Доброго дня, шановне керівництво. Навчіть будь ласка кондукторів елементарним правилам ввічливості. Їхала сьогодні 26.07 близько 18.00 трамваєм № 283 по 4-му маршруту. Як тільки я зайшла до трамваю, мкні подзвонив начальник, якому треба було терміново знайти документ, так вийшло, що розмова затягнулась на кілька хвилин, а кондукторка почала на мене кричати і читати нотацію. яка невихована молодь пішла зі своїми телефонами. Я їй сказала - потім розрахусь, їхати мені було до кінцевої, ну не могла я покласти слухавку в тій ситуації. З горем пополам я змогла договорити з шефом під крики і штовхання, вже приготувала гроші розрахуватись. сказала їй - вибачте, розмова була по роботі, але вона почала кричати ще більше. Тоді я сказала, що розраховуватись з нею не буду. хай вчиться нормально спілкуватись з людьми, принципово вийшла і пересіла в наступний трамвай. А вона при цьому ще й мене проклинала. Можливо я й не права у даній ситуації, але це не дає кондуктору права ображати і проклинати пасажира. А якщо у того хто подзвонив якась критична ситуація і його життя чи здоов'я в небезпеці?
Прошу поставитись з розумінням і пояснити кондукторам, що хамство по відношенню до пасажирів неприпустиме!
Сломінська Людмила
Відповідь:
Шановна Лариса!
Ми Вам вдячні за порозуміння!