В Виннице планируется строительство и открытие к 100 летию трамвая Музея электротранспорта.
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 30.09.2024 12:18ValeriiСучасні та комфортні: на маршрут виїхали автобуси MAN! (Новини і публікації)
- 26.09.2024 12:00adminЗручніше для пасажирів: оновлений графік руху тролейбуса № 22 (Новини і публікації)
- 17.09.2024 22:23adminЗміни на тролейбусному маршруті № 22 (Новини і публікації)
- 12.09.2024 17:41OlegЗміни на тролейбусному маршруті 18 (Новини і публікації)
- 01.09.2024 14:38adminЗміни розкладу руху: що чекає пасажирів з початком осені (Новини і публікації)
- 10.07.2024 16:30adminНарешті! Новий спосіб для деснян дістатися до центру міста! (Новини і публікації)
- 28.06.2024 16:09ValeriiКП "ВТК" придбає 6 автобусів на стисненому природному газі (Новини і публікації)
- 31.05.2024 23:23adminНовий розклад руху з 1 червня (Новини і публікації)
- 22.05.2024 00:30adminНовий розклад автобусів 16-го маршруту (Новини і публікації)
- 07.05.2024 13:22adminОновлено розклад руху автобусів маршруту № 16 (Новини і публікації)
- 20.01.2012 21:49PANСписок автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації)
- 30.12.2010 15:04ZaharШвейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму)
- 26.01.2011 15:20OlegЛюди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму)
- 26.04.2013 00:22REGKarpfen Be 4/4 (Тема форуму)
- 31.03.2012 20:38OlegРозклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 17.10.2012 19:23ларисаТроллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму)
- 04.02.2013 14:42OlegРозклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 08.09.2012 19:26OlegОбновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації)
- 11.07.2011 22:17OlegОбновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації)
- 02.02.2021 22:10OlegОновлені розклади автобусних маршрутів 30Б та 19А (Новини і публікації)
- 30.09.2024 12:18ValeriiСучасні та комфортні: на маршрут виїхали автобуси MAN! (Новини і публікації)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 30.09.2024 20:08danpanСкільки км зробив цей красень за 6 років? (Новини і публікації)
- 01.06.2024 08:42Ольга ПаничСкажіть, будь-ласка, нащо забрали по маршруту 3 трамвай у 8.39 від ринку Вишенька до... (Новини і публікації)
- 27.12.2023 18:25Iryna
- 22.12.2023 18:43sysНе їздять вони адекватно (Новини і публікації)
- 16.10.2023 11:41Alex Timo
- 16.10.2023 11:39Alex Timo
- 16.10.2023 11:37Alex TimoТак і надіслали б вище, толку було б більше. (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:36Alex Timo
- 16.10.2023 11:35Alex Timo
- 29.09.2023 23:21vicshark
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
40%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
34%
Користуюсь іншими способами
22%
Байдуже
3%
Загальна кількість голосів: 58
Хотим тут первоначально услышать мнения винничан по поводу места размещения такого музея.
В идеале былоб неплохо чтоб музей был на теретории трамвайного депо, так как можно еще в дополнение проводить экскурсии по територии депо, чтоб посетители могли увидеть и узнать как обслуживают и ремонтируют вагоны, какие из себя скрытые под кузовом части вагонов и как он работает.
Ну это в идеале. Но места в депо для него к сожалению нет.
Есть вариант разместить на территории службы пути.
Може еще есть варианты у кого?
Огласите пжалуйста весь список где можно. Логично было бы если в музей трамвая можно было добираться на ТрамваЕ, а не на маршрутке и пешочком через поле...)
Может сами предложите варианты? Необходима площадь для, как минимум, для 10 вагонов.
Можно как вариант на територии бывшего электротехнического завода, базар там особо не прижился и места много пустует, на територии протезного завода, где сейчас уже стоят вагоны, как уже выше упоминалось неплохо обосновать можно на територии службы бути, там вроде места достаточно да и територия пренадлежит ТТУ.
