Львівський електробус

Зображення користувача PAN.
Автор: PAN+30 / Дата: 11.11.2015 09:24 /

В рамках робочого візиту на Львівщину, Міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський відвідав одне з підприємств концерну «Електрон», де ознайомився з технологічними і виробничими процесами виробництва електротранспорту. Міністр разом з міським головою Львова Андрієм Садовим та головою Львівської обласної державної адміністрації Олегом Синюткою ознайомився з п'яти-секційним повністю низькопідлоговим ширококолійним трамваєм Т5В64 «Електрон», призначеним для столиці України. Президент концерну «Електрон» Юрій Бубес презентував гостям чергові три тролейбуси Т19101 «Електрон», які незабаром будуть передані місту Львову, і новий виріб концерну – перший в Україні електробус «Електрон» моделі Е19101 – сучасний екологічний транспорт нового покоління. Символічний ключ від електробуса вручено міському голові Львова Андрію Садовому.

Електробус Е19 «Електрон»


ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ

Тип кузова


Несучий, вагонної компоновки

Ресурс
кузова, років


12

Колісна
формула


4x2

Довжина / ширина
/ висота, мм


12000 / 2550 / 3300

База, мм


5900

Висота
стелі в салоні, мм


2295

Висота
підлоги над рівнем дороги, мм


370

Кількість
/ ширина дверей, мм


2 / 1400

Максимальнийрадіус
розвороту, м


12,5

Маса споряджена
/ повна, кг


13560 / 19000

Навантаження
на передню / задню вісь, кг


7000 / 11200

Загальна
кількість місць (у т.ч. посадкових)


80 (36)

Максимальний
запас ходу на накопичувачах без підзарядки, з урахуванням уведеннях енергії,
не менше, км

280 300

Міст
передній – незалежна підвіска


ZF RL 82 EC

Міст
задній ведучий


ZF AVE 130

Рульовий
механізм


ZF Servocom 8098

Гальмівна
система


Пневматична, двоконтурна, з поділом по осях, ABS

Вентиляція


Природна, через кватирки і стельові люки

Система
опалення


Опалювач Termo E320, 3 калорифера
і конвектор

Компресор


Спіральний з приводом від асинхронного трифазного
двигуна

КОМПЛЕКТ ТЯГОВОГО ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

Міст ведучий
електропортальний
ZF AVE 130

з інтегрованими
електродвигунами

Двигун


2-ох асинхронний

двигун 3 фази


Вихідний
момент макс., Нм


2 х 10500


Потужність
двигуна макс., кВт


2 х 120


Номінальна
напруга, В


350 – 420


Номінальний
струм, А


135


Частота
обертання колеса макс., хв-1


485

Батарея акумуляторів


Номінальний
струм заряду, А


350


Електрична
ємність, Ач


700


Номінальна
напруга, В


414

Зовнішній
інтерфейс


Система
керування тяговим електродвигуном

Тип транзисторна


Зовнішній
інтерфейс


САN-шина


+1
0
-1