У транспортній компанії презентували перший вінницький трамвай майбутнього

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 03.09.2015 18:22 /

У Вінниці триває модернізація трамвайного вагону КТ-4СУ. Завдяки новітній чеській системі керування тяговими двигунами, цей трамвай буде економніший за інші на 40 %. Крім того освітлення у салоні світлодіодне теж енергозберігаюче. Будуть створені комфортніші умови для пасажирів, серед яких напівм’які сидіння, нова інформаційна система тощо. А у кабіні водія встановлено кондиціонер. Вінничани зможуть побачити новий трамвай на День міста, а орієнтовно через місяць він буде курсувати Вінницею.

З квітня поточного року на виробничій базі депо розпочались роботи по модернізації трамвайного вагона КТ-4СУ (№224). Реалізується проект коштом міського бюджету. На сьогоднішній день в Україні відсутнє серийне виробництво вузькоколійних трамваїв. А вартість нових чеського виробництва досить висока. Тому найбільш доцільним є проведення модернізації діючого парку рухомого складу.

«Взагалі, приблизна вартість реконструкції трамваю складає 4 мільйони гривень, а вартість нового чеського трамваю на ринку – від 26 до 50 мільйонів гривень. 26 мільйонів коштує трамвай Львівського виробництва, а 50 – європейські: польські, німецькі, чеські тощо, – розповів директор КП «Вінницька транспортна компанія» Микола Форманюк.

Генеральний директор КП "ВТК" Микола Форманюк презентує проект наступного трамваю, який буде мати низькопідлогову секцію

В.о. міського голови Сергій Моргунов, який сьогодні побував у трамвайному депо, розповів, що модернізація рухомого складу громадського транспорту розпочалася з 2012 року з відновлення старих тролейбусів. Тоді містом курсували тролейбуси 80-х років випуску. «Всі бачили, в якому вигляді був громадський транспорт, та розуміли, що ні міський бюджет, ні транспортна компанія не мали на той час можливості повністю оновити тролейбусний парк. Тоді, за ідеєю Володимира Гройсмана, була започаткована програма щодо капітального відновлювального ремонту тролейбусів. На сьогодні вже відремонтовано близько ста таких тролейбусів. Також за підтримки уряду України у минулому році ми придбали 40 тролейбусів та 30 автобусів. Ми повністю оновили парк трамваїв завдяки нашим швейцарським партнерам. Але ми розуміємо, що прийде час, і ці трамваї потрібно буде ремонтувати, їхній експлуатаційний термін – 10 років. У той же час у нас залишився досить великий парк старих чеських трамваїв КТ-4 і Микола Форманюк запропонував по програмі капітально-відновлювального ремонту зробити реконструкцію такого трамвая, надавши йому нового вигляду», – каже Сергій Моргунов.

В.о. міського голови Саргій Моргунов вітає трудовий колектив, який працював над створення нового трамваю

На цьому вагоні встановлена новітня чеська система керування тяговими двигунами, що дозволяє економити до 40% електроенергії, змонтовано систему кондиціювання повітря кабіни водія, встановлено принципово нову інформаційну систему. А також – підвищено комфортність перевезення пасажирів, створено сучасний дизайн зовнішнього вигляду кузова вагона, салон обладнано світлодіодним освітлення. Крім того, у новому трамваї покращено інтер’єр салону та забезпечено можливість користування Wi-Fi під час поїздки.

«Сьогодні вже завершаючий етап реконструкції трамваю. 6 вересня на День міста Вінницька транспортна компанія подарує вінничанам фактично новий, сучасного вигляду, трамвай. А курсуватиме містом він приблизно через місяць, адже він має пройти технічну експертизу та перевірку, і лише після цієї процедури зможе вийти на обслуговування пасажирів та стати пілотним трамваєм, який фактично власними силами створили працівники Вінницької транспортної компанії», – зазначив Сергій Моргунов.

«Також ми плануємо реконструювати ще однин трамвай КТ-4, ми розведемо його передню та задню частини і всередині зробимо низькополу вставку, щоб ним могли користуватися люди з обмеженими фізичним можливостями. Це буде ноу-хау для України. Роботи вже розпочалися, – каже Микола Форманюк.

Невеличкий фотоекскурс до нового трамваю:

Загальний вигляд

Пассажирський салон

Пульт керування водя


Гнучке з`єднання

Задня частина салону

Вагон ззаду

Відео маневрів вагону по депо:

+1
0
-1

Коментарі

+1
0
-1

по одному сиденью в ряд? видно, что сами "творцы" общественным транспортом не пользуются.

П.С. лет 10 назад такой убогий внутренний дизайн уже был на каком-то переделанном чехе. Похоже не стали заморачиваться и частично взяли старые чертежи внутренностей.

+1
0
-1

"КОМФОРТ" :)

+1
0
-1

На видео видно что водитель смотрит через весь вагон :) В описании - камеры!!!

Красив конечно, но менять нужно в первую очередь внутренности. А то как "маска" в цирке...

Практически во всех вагонах скрип такой ужасный, что уши вянут
Громкоговоритель вообще не слышно.

+1
0
-1

Скрестили швейцарию и чехию получили винницкий трамвай. Одно сидение в ряд? Вы шутите? Выстоять час после работы в трамвае это вообще не круто, те трамваи, которые были модернизированы ранее имели ту же проблему...
И да ваша информационная система... Долго ли она продержится рабочей? Или здохнет через 2-3 года как в тех же ранее модернизированих?