Запуск електронного квитка
Відсьогодні у Вінниці розпочався запуск системи оплати проїзду в громадському транспорті за допомогою електронного квитка та безконтактних банківських карток. Електронний квиток – це перший сервіс Муніципальної картки вінничанина. Наразі система працюватиме в тестовому режимі – передбачатиме адаптаційний період з можливістю придбання паперового квитка, з роз’ясненнями та інформаційною кампанією, і в той же час – з роботою контролерів на лініях.
Поки-що, здійснення безготівкової оплати проїзду можливе лише в трамваях. Приймання оплати платіжною карткою здійснюється на усіх стаціонарних валідаторах на кожних дверях, а друк білетів – на середніх.
Згодом буде розширення мережі безконтактної оплати за проїзд у тролейбусах, автобусах та маршрутних таксі. До кінця 2019 року розраховуватись за допомогою Муніципальної картки та безконтактних банківських карт, включаючи можливість розрахунку через смартфони, буде доступно у тролейбусах та муніципальних автобусах. Що ж стосується маршрутних таксі – тестування системи на їх бортах розпочнеться з 1 січня 2020.
Коментарі
На сайті Новини Вінниці на 20хвилин йде обговорення оплати за допомогою валідаторів. Там я зробив свій пост з критикою. Навожу його текс. Уявіть ситуацію година пік. В салоні всього 4 валідатора. До них доступитись самому неможливо. Чи буду я передавати свою банківську картку картку Вінничанина не персефіковану (на якійще багато поїздок) чи свій мобільний щоб оплатити свій проїзд (звісно що ні). Так само наприклад на Студенській коли студентам мед університету треба переїхати в інший корпус (а їх заходить по чоловік 10 на кожні двері) багато хто старається пройти по салону (що є правильним рішенням) а не затримуватись біля дверей де знаходяться Валідатори. Так саме пенсіонерка не побіжить спочатку до валідатора якщо в салоні тільки одне вільне місце Тут більше недоліків чим переваг. Я не проти прогресу. Але на мій погляд тут у транспортному засобі має бути не 4 пристроїв а така кількість щоб ти сам міг дотягнутись до Валідатора. А зараз ось моя пропозиція як вссього цього можна уникнутиЯ пропоную ставити валідатори також на зупинках. Як я зрозумів в найблищому майбутньому на зупинках будуть встановлені табло на яких буде висвічуватись через скільки приходить трамвай чи тролейбус на зупинку. Тобто я підхожу до зупинки дивлюсь на табло що потрібний мені трамвай приходить через 2 хв яспокійно (без штовханини) витягую картку Вінничанина, чи банківську картку чи смартфон і оплачую свій проїзд. Так як зупинки тролейбусних і автобусних маршрутів співпадають то на валідаторі має стояти позначка про вид транспорту який ви будете оплачувати
Я вже платив в трамваї банківською карткою.На середньому терміналі друкується квиток - взяв і їдеш собі спокійно.А коли платиш на іншому (маленькомі) валідаторі - квитка в тебе нема і як довести кондуктору, або контролерам, що ти заплатив - незрозуміло.
"вінницякартсервіс" вже повідомляли що після запуску у бригад контролерів будуть mikroelektronikівські зчитувачи NFC. Приклавши МКВ чи банківську карту (або ввівши останні 4 цифри) вони перевіряють чи здійснювалась оплата. Якщо ВТК зараз не видала контролерам зчитувачи карток - то костильно МКВ можна перевірити приклавши до того самого валідатора - з'явиться екран вибору варіанту повторної сплати - за багаж або другого пасажираБПК, нажаль, тільки смскою про списання коштів, яка приходить не одразу. Але не чув про бригади контролерів без зчитувачів