Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 30.09.2024 12:18ValeriiСучасні та комфортні: на маршрут виїхали автобуси MAN! (Новини і публікації)
- 26.09.2024 12:00adminЗручніше для пасажирів: оновлений графік руху тролейбуса № 22 (Новини і публікації)
- 17.09.2024 22:23adminЗміни на тролейбусному маршруті № 22 (Новини і публікації)
- 12.09.2024 17:41OlegЗміни на тролейбусному маршруті 18 (Новини і публікації)
- 01.09.2024 14:38adminЗміни розкладу руху: що чекає пасажирів з початком осені (Новини і публікації)
- 10.07.2024 16:30adminНарешті! Новий спосіб для деснян дістатися до центру міста! (Новини і публікації)
- 28.06.2024 16:09ValeriiКП "ВТК" придбає 6 автобусів на стисненому природному газі (Новини і публікації)
- 31.05.2024 23:23adminНовий розклад руху з 1 червня (Новини і публікації)
- 22.05.2024 00:30adminНовий розклад автобусів 16-го маршруту (Новини і публікації)
- 07.05.2024 13:22adminОновлено розклад руху автобусів маршруту № 16 (Новини і публікації)
- 20.01.2012 21:49PANСписок автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації)
- 30.12.2010 15:04ZaharШвейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму)
- 26.01.2011 15:20OlegЛюди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму)
- 26.04.2013 00:22REGKarpfen Be 4/4 (Тема форуму)
- 31.03.2012 20:38OlegРозклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 17.10.2012 19:23ларисаТроллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму)
- 04.02.2013 14:42OlegРозклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 08.09.2012 19:26OlegОбновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації)
- 11.07.2011 22:17OlegОбновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації)
- 02.02.2021 22:10OlegОновлені розклади автобусних маршрутів 30Б та 19А (Новини і публікації)
- 30.09.2024 12:18ValeriiСучасні та комфортні: на маршрут виїхали автобуси MAN! (Новини і публікації)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 30.09.2024 20:08danpanСкільки км зробив цей красень за 6 років? (Новини і публікації)
- 01.06.2024 08:42Ольга ПаничСкажіть, будь-ласка, нащо забрали по маршруту 3 трамвай у 8.39 від ринку Вишенька до... (Новини і публікації)
- 27.12.2023 18:25Iryna
- 22.12.2023 18:43sysНе їздять вони адекватно (Новини і публікації)
- 16.10.2023 11:41Alex Timo
- 16.10.2023 11:39Alex Timo
- 16.10.2023 11:37Alex TimoТак і надіслали б вище, толку було б більше. (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:36Alex Timo
- 16.10.2023 11:35Alex Timo
- 29.09.2023 23:21vicshark
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
40%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
34%
Користуюсь іншими способами
22%
Байдуже
3%
Загальна кількість голосів: 58
Всі зайняті розмальовуванням електронних квитків, не до вас)))
Це не тут вирішується.
Ми не встановлюємо розклад, не підтримуємо вчасність руху. Ми надаємо розклад згідно даних з відкритих джерел в більш зручному для містян вигляді. Зверніться будь-ласка на гарячу лінію міськвиконкому, або напряму до ВТК, за більш детальною інформацією.
Довелось 35 хвилин очикувати маршрутку 16А. Чи не має бути інтервал між рухом даної маршрутки коротший, тим паче що на вулиці мороз -12
03.03.2018 на зупинці "Технічний університет" прочекав маршрутку 17-Б з 20:00 по 21:00. Її так і не було, хоча згідно вашого розкладу повинна їздити. На вулиці було -15 морозу, прийшлось викликати таксі. Я так розумію на пересічних вінничан вам начхати, тоді заберіть розклад руху з свого сайту, хай не вводить в оману!!!!!!!!!!!!!
В ці дні в звязку з холодами частина машин не вийшли на лінії
Щодо муніципальних автобусів, 1.Педучилище-Зал.вокзал їздить "Богдан", при тому, що людей тьма, це ще пів біди хоч їщдить, а от 21 Педучилище-Барське-Стельмаха) взагалі немає по розкладу, (11:40) з Педучилища, навіщо тоді писати його в розклад, люди ж чекають його марно...
