Наступного тижня на лінію вийдуть модернізовані тролейбуси

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 28.09.2012 16:20 /

Цього року у місті було розпочато процес перебудови системи роботи громадського транспорту. І сьогодні вже в реалізації стратегічні проекти, які з часом дозволять змінити всю систему – як у напрямку розвитку транспортної мережі (будівництво нової трамвайної колії від вул. Келецької до Західного автовокзалу), так і у покращенні якості рухомого складу з точки зору його комфортності для пасажирів

Найбільш проблемною ланкою для міста на сьогодні є тролейбуси. До проекту їх модернізації комунальне підприємство «Трамвайно-тролейбусне управління» приступило ще навесні. Будучи обмеженими в коштах на придбання нових тролейбусів, підприємство зосередилось на капітально-відновлювальному ремонті існуючих. У травні вийшов на лінію перший модернізований тролейбус. Далі декілька місяців знадобилось, аби повністю відлагодити технологічний процес, щоб можна було ставити його на потік. І ось вже наступного тижня на маршрути вийде ще п’ять модернізованих силами ТТУ тролейбусів. А загалом до кінця поточного року трамвайно-тролейбусне управління планує провести модернізацію 20 одиниць техніки. У відновлювальному ремонті тролейбусів задіяно біля 50 різних спеціалістів.

«На жаль, заводи-виробники матеріалів не працюють напряму з такими підприємствами, як наше, а посередники «накручують» ціни в рази. Тому досить значний час у нас зайняв пошук дочірніх підприємств заводів, які роблять мінімальну «накрутку» на матеріали. Тільки виробників фарби ми змінювали тричі, адже для нас важливими є і ціна, і якість, і швидкість просихання фарби, - каже перший заступник начальника КП «ВТТУ» Микола Форманюк. – Однак на сьогоднішній день ми вже вийшли на той рівень, коли капітально-відновлювальний ремонт тролейбусів ми можемо поставити на потік. Технологічний процес ремонту тролейбусів нашими фахівцями відпрацьовано повністю».

У той час, коли вартість одного нового тролейбуса становить понад 2 млн. грн., капітальний ремонт одного тролейбусу власними силами підприємству обходиться в суму, яка складає близько 250 тис. грн. Але у ТТУ впевнені, що краще один раз вкласти такі інвестиції в рухомий склад тролейбусного депо, аніж постійно витрачати кошти під час технічного обслуговування. Проведення капітально-відновлювальних робіт дозволяє «подовжити» життя тролейбусам ще як мінімум на десяток років, протягом яких не потрібно буде проводити безкінечні поточні ремонти.

Для того, щоб капремонт жодним чином не впливав на щоденний вихід тролейбусів на лінії, модернізація здійснюється поетапно, і в першу чергу беруться ті тролейбуси, технічний стан яких вже не дозволяє їм виходити на лінію. Відремонтовані тролейбуси повинні відповідати певним стандартам: це належний технічний стан (вони повністю розбираються, замінюється рама, здійснюється капітально-відновлювальний ремонт усіх агрегатів), зовнішній вигляд (кузов обшивається новим металом та фарбується за спеціальною технологією, встановлюється новий пластиковий дах, підлога, фари, диски, резина), комфортність салону (нові крісла, встановлення системи опалення та інформаційних табло як у швейцарських трамваях).

Серед «нових-старих» тролейбусів, які виїдуть на маршрути наступного тижня, буде два з «сюрпризом» - тролейбуси «Венеція» та «Париж». Це перші тролейбуси з серії проекту «Живий транспорт», який запускається паралельно з модернізацією тролейбусів. Ідея проекту належить КП «Інститут розвитку міст». Вона полягає у тому, щоб муніципальний транспорт не просто зайняв належне місце у міському житті і забезпечував не лише зручність для пасажирів, але й формував певне міське середовище. Передбачається, що в перспективі кожен з модернізованих тролейбусів матиме своє «обличчя» і стане свого роду арт-об’єктом.

Тролейбус «Венеція» розпочинає серію «Міста Європи». Слідом за ним на лінію вийде «Париж», а на черзі ще п’ять: «Відень», «Рим», «Лондон», «Прага» та «Берлін». Те, що першим на лінію вийде тролейбус «Венеція», є невипадковим, адже співзвучність Вінниці і Венеції свого часу стали поштовхом до появи ВІННИЦіАнського кінофесту, Вінниця розташована на берегах Південного Бугу, і ця наближеність до води настільки вподобана вінничанами, що місто має багато фонтанів.

Робота над проектом «Живий транспорт» теж розпочалася ще весною. ТТУ шукало різні варіанти для його втілення у життя. «В процесі пошуку оптимального варіанту реалізації цього проекту ми спробували різні способи. Спочатку це було нанесення малюнку фарбами, однак для цього потрібна спеціальна камера, - розповідає Микола Форманюк, - а на базі ТТУ, на жаль, такої камери немає. Окрім того, немає впевненості у тому, наскільки стійкою є фарба до змін температурних режимів. Думали щодо аерографії – але відмовились через те, що це потребує великих коштів. У той же час ми отримали швейцарський трамвай з уже нанесеною фотоплівкою (оракалом) і побачили, що ця технологія добре витримує зміну наших погодних умов та не пошкоджується під час мийки. Тому зараз ми вирішили використовувати на тролейбусах саме цю технологію. Проект реалізовуються за позабюджетні кошти завдяки спонсорам».

