Через Вінницю планують пустити двоповерховий потяг
Новий двоповерховий поїзд планують ввести в експлуатацію вже на початку наступного місяця. Одним із найбільш прийнятним напрямком для двоповерхових поїздів є Київ - Полтава - Харків; Київ - Вінниця - Хмельницький - Тернопіль - Львів.
За дорученням голови правління Войцеха Балчуна прискорена підготовка до курсування другого двоповерхового поїзда Skoda EJ675 у Харківській вагонній дільниці № 1. До 15 жовтня планується завершити ремонт за участю представників чеського заводу-виробника. Поїзд прийматиме в експлуатацію спеціальна комісія.
«І от тепер друга «Skoda» виходить з ремонту. Цього тижня чеські фахівці проведуть необхідні обстеження і тестування. Служби мають забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада. Я, правда, хотів би, щоб це сталося вже у двадцятих числах жовтня», – зазначив голова правління.
Інший двоповерховий електропоїзд до 20 вересня був задіяний на маршруті Харків – Генічеськ, а нині визначається напрямок, на якому він курсуватиме в подальшому.
Попередньо, проаналізувавши пасажиропотік, фахівці визначили такі найбільш прийнятні напрямки для двоповерхових поїздів: Київ – Полтава – Харків; Київ – Вінниця – Хмельницький – Тернопіль – Львів. Ці електропоїзди мають технічні обмеження добового пробігу до 700 км.
Курсування електропоїздів на цих маршрутах дозволить вивільнити з обігу 18 пасажирських вагонів і використати їх на напрямку Київ – Херсон, де спостерігається попит пасажирів на перевезення. Також буде розроблено оптимальний графік руху поїздів, що обслуговуватимуться електропоїздами Skoda.
Довідково:
Два електропоїзди Skoda EJ675 City Elephant Укрзалізниця придбала у 2012 році перед проведення чемпіонату з футболу Євро-2012. Ці поїзди – двосистемні (курсують електрифікованими ділянками на постійному та змінному струмі). Електропоїзд складається з 6 двоповерхових вагонів та має 607 місць, з них 46 — першого класу, 590 — другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км за годину.
За інформацією Укрзалізниці
Коментарі
Пробег в сутки 700 км, интерестно как он ездил киев-харьков-киев за сутки а это 1000 кмИ писателю 12+ за математику: Електропоїзд складається з 6 двоповерхових вагонів та має 607 місць, з них 46 — першого класу, 590 — другого
видно 700 за рейс, а интерсити делают круг за сутки неисключаю опечатку по причине что уже автор статьи в инете опозорился с математикой 590+46=607
700 КМ ДЛЯ ПОЕЗДА ЭТО 7-8 ЧАСОВ, НЕДУМАЮ ЧТО ОНИ ТАКИЕ ЧТО ИМ НАДО 16 ЧАСОВ ОТДЫХАТЬ, к томуже как писал выше они на харьков где 500 км ехали туда и назад за день
каждые 700 км есть инфа надо проводить обслуживания, а не пробег в сутки, может это обслуживания и есть заправить водой и убрать в вагоне