Скарга

Bogdan
Зображення користувача Bogdan.
Не в мережі
Був: 6 років 6 місяців тому
Зареєстрований: 01.06.2018 09:25

Тролейбус  13-й маршрут, номер тролейбуса 304. Хочу поскаржитись на дії водія. Час 8:30-9:00///1. Не дозволяв передавати гроші за проїзд, вимагав, щоб кожен пасажир особисто підходив до нього з грошима, якщо пасажири передавали гроші, то повертав їх назад.2. Дуже різко загальмував чим наразив пасажирів на небезпеку, про наявність перешкоди руху тролейбуса невідомо.3. Затис дверима тролейбуса пасажирку, і розкрив двері лише коли всі пасажири почали кричати.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 year 3 тижні тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14

ну буває.. зажав. Але ж не пошкодив.

Вовчик Николаенко
Зображення користувача Вовчик Николаенко.
Не в мережі
Був: 6 років 5 місяців тому
Зареєстрований: 05.06.2018 12:58

Сегодня ехал этим троллейбусом от Театральной до Набережного квартала в 9:20. Водитель разговаривал с мужчиной стоящем в дверях кабины. Деньги передавали без проблем. Никаких нарушений не выявлено.  

Наталка Столяр
Зображення користувача Наталка Столяр.
Не в мережі
Був: 4 роки 5 місяців тому
Зареєстрований: 09.06.2018 16:25

Маршрут 29 ходить жахливо. Уже в котре, і сьогодні також, чекала 35 хв. Водій відповів, що сьогодні 5 чи 6 автобусів не вийшли на маршрут.  То навіщо маршрут довіряти такому перевізнику? Маршрут 16( муніціпальний) також ходить з порушенням графіку. Сьгодні на зупинці "Політехнічний інститут" у бік Барського  чекала з 8-20 до 8-50, маршрутки так і не було. Хоча по розкладу повинен бути 8-31. Причому відсутність 16 маршрутки за графіком -це вже 3-й випадок у мене за тиждень. 21 автобус досить часто, на вихідні особливо, на маршруті у бік Барського йде з випередженням від розкладу, навіть й інколи на 5-6 хвилин.  

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 місяць 4 тижні тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20

Маршрут №29 дійсно останнім часом ходить жахливо. І не тільки цей маршрут. Багато перевізників зараз готові покинути цю роботу, тому що діючий тариф давно не покриває всі їхні витрати. Ще часто-густо немає водіїв, бо всі  їдуть за кордон, де зможуть заробити значно більше. Проблема серйозна та важко вирішувана. Знаю, що профільний департамент серйозно займається цією проблемою, але, самі розумієте, її вирішення не таке просте.З приводу недотримання автобусами розкладу раджу дзвонити диспетчеру ВТК 0432611698 і залишати своє звернення.А краще за все дзвоніть на "Цілодобову варту " за телефоном 1560, з мобільного 0800601560 або на сайті міської ради є їх онлайн-чат (заходите в розділ "Петиції та звернення громадян" і на сторінці внизу справа з'явиться кнопка "Онлайн Цілодобова варта"). Залишайте своє звернення і воно обов'язкого дійте до відповідних посадових осіб. Тому що не факт, що ці особи читають цей сайт.

ponalyon
Зображення користувача ponalyon.
Не в мережі
Був: 6 років 5 місяців тому
Зареєстрований: 12.06.2018 20:23

Троллейбс на маршруте № 15 ходит без кондуктора, поэтому необходимо рассчитываться за проезд с водителем. Сегодня на остановке "Медицинский институт" в 14:10 (в сторону Вишенки) моя дочка вошла в троллейбус через передние двери для удобства расчета за проезд. Она дала водителю 20 (двадцать) гривен за один билет. Водитель вернул ей сдачи 12 (двенадцать) гривен вместо 17. Когда она сказала, что он просчитался, то водитель в грубой форме отмахнулся от нее, заявив, что все верно. Если уж нет возможности нанимать кондукторов, то хотя бы наведите порядок с водителями при оплате.

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 місяць 4 тижні тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20

Треба було у такому випадку набрати службу 1560 і залишити там свою скаргу. Зараз також не пізно це зробити. Тільки якщо не запам'ятали номер тролейбуса, обов'язково  треба правильно вказати день, маршрут, місце, напрямок поїздки і час. 

Илья Муравьев
Зображення користувача Илья Муравьев.
Не в мережі
Був: 6 років 5 місяців тому
Зареєстрований: 16.06.2018 12:14

16.06.2018р, 11:25, маршрут 28 Водоканал-Вишенка (желтый богдан маршрутка) номер АВ5131СМ, Я сел на место возле водителя (место перед кондуктором). Водитель требовал спрятать телефон и не доставать его, при том что мы еще стояли на водоканале. Ссылался на то, что его это отвлекает (а быть в роли кондуктора его якобы не отвлекает). Хочу обратить внимание на то, что водитель общался в абсолютно наглой форме! Я пошел на встречу и перевел телефон в беззвучный режим. В итоге водитель достал ключи от автобуса, кинул на торпеду, зашел в салон и сказал пассажирам что никуда не едет, пока я не пересяду. В диспетчерскую звонил, жалобу оставлял. Передо мной на то место сел один парень и его с тем же требованием прогнал водитель. После того как я пересел, туда села девушка и в ее адрес посыпались те же требования. Не могу понять каким образом его может отвлечь телефон который на беззвучном. Пускай лучше думает как ему сдачу дать за проезд и не врезаться никуда.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 year 3 тижні тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14

Шановні громадяни, прошу звертати увагу як водії тролейбусів, автобусів, маршруток підїжджають до тротуара на зупинках особливо в заїзних карманах. Тролейбус має підїхати на відстань до 30см., а водій автобуса не далі 50см., тобто виходити маємо на тротуар без проблем а не на дорогу чи цибати хто далі, щоб попасти на тротуар. Телефонуйте на 15-60 і пишіть тут коментарі.