Тролейбуси та трамваї баз кондуктора

Любопытный
Зображення користувача Любопытный.
Не в мережі
Був: 4 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 14.08.2012 16:49

Обговорення схеми оплати проїзду у водія, при відсутності кондуктора та розрахункових терміналів.

Любопытный
Зображення користувача Любопытный.
Не в мережі
Був: 4 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 14.08.2012 16:49

Сьогодні (17.10.18) зранку.Троллейбус #256 на третьому маршруті, їде з Вишеньки, ПОВНИЙ.По гучномовцю водій каже - "тролейбус без кондуктора, розраховуйтесь за проїзд з водієм".Листків з написами (троллейбус без кондуктора), в салоні немає. У трамваях №2 та троллейбусі №15 вони є завжди.(я коли бачу цей напис - пропускаю такий троллейбус/трамвай і сідаю в нормальний, з кондуктором)В салоні пройти до водія неможливо. Люди, що стоять на проході спочатку передавали гроші та квитки, а потім стали відмовлятись і я їх розумію.В результаті - повний троллейбус зайців. Водій нервує. Люди нервують та сваряться. Водій відволікається від кермування (ранок, дороги завантажені) чим наражає на небезпеку себе, пасажирів та інших учасників дорожнього руху.Що це за фигня? Хто знає?

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 місяць 3 тижні тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20

Це справді фігня. Перші тролейбуси без кондуктора з'явились на маршрутах, де зазвичай невеликий потік пасажирів (1, 2, 9, 15). А тепер навіть 3-й маршрут буває без кондуктора. Що стосується безпеки, оплату водій має брати тільки під час зупинки, а ні в якому разі не під час руху.З іншого боку, така ситуація виникла через величезну нестачу кондукторів. Тут треба було вирішувати, або випустити тролейбус без кондуктора, або не випустити його зовсім.Може у вас є якесь бачення цього питання? Що запропонуєте робити?

Любопытный
Зображення користувача Любопытный.
Не в мережі
Був: 4 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 14.08.2012 16:49

Пропоную:    Усунути нестачу кондукторів, тобто прийняти на роботу достатню кількість людей.                                       Та і взалі, звідки та настача взялася?              Хто погано працює?             Відділ кадрів?        

aleksej
Зображення користувача aleksej.
Не в мережі
Був: 6 років 4 тижні тому
Зареєстрований: 02.02.2011 14:05

[quote=Любопытный]Вам би самому пспробувати попрацювати по 8-10 годин кожен день, можливо з одним вихідним на тиждень, і при цьому получити 3000-5000 тис. грн. зарплати.

Любопытный
Зображення користувача Любопытный.
Не в мережі
Був: 4 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 14.08.2012 16:49

aleksej]</p><p>[quote=Любопытный писав: Вам би самому пспробувати попрацювати по 8-10 годин кожен день, можливо з одним вихідним на тиждень, і при цьому получити 3000-5000 тис. грн. зарплати.

Нащо мені таке пробувати?   Якщо зарплата мала і ніхто не хоче так процювати - то треба підвищити зарплату.    Я впевнений, що наразі, на зайцях ТТУ втрачає набагато більше, ніж при збільшенні ЗП кондукторів на 1,5 - 2 т. грн.    І це ми ще статистику аварійності та витрат на ремонти не знаємо... 

Meredit
Зображення користувача Meredit.
Не в мережі
Був: 5 років 11 місяців тому
Зареєстрований: 20.10.2018 11:56

От мені теж цікаво, як можна випускати на лінію тролейбус без кондуктора в годину пік.

Денис Львов
Зображення користувача Денис Львов.
Не в мережі
Був: 6 років 2 тижні тому
Зареєстрований: 13.11.2018 13:50

Не секрет, что нехватка кондукторов и их увольнение из ВТТУ вызвано рабочей миграцией в Польшу и другие европейские страны.У меня вопрос. Зачем же вы тогда на разовых билетах для проезда в трамвае\троллейбусе размещаете рекламу польской фирмы Foton, помогающей в офиц. трудоустройстве в Польше?

PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 4 роки 5 місяців тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17

Денис Львов писав:

Не секрет, что нехватка кондукторов и их увольнение из ВТТУ вызвано рабочей миграцией в Польшу и другие европейские страны.

У меня вопрос. Зачем же вы тогда на разовых билетах для проезда в трамвае\троллейбусе размещаете рекламу польской фирмы Foton, помогающей в офиц. трудоустройстве в Польше?

За рекламу платят деньги. Хотя это конечно мягко говоря выглядит не логично

Любопытный
Зображення користувача Любопытный.
Не в мережі
Був: 4 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 14.08.2012 16:49

Не думаю, що проблема в трудовій міграції в Польщу.   Як на мене - середній кондуктор - це жіночка 40-55 років, а середній заробітчанин - хлопець 25-40 років.    Тут щось інше.

Tran
Зображення користувача Tran.
Не в мережі
Був: 4 роки 3 місяці тому
Зареєстрований: 14.08.2020 23:45

как по мне то дебильная схема. У водителя билет должен стоить дороже, как в нормальных странах европы. Это поощеряет людей покупать проездные.