10 грудня з 21:30 по 21:50 їхала 1 трамваєм. Сіла на зуп Пирогова, до зуп. Заболотного намагалась через Приват24 оплатити проїзд, qr код неможливо сканувати. При чому у тролейбусах таких проблем не було жодного разу. На зуп. Дачній зайшли контролери. Пояснила ситуацію, що не можу сканувати, не зчитується. Перед контролером показала як роблю. Було сказано відійти подалі і сканувати, з контролером вийшло. Ну,і, класика, звичайно, ж контролер сказала,що маю оплатити штраф. Я перепитала,чому якщо це технічна сторона питання, у відповідь почула, що треба було запитати/попросити пасажирів, потім в хід пішли питання скільки мені років. Я оплатила штраф. Питання перше: чому питання технічні нехтуються і людина автоматично стає 'зайцем'? Друге: чому контролер питає мій вік? Коли я сказала, 30, то вона так кивнула,наче все зрозуміло.Проведіть тренінги Вашим контролерам, щодо гендеру,тому що в інших країнах за таке б ще засудили. Чи може контролери рішення приймають по віку, кого штрафувати, а кому можна вибачити? Третє:щоб оплатити безготівково штраф на маршруті Електромережа, виявляється, треба повертатись на Зодчих,з контролерами на перший трамвай,який їде з кінцевої в сторону міста, бо лиш на Зодчих можна оплатити безготівково у приватівському терміналі,класно,правда? Четверте: яке право Ваш головний контролер чи хто він там,який чекає на Зодчих, має право дозволяти собі жарти,що о зайці, ну, привична справа двоє чоловік, щовечора мол,не вперше вже певно, ті самі. Ау, Вам не здається,що Ви принижаєте людську гідність і перевищуєте свої повноваження такими фразочками і поведінкою? У мене такий інцедент вперше в житті, а незнайома мені людина, ставить на мені ярлики.Огидно користуватись послугами Вашої компанії,після цього випадку. Бажаю Вам навчати людяності свій персонал.І доречі, Ваша гаряча лінія, на яку 25.12. перетелефонувала по даній ситуації теж потребує покращення сервісу. З перших речень, коли сказала, що 10 грудня стався інцидент почула насмішку і: стільки часу пройшло, а чому раніше не перезвонили. Шановна гаряча лінія, уявляєте люди працюють і немає часу звонити Вам у робочий час...Робіть щось з Вашими колегами, переатестації якісь, тренінги на комунікацію, роз'яснювальні роботи, тому що це не сервіс,а посміховисько.
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 24.03.2023 13:21
admin
Оновлення розкладу тролейбусів № 14Б (Новини і публікації) - 21.03.2023 13:27
admin
Розклад руху нових маршрутів (Новини і публікації) - 20.03.2023 10:12
Oleg
Нові тролейбуси - нові маршрути (Новини і публікації) - 06.03.2023 15:00
admin
Оновлення розкладу руху електротранспорту (Новини і публікації) - 27.02.2023 17:19
admin
Зміни у розкладі руху автобусів (Новини і публікації) - 17.02.2023 18:26
Oleg
Запрошуємо на 59 років тролейбусу (Новини і публікації) - 16.02.2023 14:00
admin
Оновлення розкладу руху (Новини і публікації) - 06.02.2023 21:15
Oleg
Тролейбусне рандеву для закоханих (Новини і публікації) - 26.01.2023 19:05
admin
Оновлення розкладу руху! Нові назви зупинок! (Новини і публікації) - 21.01.2023 21:22
Oleg
Новий VinLine 056 (Новини і публікації)
- 20.01.2012 21:49
PAN
Список автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації) - 30.12.2010 15:04
Zahar
Швейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму) - 26.01.2011 15:20
Oleg
Люди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму) - 26.04.2013 00:22
REG
Karpfen Be 4/4 (Тема форуму) - 31.03.2012 20:38
Oleg
Розклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації) - 17.10.2012 19:23
лариса
Троллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму) - 04.02.2013 14:42
Oleg
Розклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації) - 08.09.2012 19:26
Oleg
Обновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації) - 11.07.2011 22:17
Oleg
Обновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації) - 29.05.2015 23:25
Oleg
Открыт прямой автобусный маршрут Винница-Кишинёв (Новини і публікації)
- 20.12.2017 14:04
2727
СКАРГА!!!! (Тема форуму)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 19.02.2023 16:10
Матвій112
Добрий день, у трамваї номера 323 qr-код на задніх дверях для сканування та оплати... (Тема форуму) - 27.12.2022 08:51
sys
Доброго дня....скільки можна терпіти знущання на маршруті 16а. Мало того, що автобуси... (Тема форуму) - 24.10.2022 10:46
Ольга 86
Добрий день. Чому після оновленого графіку руху електротранспорту не внесено зміни в... (Тема форуму) - 19.09.2022 00:36
asdfdfsdf
Почему никто не вспоминает катер под названием исаковский, который так же ходил по... (Новини і публікації) - 03.09.2022 12:30
Irinka
Звертайтесь до перевізника. Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka... (Тема форуму) - 02.09.2022 11:09
Aleks7711
За повідомленням, опублікованому на офіційному сайті Вінницької міської ради від 1... (Новини і публікації) - 01.09.2022 18:47
Ірина1710
Добрий день. Прошу звернути увагу на роботу контролерів які поводять себя по хамськи по... (Тема форуму) - 01.09.2022 18:44
Ірина1710
Добрий день. Прошу звернути увагу на роботу контролерів які поводять себя по хамски по... (Тема форуму) - 19.08.2022 21:12
Irinka
Будь ласка, зважайте, що розклад є орієнтовним, тому на зупинці треба бути за кілька... (Тема форуму) - 19.08.2022 20:57
Irinka
Контакти перевізника є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact (Тема форуму)
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
40%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
35%
Користуюсь іншими способами
21%
Байдуже, сиджу на карантині
4%
Загальна кількість голосів: 57