Привет всем . Еду постоянно на 24-м автобусе . Очень редко по графику ездят . Можно разобрать когда на него выходить. Такие же дела и с 8-м автобусом .
Сьогодні 21.04 об 17:00 стався прикрий інцидент. В тролейбусі №4 "Вишенька-Лугова" 002 працює неуважний водій, за період поїздки прищемив двоє пасажирів, їхав з відчиненими дверима. На зауваження відповідав грубістю. Невже водіям не пояснють, що вони перевозять людей?
Доброго дня , хочу поскаржитись на водія маршрутного таксі #21 , номерний знак АВ3021АС . Водій вигнав з автобуса через те , що немав решти , наголосивши , що це моя проблема , хоча , я давав не великий номінал ... Навіть не дав змоги ,якось вирішити цю проблему ... Дата. 28 .04.18 , 13.20 зуп.Пирогова
Негайно пишіть скаргу до ВМР. А тоді одразу необхідно було б зателефонувати до "Цілодобової варти"
Тут ці питання не вирішите. Йдіть/пишіть у міськраду.
Скарга на кондуктора(номер 435) 14тролейбуса (номер 017).Виїхав 30 квітня 14(номер 017)тролейбусом від аграрного університету об 21.38.Перед зупинкою Валентина Отамановського я запитав у кондуктора(номер 435)чи прямує даний тролейбус в депо чи до зал.вокзал,а він мені у відповідь: "а ти шо не дивишся куда ти їдеш?"я кажу,що:"я можу і з пересадками поїхати туди,куди мені потрібно"Кондуктор:Ну то вийди і подивись"Я:не встигну,бо водій поїде за цей час.Кондуктор:"це твої проблеми". Далі ми їхали до зал.вокзалу і на кінцевій я зробив зауваження,з приводу такої поведінки,що не потрібно так відповідати людям,які до вас звертаються"Кондуктор мені відповів: "А ти дивись куди ти їдеш"Я спитав номер кондуктора,а він мені ним майже в обличчя тикнув. Розсудіть самі,оскільки я вважаю,що навіть якщо цілий день спілкуватись і обслуговувати дуже велику кількість людей,потрібно залишатись людяним.
Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР.
Маршрутка 16а. Інтервал 30-40 хв. Кожен раз переповнена. Це не нормально.
Навіщо робити розклад, якщо транспорт не їздить по ньому?
Спробуйте зателефонувати: Телефони адміністрації ВТК, або 15-60 (зі стаціонарного телефону) або 0-800-60-15-60 (з мобільного) та залишіть вашу скаргу.
Сегодня ехала на работу трамваем №6. Дерганье "туда-сюда" просто достало. Кондуктор объяснила, что трамвай старый. Зачем в таком случае этот трамвай выпускать на маршрут? Номер трамвая 253.
02.2.19 в трамваї нам з другом нахамила кондукторша трамваю номер 292. Ми розраховувались через Приват і вона нам сказала ,,Дуже умні, тіпа'', а по дорозі назад друг показував що він купив білет а вона напевно не побачила і замість того щоб попросити почала в нього виривати з рук телефон і нахамила. Поїздка із-за кондуктора була некомфортною!
15 хвилин простояла на зупинці, 12 тролейбус так і не з'явився. Запізнилася на роботу, попередження, що його не буде, не було.
Cкажите на каком основании маршрутное такси по маршруту 21а в 22.15, 15.02.19 не было? 15 людей стояли ждали и ничего. Смотрел по вашему расписанию . Что за анархия? Прождали мин 30и ничего. Кто как хочет так и ездит? Бардак!!!!!!!!!!
У вашому випадку треба було залишити скаргу на роботу маршруту. Це можна зробити через "Цілодобову варту" за телефонами15-60, 0-800-601560, 65-15-60 або онлайнhttp://1560.vmr.gov.ua
Чому тролейбус по маршруту Вишенька- ГПЗ практично увесь час їде на 4-6 хвилин раніше графіку??? За розкладом : 18:05, 18:16 із зуп Шевченка. Вказано: "похибка до 2 хвилин". Для кого ці розклади пишуться?? 16.02, вечірній час, тролейбус 209 - кондуктор хамка. Навчіть працівників спокійно і адекватно спілкуватися з пасажирами. Дякую.
