Скарга

Інна Менчинська
Зображення користувача Інна Менчинська.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 день тому
Зареєстрований: 25.12.2021 13:48
+1
0
-1

10 грудня з 21:30 по 21:50 їхала 1 трамваєм. Сіла на зуп Пирогова, до зуп. Заболотного намагалась через Приват24 оплатити проїзд, qr код неможливо сканувати. При чому у тролейбусах таких проблем не було жодного разу. На зуп. Дачній зайшли контролери. Пояснила ситуацію, що не можу сканувати, не зчитується. Перед контролером показала як роблю. Було сказано відійти подалі і сканувати, з контролером вийшло. Ну,і, класика, звичайно, ж контролер сказала,що маю оплатити штраф. Я перепитала,чому якщо це технічна сторона питання, у відповідь почула, що треба було запитати/попросити пасажирів, потім в хід пішли питання скільки мені років. Я оплатила штраф. Питання перше: чому питання технічні нехтуються і людина автоматично стає 'зайцем'? Друге: чому контролер питає мій вік? Коли я сказала, 30, то вона так кивнула,наче все зрозуміло.Проведіть тренінги Вашим контролерам, щодо гендеру,тому що в інших країнах за таке б ще засудили. Чи може контролери рішення приймають по віку, кого штрафувати, а кому можна вибачити? Третє:щоб оплатити безготівково штраф на маршруті Електромережа, виявляється, треба повертатись на Зодчих,з контролерами на перший трамвай,який їде з кінцевої в сторону міста, бо лиш на Зодчих можна оплатити безготівково у приватівському терміналі,класно,правда? Четверте: яке право Ваш головний контролер чи хто він там,який чекає на Зодчих, має право дозволяти собі жарти,що о зайці, ну, привична справа двоє чоловік, щовечора мол,не вперше вже певно, ті самі. Ау, Вам не здається,що Ви принижаєте людську гідність і перевищуєте свої повноваження такими фразочками і поведінкою? У мене такий інцедент вперше в житті, а незнайома мені людина, ставить на мені ярлики.Огидно користуватись послугами Вашої компанії,після цього випадку. Бажаю Вам навчати людяності свій персонал.І доречі, Ваша гаряча лінія, на яку 25.12. перетелефонувала по даній ситуації теж потребує покращення сервісу. З перших речень, коли сказала, що 10 грудня стався інцидент почула насмішку і: стільки часу пройшло, а чому раніше не перезвонили. Шановна гаряча лінія, уявляєте люди працюють і немає часу звонити Вам у робочий час...Робіть щось з Вашими колегами, переатестації якісь, тренінги на комунікацію, роз'яснювальні роботи, тому що це не сервіс,а посміховисько.