Олег

Винушений звернутися до вас зі скаргою. Кондуктор тролейбусу 278 (11.04 ~8:00 ранку). У кондуктора тролейбусу щось із пам'ятю, 4 раза при прохіді по салону він вимагав розплачуватись за проізд, я розумію робота важка і всіх запам'ятати фізично неможливо. Але 4 рази, ще й на 4 почати мораль читати что повинен робити пассажир, мені набридло. Прошу вас пояснити кондуктору 278 тролейбуса його обов'язки, по можливості дати відпочинок щоб пам'ять прийшла в норму.

Відповідь:

Шановний Андрій Андрійович.

Щодо роботи кнопок "Сигнал водію", то вони будуть відновлені, але не таким чином, як передбачено заводом-виробником. Кнопка виведена на сигнал відсутності напруги, і при кожному спрацюванні потрібно було зупинити машину, незалежно від місця знаходження, цим зловживали деякі пасажири. Тому знайдено інше технічне рішення, яке знаходиться на погодженні, після погодження робота буде виконана.

Світильники зі світлодіодними стрічками будуть встановлені на тролейбуси при наявності відповідного сертифікату.

На моторних вагонах "Карпфен" у верхній частині кузова передбачено місце для маршрутного вказівника. Всі вагони, які виходять на лінію без причепів, такі вказівники мають.