зареєстрований: 16.02.2016 23:19

Valentyna Ivashchenko писав:

Доброго дня!
09 лютого 2020 року оплатила за проїзд у трамваї за допомогою валідатора.
На моніторі висвітилось зняття 4-х гривень.
Проте повідомлення з банку, карткою якого користувалась, про зняття коштів не прийшло.
Зайшла в інтернет-банкінг - чотири гривні на рахунку не те, що не знято, але й не заблоковано.

Як знати, що проїзд оплачено?
Кондуктор відповіла, що зайде контроль і "просвітить вашу картку". Тоді і знатимете.
Я не впевнена, що 4 гривні знялось.
Довелось сплачувати кондуктору готівкою.
Через день - 10 лютого, прийшло повідомлення з банку про зняття коштів за проїзд.

Що це таке?!!
Як я маю знати, що проїзд карткою було оплачено на місці? А не через день.
Банк: Укрсиббанк, картка - система MasterCard.

Добрий! Ви можете перейти в розділ Довідка  напряму  залишити ваші зауваження відповідальній компанії Вінницякартсервіс щодо вашого питання.

Коля Кочмар
Зображення користувача Коля Кочмар.
Не в мережі
Був: 4 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 15.02.2020 10:34

Будьте уважні!Вчора в 11 дня їздив по справах, але валідатор провів ніби я їхав в 22:13. Через що не зарахувало пересадку і ще раз зняло гроші. Перевіряйте час на валідаторі.п.с. хотілося б офіціальної відповіді та відповідальності від ТТУ

PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 4 роки 5 місяців тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17

Коля Кочмар писав:

Будьте уважні!

Вчора в 11 дня їздив по справах, але валідатор провів ніби я їхав в 22:13. Через що не зарахувало пересадку і ще раз зняло гроші. Перевіряйте час на валідаторі.

п.с. хотілося б офіціальної відповіді та відповідальності від ТТУ

ВТК(ТТУ) не має відношення роботи валідаторів, цим зається комунальне підприємство "Вінницякартсервіс".

Христина Волошенюк
Зображення користувача Христина Волошенюк.
Не в мережі
Був: 4 роки 2 місяці тому
Зареєстрований: 14.09.2020 16:37

Доброго Дні хотілось би щоб водієві видали штраф водійка трамваю номер 12 14.09.2020 о 10:30 блондинка на всіх кричала як неадекватна всім казала щоб вони одягали маски. питання а де її маска навміть приблизно біля неЇ її не бачила. хамила людям, не вміє спілкуватись прохання провести бесіду і виписати штраф !!!!!!

Христина Волошенюк
Зображення користувача Христина Волошенюк.
Не в мережі
Був: 4 роки 2 місяці тому
Зареєстрований: 14.09.2020 16:37

Христина Волошенюк писав: Доброго Дня хотілось би щоб водієві видали штраф водійка тролейбусу номер 12 14.09.2020 о 10:30 блондинка на всіх кричала як неадекватна всім казала щоб вони одягали маски. питання а де її маска навміть приблизно біля неЇ її не бачила. хамила людям, не вміє спілкуватись прохання провести бесіду і виписати штраф !!!!!!

Христина Волошенюк
Зображення користувача Христина Волошенюк.
Не в мережі
Був: 4 роки 2 місяці тому
Зареєстрований: 14.09.2020 16:37

Христина Волошенюк писав:

Христина Волошенюк писав: Доброго Дня хотілось би щоб водієві видали штраф водійка тролейбусу номер 12 14.09.2020 о 10:30 блондинка на всіх кричала як неадекватна всім казала щоб вони одягали маски. питання а де її маска навіть приблизно біля неЇ її не бачила. хамила людям, не вміє спілкуватись прохання провести бесіду і виписати штраф !!!!!!
Ірина1710
Зображення користувача Ірина1710.
Не в мережі
Був: 2 роки 2 місяці тому
Зареєстрований: 01.09.2022 18:33

Добрий день. Прошу звернути увагу на роботу контролерів які поводять себя по хамски по відношенюю до дітей. 01/09/2022 моя дитина сіла в трамвай №6 в  16-14 на зупинці Лялі Ратушної. На зупинці Грош , це буквально 2 хв їзди, зайшли контролери, заблокували валідатори,  дитина не встигла розрахуватися картою, так як шукала карту в сумці. Тітонька хамка відчитала мою дитину що це мама її навчила не розраховуватися и вчить брехати. Так вот жіночко, якщо ви читаєте - ви це мені скажіть. А не так щоб моя дитина плакала від переляку. Наберить мене і я вам розкажу все що я про вас думаю. Робіть свою роботу . І памятайте ви на РОБОТІ. Вам ніхто не давав право казати МОІЙ дитині такі слова. Якщо не буде відповідної реакції я буду подавати скаргу в відповідні органи за хамське відношення.

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 місяць 4 тижні тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20

Звертайтесь до перевізника. Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact. Там же є контакти відповідних органів. А ще цікаво, куди вам треба набрати, ви ж не лишили номеру телефону)) 

nshvic
Зображення користувача nshvic.
Не в мережі
Був: 1 year 6 місяців тому
Зареєстрований: 11.05.2023 20:14

Добрий вечір! сьогодні молодший брат о 12:40 їхав в трамваї №4. номер, на жаль, не запам‘ятав. зупинка була «воїнів-інтернаціоналістів». здійснив оплату смс. але скло на телефоні було тріснуте. зайшла контролерка, почала своїми руками лізти гортати телефон і проломила дитині матрицю телефона. потім сказала що він навмисно щось зробив щоб не оплачувати проїзд і змусила знову розраховуватись. телефон більше не працює