Скарга

Юлія Олександрівна
Зображення користувача Юлія Олександрівна.
Не в мережі
Був: 5 років 1 тиждень тому
Зареєстрований: 15.11.2019 16:59

Сьогодні, 15.11, о 16:19 зіткнулась з хамським ставленням кондукторки трамваю №295. У зв'язку з поганою роботою додатку Приват24 я не могла декілька хвилин оплатити проїзд, про що проінформувала кондукторку, що стояла біля мене. Та не повірила мені, хоча я тримала в руці 200 гривень однією банкнотою з готовністю розрахуватись за проїзд, якщо додаток так і не зніме гроші з моєї картки. Жінка почала голосно розмовляти та заявила, що я хочу проїхати безкоштовно, не маючи для таких звинувачень жодних причин окрім своєї думки. На це я показала їй екран свого телефону, де саме проводилась оплата. Вона заявила, що її цікавить лише електронний квиток (номер вагону та час розрахунку), і я цілком з цим згодна та не маю претензій саме до цього! Але коли оплата пройшла, я в ту ж секунду показала їй, як знялись кошти з моєї картки (додаток довго не висвітлював квиток на екрані), тобто доказ того, що я не просто сиділа та кліпала очима, а розраховувалась за проїзд! Але та знову почала мене звинувачувати, слухаючи лише себе та не звертаючи увагу на мої слова та докази. Нарешті, вже після її голосних образ на весь трамвай, я отримала квиток та показала його кондукторці, і конфлікт був вичерпаний. Але при цьому я отримала неправдиві звинувачення та паплюження моєї гідності. Заради 4 гривень, ага.Тому я прошу прийняти наступні заходи: провести курс підвищення кваліфікації або тренінг із спілкування з клієнтами, оскільки кондукторка свідомо перша шла на конфлікт, можливо прийнявши мене за студентку або школярку, хоча робити і такі припущення із неввічливими ейджистськими висновками, дуже негарно. А по-друге, підвищити рівень комп'ютерної (можна сказати, мобільної) грамотності кондукторок та кондукторів, оскільки працівниці та працівники просто не розуміють, як працює додаток та які проблеми можуть виникнути, як розпізнати, що оплата проїзда не виконується, як перевірити, чи були зняти кошти з картки саме в якості оплати за проїзд ітн. Якщо мої зауваження будуть отримані та навіть виконані, у що не віриться, то буду дуже вдячна та рада, що керівництво дійсно підвищує свої стандарти. І прошу не вживати заходів до кондукторки окрім попереджувальних вербального характеру, оскільки розумію, що завжди всюди були і будуть порушники.