314 вагон водій занадто гучно оголошує те щоб люди платили за проїзд
Очень радуют контролеры в винницких трамваях троллейбусах. То к бабке, еле передвигающейся на ногах, пристанут с требованием предъявить пенсионное или заплатить штраф, то штраф выпишут человеку, оплатившему через смс (со словами - "Нам некогда ждать когда ответ прийдет").А во вторник вечером по трамваю 6 маршрута ходил парень-контролер, проверял билеты и чихал( разбрызгивая слюни) на пасажиров. Не пора ли проверить руководство транспортной компании на адекватность?
Пишіть на сайті ВМР міському голові.
Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.
Добрий! Ви можете перейти в розділ Довідка напряму залишити ваші зауваження Вінницякартсервісу щодо вашого питання.
Доброго дня) скажіть будь ласка а після 20 00 год маршрутка 17бчому не їздить? 2 день чекала цілий час на Поділлі і намає. Скажіть будь ласкави вважаєте це нормально?
Може через карантин дуже мало людей ввечері і маршутчики не хотять їздити собі в збиток. У них і так зараз нелегкий період через обмеження у кількості пасажирів
Сьогодні 01.07.20 близько 16:30 їхали з чоловіком в трамваї #288, пройшли в самий кінець ( бо в транспорті була задуха, а там були відкриті вікна). До нас підбігла водій трамвая (доречі захисна медична маска чомусь була не на обличчі,а гріла підборіддя) та почала кричати на нас, щоб ми зайняли сидячі місця - бо їй не порахувати скільки людей знайшло у транспорт . Нам не проблема була сісти на місця… проте волати на весь трамвай .... На мою думку це просто не припустимо!
Хочу поскаржитись на роботу контролерів які не вміють перевіряти квитки! Сьогодні 10.07.20 приблизно о 17:40 на урожаї зайшло дві жіночки, що перевіряли квитки у трамваї #6, я сиділа попереду під вікном піднявши голову побачила контролера вона запитала що у мене за проїзд, я сказала хвилинку зараз покажу бо оплачувала через додаток приват24 який стає неактивним якщо блокуєш тел (їхала з кінцевої жд де і купила квиток о 17:10) на що жіночка почала кричати на пів трамваю не давши слово вставити що типу я тільки зібралась купувати квиток і штраф мені 80 гривен, чим поставила мене в не зручне становище так як цих пів трамвая вже дивилися на мене! Мене ніхто не слухав і пішли в кінець вагону, в квитку пишеться час купівлі і відраховується скільки часу залишилось, якби я купила його в той момент то можна було побачити по часу! Потім я показала все свій квиток куплений пів години тому на що навіть не отримала вибачення що претензії! Навіть своїх контролерів працювати з людьми і навчіть перевіряти квитки!
Скажіть будь-ласка навіщо добавляєте маршрут №10- до "Чехова"? Чому скорочений маршрут №4 в район "Тяжилів"? Маршрут №4 - це єдиний маршрут тролейбуса, який їде в Тяжилів з "міста". Доречі - в мікрорайоні тяжилів живуть люди, які теж добираються на навчання та роботу і в центр, і на Вишеньку, і на електромережу. Чи думали Ви - як добратися в район Електромережі з Тяжилова? Який муніципальний транспорт ходе в ці райони крім тролейбуса №4?