Электротехнический завод отпадает - территория выкуплена
а щодо ділянки барське шосе-келецька? там є можливість? Поруч автовокзал західний і музей Пирогова не дуже далеко-було б зручно планувати туристичний маршрут приїжджим.
Тоже интерсный вариант. Может где то в районе трамвайного кольца на Вишенке?
а по вул.Липовецькій теж було б добре-з шоколадного музею відразу у трамвайний)
На Липовецкой от него может ничего не остатся, Хутор Шевченка, это еще тот район
Ну вообще хорошо бы, дабы музей был закрытого типа. Возможно какой то ангар. Тогда ничего с ними не случиться. Может лучший вариант - это муниципальный рынок.
Почему Муницыпальный рынок???
Самое ближайшее место к центральной части города.
нееее, шо за демагогия?!!! В этом вопросе нужна конкретика, так как многие места уже заняты:
1.район города
2.улица
3.участок
4.Градус, минута, секунда — общепринятые единицы измерения используются в картографии для определения координат произвольной точки земной поверхности, понятно?)))
Ну часть территории службы пути - это самое простое.
Другие варианты надо предложить руководству ВТТУ, а уже они дальше будут решать этот вопрос с мерией.
Ну еще вариант- муниципальный рынок, все-равно пустует площадь. Ну и может все-таки уточнить по поводу рынка на электротехническом заводе, что-то мне помнится, что турки не выкупили всю территорию.
Да, хорошая мысль. Может действительно часть муниципального рынка.
А вот Муницыпальный рынок может очень даже, как вариант)))
Полностью согласен!
Вообще, муниципальный рынок городу не нужен. Хоть там и торгует мой отец, я считаю что этот рынок является пожалуй самым отстойным рынком во всём городе, за исключением конечно рынка на территории электротехнического завода. Лучше бы было как раньше- единый центральный рынок, все товары в одном месте....Ну а площадку где сейчас муниципальный рынок, под музей было бы в самый раз! Столько экспонатов можно было бы разместить!
При этом не только наши туда вместились бы, но еще, если все будет хорошо, то и привезенные. И было бы еще лучше что бы это был трамвайно-тролейбусный музей. А еще есть такая идея, чтобы там были все трамвайные вагоны, которые эксплуатировались на территории Украины.
Отличная идея!!! Очень хотелось бы чтобы она воплотилась!
На муниципальном рынке и так пустует довольно много места.
Его всё равно не хватило бы для задумки Алекса.
Лучше бы вернули народ на территорию центрального рынка, а территорию муниципального освободили под музей электротранспорта Украины. Тогда Винница бы гордилась и фонтаном, и музеем! Народ бы ездил на экскурсии со всех уголков....эх.....!
А то бы... Город бы тогда начал получать дополнительные дивиденды...
Давайте поднимем вопрос, устроим голосование- нужен ли Муниципальный рынок? По-сути, этот рынок- отмазка со стороны властей для бывших торговцев с Центрального рынка и ул. Тимирязева.
Давайте поднимем такой вопрос, и тогда посмотрим, ка действовать дальше. Там территория дай Боже, рельсы рядом, троллейбусная линия тоже, дай Бог, что бы все было так))
Не нужен! Цены там дорогие, никто не ходит на них, только вот бы 15 маршрут троллейбуса переименовать тогда Вишенка-Музей Электротранспорту України, вот это бы классно было!
Полностью поддерживаю! Услышаны только были бы Ваши слова!!!!!
и чем вам рынок мешает..? липовецкая улица большая и пустырей поросших бурьяном там более чем достаточно; город нужно развивать,а не отбирать заасфальтированные площадки :P
Мешает- мягко сказано! ОН НЕ НУЖЕН ВООБЩЕ! Смысл этого рынка??? Это отмазка властей для бывших торговцев с центрального, которые на Тимирязева стояли. Был один рынок, весь народ был там- всё в одном месте. Нет, надо было похерить, отмыть бабло на строительстве муниципального. Также, и с торговцев денег поимели- за новые контейнеры, за аренду места... Народ простой только проиграл. Так что спорить тут я думаю, неправильно.