Робота по модернізації тролейбусів та по реалізації проекту «Живий транспорт» і далі відбуватиметься паралельно. Випустивши першу партію модернізованих тролейбусів на лінії, ТТУ буде ставити на ремонт наступну. І одночасно його фахівцями спільно з КП «Інститут розвитку міст» будуть відпрацьовуватись й інші серії «мобільних арт-об’єктів».

Коментарі

наконец то. главное чтоб не останавливались на этом и работали дальше

Видел сегодя на Соборне 328 тролейбус с надписю - службовый. Класно отремонтировали.

ого. значит скоро уже будет ездить. обещают ведь с следующей недели. а он как то разрисован?

Белый с синей полосой.

Зображення користувача Buldozarius.
Buldozarius29.09.2012 10:50 September 29, 2012

Фото модернизированого троллейбуса:

Класно - розмалювали!

Зображення користувача Любопытный.
Любопытный01.10.2012 10:06 October 01, 2012

Отличная новость!
Хотелось бы увидеть фотки основных этапов процесса реконструкции
(до начала, полностью разобранный, процесс сборки и результат)
чтоб понять глубину реконструкции так сказать.
Да и просто любопытно увидеть как выглядит начинка, двигатель например.

344 вийшов на лінію.

а как он разрисован? какой город? или как 328 и 330?

Зображення користувача лариса.
лариса10.10.2012 19:38 October 10, 2012

Никак. Такой, как те.

лариса писав: Никак. Такой, как те.

по маршруту ездил или обкатка? говорят что 299 должна быть помойму в париже

Зображення користувача лариса.
лариса10.10.2012 19:56 October 10, 2012

Не помню, на обкатке был раньше. А сегодня брал ли он пассажиров не знаю.

Сегодня также проходил обкатку какой-то троллейбус не КВР. Не исключаю, что после СР, потому как вроде был не перекошенный, не гудел и т.п.

лариса писав: Не помню, на обкатке был раньше. А сегодня брал ли он пассажиров не знаю.

Сегодня также проходил обкатку какой-то троллейбус не КВР. Не исключаю, что после СР, потому как вроде был не перекошенный, не гудел и т.п.

Обкатку проходит каждый день троллейбусы, каждых 4-5 месяцев каждый троль проходит ревизию, и даже логично поделить на количевство машин то выйдет более чем один тролль в день, скорей всего что ревизия, по фото 249, 260 увр и то только разобранны, а на квр только стали 313 и 314, а 299 на квр

лариса писав: Не помню, на обкатке был раньше. А сегодня брал ли он пассажиров не знаю.

Сегодня также проходил обкатку какой-то троллейбус не КВР. Не исключаю, что после СР, потому как вроде был не перекошенный, не гудел и т.п.

ой а может 258, давно там стоит

Зображення користувача лариса.
лариса10.10.2012 20:05 October 10, 2012

Вроде да. В какой-то рекламе.

Руководство ВТТУ как всегда сдержало слово

вижу с цеха квр вылетают шустро, неужели до 20 дотянут в этом году

обычно на обкатке ездит на свердлова

Зображення користувача лариса.
лариса12.10.2012 17:15 October 12, 2012

Оказывается, многие модернизированные троллейбусы выходят только в пик, как например сегодня 330. Кстати, низ у него уже не совсем красивый. Могли бы и помыть хоть иногда...

сегодня он ездил по 1 маршруту. как и 322. я не думаю что модернизированые выводят только в пик.

Зображення користувача лариса.
лариса12.10.2012 18:11 October 12, 2012

В 3 часа он выезжал из депо на 2-й маршрут. Возможно, на 1 он был утром.

лариса писав: В 3 часа он выезжал из депо на 2-й маршрут. Возможно, на 1 он был утром.

возможно только если он был на односменки ,к примеру до 14,30 при заезде другой водитель взял эту машину, если работал две коротких что на 1 маршруте распостранено то маршрут неменяется в графике ,может только по договорености водителей

yrk_a писав: сегодня он ездил по 1 маршруту. как и 322. я не думаю что модернизированые выводят только в пик.

верно. могут только 1 или 2 дня после квр для проверки систем, и вообще после ср, кр, квр должны ездить водителей пару дней 1 класса, хоть сам иногда был свидетелем когда на второй пик в первый день после ср выйхал водитель у которого стаж 3 месяца

меня больше интересует вопрос когда следующий? а то после 322 ничего не слышно)

344 уже на линии

ого я его еще не видел)

yrk_a писав: ого я его еще не видел)

сегодня по 3 помойму, если пик то он уже в депо скоро