Сьогодні (30.09.2020) о 15:14 годині у тролейбус №2, який у той час був біля зупинки імені Зої Ткаченко і направлявся в сторону вулиці Максима Шимка зайшов контроль (мужчина та жінка), вимагали штраф -тому ,що у мене на телефоні не прийшли СМС з деталями оплати , хоча видно, що СМС на номер 877 я ВІДПРАВИЛА !!! Гроші з рахунку також було успішно знято !!! Який штраф , за що ??? Контролер"ка накричала , щоб я телефонувала до оператора і запитувала чому так вийшло !!! Скажіть , невже ви ніколи не телефонували до оператора мобільного зв"язку?! Там скрізь автоматичне меню і перейти до черги , щоб додзвонитись до *Живого* оператора потрібно дуже довго чекати ! Як це все , на вашу думку має працювати, -у рухомому транспорті , ще й коли на тебе кричить контролер ?! Не розумію, навіщо ви придумала такий спосіб безготівкового розрахунку, якщо він працює через раз ??? Я знаю, що не тільки у мене така проблема, що ці смс з деталями приходять не завжди , але ж гроші знімаються і вам у компанію вони приходять ! Розберіться , чому така ситуація Є !!! Вже будучи вдома , я майже за швидко (25 хв.) додзвонилась до свого оператора мобільного зв"язку і вгадайте що , правильно , мені сказали , що зробити вони нічого не можуть, чому смс не приходять вони не знають...можливо через перегрузи в мережі, можливо збій в системі, можливо щось зламалося ... у мене , що вона могла - те вона перевірила , все у мене працює - і на рахунку багато коштів і бачить вона все, що за проїзд я платила , а от чому звіт з деталями оплати не прийшов - не знає ! Відповіли мені лише так : що Замовнику Всієї Цієї Функції Оплати за проїзд з допомогою смс потрібно звертатися і вимагати щось , а не мені !!! Де правда ??? Хто крайній ??? Я ??? Чому ???
Доброго дня! Сьогодні 7.10.2020 9:45-9:50 їхала в трамваї номер 3 , десь на зупинці Ющенка зайшли контролери. Я сиділа майже в кінці вагону, через приват24 ввела пароль і віконечко з квитком зникло. Приват24 встановила можливо тиждень тому, раніше не користувалася ніколи і не могла знайти квиток, підійшла контролер я сказала їй, що розрахувалася, але не можу знайти квиток можливо вона мені допоможе . У відповідь я почула " я зараз скажу волшебне слово "штраф 80грн" і ти все знайдеш" щось натиснула мені, але там не було того квитка і каже "платіть 80грн штрафу" я кажу " чого я маю платити його якщо я заплатила тільки не можу знайти " і коли я нарешті знайшла і показала то вона каже " бачите як діє волшебне слово" і пішла ... я не хотіла нічого казати і тд. Але чого я маю мовчати коли людина не вміє виконувати свою роботу або просто спілкуватись з людьми. Підійшла до неї і попросила сказати мені її ім'я і прізвище що я поскаржусь на неї . Вона відповіла що вона не винна в тому що я не вмію користуватись телефоном . Коли я просто сиділа то вона сидячи позаду і ще мені повторювала що я маю вчитись користуватись телефоном , що вона вміє спілкуватись з людьми, і їй всеодно що я поскаржусь на неї що її і фотографують і пишуть скарги і неодноразово... ім'я і прізвище вона мені не повідомила і закривала його, здається прізвище яке було написано Кучер можливо я помиляюсь . Жіночка була не високого росту і в окулярах, спілкувалася зі мною на високих тонах і хамила. Дякую контролера який зіпсував настрій з самого ранку. Навіщо потрібен контролер на якого пишуть багато скарг? Чекаю відповіді!!!!!
Для отримання офіційної відповіді на вашу скаргу, будь ласка, надайте запит до Вінницької транспортної компанії. Контакти є на сторінці http://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
7 жовтня о 12.03 сідаючи на шостий муніципальний автобус, водій повів себе абсолютно некоректно і непрофесійно. Спочатку при вході він прижав коляску дверима (якби там була дитина, він міг їй прижати пальці, голову, і взагалі налякати), потім коли чоловік пішов на передні двері з дитиною, водій його просто не впустив (ми прийшли завчасно, зайняли чергу) і в кінці просто поїхав залишивши дитину з чоловіком без коляски надворі. Коли я почала казати, щоб мене випустили до дитини, водій провіз дві зупинки, аргументуючи що він не чув. При тому що він бачив що я з коляскою зайшла, а дитина залишилась надворі. Я не розумію, це вже зараз така норма, щоб дискримінувати батьків з дітьми в колясці. Водій міг нашкодити дитині і навіть не вибачився. Мені тепер треба завжди ризикувати життям, щоб довезти дитину до лікарні?