Если тогда, больше года назад, уже эти слова звучали правдиво, то теперь более чем! Я постоянно пользуюсь остановкой "мун.рынок". На том рынке реально кто-то чем-то торгует с 10-11 до 14 часов... И то более половины ракушек вообще уже неделями не открываются... Даже сейчас, когда потихоньку появляется спрос на весеннюю одежду. Да, я понимаю, что надо было согнать это все с проезжей часто, но забрать у города сад, которых уже по пальцам сосчитать...
Хотя может зря жалуюсь - ко мне провели троллейбус, который ходит понемногу, хоть и не по графику.)
рынок никто не отдаст.
это утопия.
В рубрике "о проекте" написана признательность директору муз. ЭТ. Чем эта женщина занимается,если не секрет, кроме перекладывания бумажек?
О чем вы вообще разговариваете, мечтатели)))?
Что бы плыть против течения - рыба должна быть сильной, а плыть по течению может даже мертвая рыба
1)Кто хочет - тот добьется. Не сегодня так завтра
2)Когда был Бугайчук, он имел в планах созд. музей.
Планы пока никто не отменял. Вероятным и самым реальным вариантом сейчас является территория разворотного кольца на Вишенке. Есть еще некоторые вопросы по отводу земли, но вроде все должно быть решено позитивно.
Дурне питання -- за чий кошт планується існування зазначеного музею? І чи не варто було б людські, фінансові та інші ресурси, спрямовані на музей, зорієнтувати на поліпшення руху того самого електротранспорту. Бо виходить, як у певних дівчат -- у драних колготках, зате із тонною штукатурки на обличчі. ;)
Угу. Це все одно що запропонувати не вчити історію, поки не всі політики не стануть порядними. На рахунок людських ресурсів - людина, згодна працювати над створенням музею, не захоче чи не зможе фарбувати обшивку салону чи працювати над впровадженням електронних диспетчерських пунктів. Щодо фінансів - музей обійдеться десь в межах мільйонах. А на рухомий склад(тільки КВР) і модернізацію КМ треба в сумі за найоптимістичнішою прикидкою мільйонів двадцять. +купівля автобусів + будівництво тягових підстанцій і нових ліній. Що і є, як Ви кажете системою заходів з покращення руху комунального транспорту. Причому всі названі цілі - ЛИШЕ першочерговий мінімум для покращення руху.
Порівняно з цим музей просто губиться, тому навряд чи він завадить покращенню руху.
П.С. Знати і поважати історію того підприємства, яке зробило наше місто цивілізованим (так-так, вперше Вінницю такою названо після пуску трамвая) - це повна протилежність до теми вищеназваних дівчат.
1.5 млн. грн. -- це заявлені збитки ВТТУ за минулий рік. Сума "в межах мільйонів" дозволила б підприємству бути, як мінімум, беззбитковим. Якщо, звичайно, саме це комусь цікаво. Та й для КВР тощо ці гроші зайвими не будуть. Повага до історії є справою слушною, але ж не коштом химерного сьогодення.
Льоґічність же запропонованої Вами побудови на штиб "мені конче треба скупитися на 2000 грн., тому на сотку можу накупити морозива" є, як на мене, досить сумнівною.
І, головне, дурне питання "за чий кошт..." з попереднього допису лишилося без відповіді. ;)
Те, що я зараз маю з болем констатувати, що живу в "банановій республіці", при тому, що я людина патріотична і достатньо радикально настроєна, наштовхує на думку: "А може ми не будемо повторювати помилок?"