Доброго Вам вечора. Велике прохання навчити Ваших водіїв (а найбільше водія трамваю маршруту номер 3, номер вагону 229) розмовляти з пасажирами. А саме: " Куди поперла б**** без маски, вообще припухла" зовсім не коректно до пасажирів які на ходу одягали маску бо багато пасажирів.
сомневаюсь, что она так сказала. Но относительно пасажиров без маски, то так их и надо называть, а надевать маски нужно на улице, а не "на ходу"
Доброго дня ВТК. Користуюсь вашими послугами давно без проблем і терпінням, але сьогодні 10.12.2020 у мене увірвався терпець з приводу відповідальності та коректної роботи деяких ваших водіїв тролейбуса. А саме водія тролейбуса № 004 за маршрутом 12. Відїхавши від кінцевої зупинки ,,Аграрний Університет'' на 5 хв раніше свого розкладу 08:42, а також побачивши мене що я біг до зупинки водій перед самим носом зачинив двері та поїхав. Можливо я на це не відреагував як би не той фактор що я їжджу на роботу в м. Вінницю з області і постійно підлаштовуюсь під розклад тролейбусів.Байдужість та не професіоналізм таких водіїв підриває весь авторитет інших водіїв та авторитет компанії ВТК в цілому.
Якщо хочете, щоб до водіїв приймали якісь міри, то звертайтесь до перевізника через офіційні канали. Перелік способів повідомлення є на сторінці http://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
Маршрут #7 "Якова Шепеля - Пирогово" приїхав на зупинку "Майдан Небесної сотні" за 6хв до відправлення, #21 "барське шосе - педучилище" взагалі не з'явився о 21:24хв. Я перепрошую, може ви нарешті вирішите питання з транспортом! Люди повертаються з роботи і надіяться хоч на останній автобус, на який вони з рештою не встигають. І такі проблеми у вас на постійній основі, на всіх маршрутах.
О 19:23 4 березня 2021 року тролейбус номер 3 не зупинився на зупинці Гонти. Напівпустий тролейбус! Це не маршрутка, яку потрібно спиняти, а Гонти не зупинка на вимогу, розтуліть очі і працюйте як потрібно!
28.03 на зупинці Медичний університет мало приїхати за розкладом три трамвая о 22:05,22:20,22:35, чекала 40 хвилин, не приїхав жоден! Чому?? Яка причина того,що як тільки погодні умови погіршуються, робота данного транспорту перестає працювати (переважно завжди таке трапляється ввечері)?Після робочого дня довелося йти додому пішки. Жахливе відношення до жителів свого міста!
6 квітня о 18.45 на зупинці Космонавтів в автобусі 24-го маршруту (здається, номер автобусу АВ0516АА, але я не впевнена) водій автобуса кричав і нецензурно лаявся на пасажирів, які намагались увійти в автобус, очевидно поза лімітом, так би мовити. На мій суб'єктивний погляд вийшло людей на цій зупинці ніяк не менше, ніж входило, але суть не в цьому, а в тому, чому співробітник, виконуючи свої посадові обов' язки дозволяє собі кричати до людей: "Назад, блядь, я сказав!" Вибачте мене за лайку, але то цитата. Може я щось пропустила і вийшли нові посадові інструкції, де написано, що водії тепер мають право нецензурно лаятись, звертаючись до пасажирів і поводитись з людьми, як з худобою?
Ранок 09:05 12 квітня 2021р. вже 50 хв немає маршрутки 17б. Через вул.К.Василенка на Чехова більше нічого не їздить. Чому не дотримуються інтервалу 20-30 хв як зазначено на сайті? люди ж їдуть на роботу!
Перевозчик по маршруту 10а просто издевается над людьми. Мало того что маршрутки ходят не по времени, как указано в расписании. В будни дни можно ждать до 30 минут, а в выходные вообще час. Так ещё не всегда останавливаются по просьбе. За то потом целая маршрутка забитая как килька в банке. Даже смешно что-то упоминать про меры безопасности в период карантина.