"Сині" і митний союз - суперперспектива в очах багатьох. "Якби ви вчились так як треба, то й мудрість би була своя"(Шевченко)
Мені хотілося лише сказати таке: 1млн, чи навіть 500тис. на музей ніяк не завадить будівництву тягової підстанції за бозна-скільки мільйонів. Бо півмільйона не допоможуть її збудувати. Треба зразу вся сума чи хоч півсуми.
З приводу коштів - я ж не працюю в ТТУ чи міськраді. Також подумайте, що музей і нова гілка трамвая - це для когось був би привід уже покататися і матеріально підтримати ТТУ. Якщо навіть кожен п'ятий вінничанин і ще кілька тисяч з передмість проїдеться, це уже відіб'є значний відсоток суми.
І накінець, вкажіть, НАСКІЛЬКИ було б краще (хоча б 1 варіант) якби не робили музей. Щодо збитковості - то місто і так віддало ТТУ ті 1,5 млн., інакше тролейбуси і трамваї уже стали б через нестачу коштів.
Без образ, але Ваші міркування схожі на "не куплю собі носовичка, бо немає на шикарну дублянку".
Перепрошую, але схоже, що перший абзац Вашого допису потрапив не до тієї форумної гілки. ;)
"Носовичок", себто дещо більш необхідне, це якраз і є наведені Вами же капітальні витрати ТТУ, а музей -- то "шикарна дублянка", доцільність придбання якої, за явної нестачі коштів, є надзвичайно сумнівною. За Вашими ж словами, Ви не працюєте у ТТУ або МР, тому не знаєте джерел фінансування, проте маєте уяву щодо його потрібного обсягу. То хто саме виконав таку оцінку? Звідки відомо, що потрібно саме 500 тис. грн, а не вдвічі чи вдвадятеро більше?
У Вінниці, до речі, вже є музей транспорту, лише дуууже маленький -- це та репліка першого Вінницького трамваю проти ТТУ. В якості вихідної точки для екстраполяції згодиться. Тому: скільки відвідувачів побувало у ньому протягом 10 років існування? Які прибутки отримало ТТУ від цього? Зауважте, що розташування цього міні-музею мало не ідеальне: неподалік від міського центру, поряд із трамвайною лінією та Хмельницьким шосем, а не на межі міста із досі недобудованим кільцем.
Що ж до останнього Вашого питання, то хай краще Вінниця буде без музею, але із зручним для пасажирів громадським транспортом, ніж навпаки. Чи не так?
Відновлення одного трамвая до музейного стану коштує дешевше, ніж КВР трамая, який має виходити на лінії. Отже, за півмільйона можна десь 3 трамваї поставити в музей для початку. Ну ще нехай 100тис. на влаштування території. Навіть якщо я помиляюся, я не допускаю, що вартість музейного експонату буде набагато дорожча 1 звичайного КВР. Єдина проблема - вагон, знайдений в Дубовому гаю. Там може бути треба багато коштів.
Як уже написано в цій гілці, планується його встановити на місці кінцевої. Отже, люди наприклад, проїдуться по новій лінії і заскочать в музей. До речі, музей можна зробити і платним (навіть для початку десь 70к., або найкраще - 1,25 і квитки видавати такі як в трамваї).
Масштаб та деталізація наведеного бізнес-плянування вражає. Треба розуміти, "відновленням" займатимуться ті ж фахівці, що "відновили" вундервафе з МТ-ЛБ на території "Вервольфу", а "відновлені" трамваї стоятимуть просто неба. Пачтєннєйшая публіка рукаплєщєт...
имхо, музей - отличная идея, при условии, что это будет музей истории электротранспорта украины, а не исключительно винницы [т.е. с экспонатами из других городов]. вполне можно водить детишек из школ. в определённом возрасте это очень интересно.
вопрос лишь в качественной реализации. с интересными экспонатами в первую очередь. а также с ходовыми миркомоделями, видеоинсталяцией итд. потому что если это будет так же с квр последних троллей, то наверное лучше отложить эту идею до более лучших времён.
а на достойном уровне занятие это, я полагаю, далеко не из дешёвых.
sic!