Доброго дня. Маршрут автобуса 22 сьогодні 24.04.21 о 14:36 біля поділля сіті не проїздив. Чи був він взагалі в цей час чи іншим маршрутом поїхав невідомо але не зручно, коли чекаєш і немає
Доброго дня! Змушена поскаржитись на контролера #29!!! 15.05.2021 неповнолітня іногородня дитина сіла в трамвай (вагон #223), який рухався по маршруту #4. Відправився з Барського шосе о 12.31. Дитина здійснила оплату через 3 хв за допомогою додатку "Приват 24" о 12.34 (є скріншот, смс банку та звіт в додатку про оплату в громадському транспорті). Контролер виписала штраф наповнолітній дитині за ОЛАЧЕНИЙ проїзд у розмірі 80 грн. Зателефонувавши на гарячу лінію у Вінницьку транспортну компанію, нам пояснили, що дитина пізно розрахувалась. Після надання доказів, що це нетак, знайшли інше пояснення: "розрахувалась, але прокомпасувала пізно". Вимагаю роз'яснення та повернення коштів. Усі докази про оплату, штраф та запис розмови з транспортною компанією додам за необхідності.
Щоб отримати роз'яснення, зверніться офіційно до перевізника. Контакти є на сторінці https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
Дуже не задоволена роботою контролерів. Сьогодні стався інцидент сівши у тролейбус 3, їхала з водоканала тільки зайшла відразу відсканувала код, на розрахунок приватом На 29 школі, якщо не помиляючь зайшли контролери. Вони зайшли у 18:05,оплаиа пройшла через хвилину та 15 секунд після оплати, був слабкий інтернет Я їм пред'явила, що був виконаний розрахунок. Відразу 3 контролера почали налітати, типу я не права, оплата була здійснена. Платити ще 80 гривень за те, що я розрахована-відмовилась! Але все одно вивели з тролейбуса. Прошу розглянути це повідомлення і провести відповідну розмову з ними. Інакше вже буду звертатись вище!
Щоб отримати відповідь, зверніться офіційно до перевізника. Контакти є на сторінці https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
Хотіла б дізнатися чому водій тролейбуса 008 21.05.2021 16:50 на залізничному вокзалі не зупинився щоб зайшли люди???Це пряме невиконання своїх обов'язків!
Тролейбус 13, зупинка Станіславського, в 09:35 не прибув!!! Зупинка Храм стрітення господнього, 18:18 не прибув. І так вже 3 тижні. З київської на електромережу крім 13 тролейбуса не їде нічого. Скільки можна знущатися над людьми? Хтось контролює цей маршрут, чи це треба петицію відкривати?
Доброго дня. 21/07/2021 йшов дощ, маршруту 8, номер тролейбуса 357. Криша тече, 70% салону місця мокрі. Сидіти немає як. Як таке можливо в наш час? І ви хочете ще повисити проїзд по 8 грн? Так тут нема і гривні за що дати? Хто це контролює? На повідомлення водію, що криша тече, він відповів: "Вона вже 15 років тече". Хоча висить табличка, що кап ремонт був 2016 року 4го місяця. Парадокс! Хоча ні, це реалії.
Ви б скористалися перекладачом. Оскільки дах тече але не лише в салоні тролейбуса...
Повідомте це "Вінницькій транспортній компанії". Ситуацію виправлять та нададуть вам офіційну відповідь. Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
Проблема з оплатою проїзду у транспорті. Чомусь при спробі оплати через чіп у телефоні приходить "відмова через заборгованість", хоча оплата через QR-код проходить нормально. Така ситуація повторюється на різних транспортних засобах і на різних терміналах оплати проїзду. Консультація зі спеціалістом ПриватБанку виявила, що проблема не в власному рахунку, а це термінали неправильно відправляють запит на списання коштів.
Доброго дня,Чому банківські карти заблоковані за заборгованість хоча кошти є і були? І це триває вже 3 тижні?
Наразі усі питання щодо оплати проїзду через валідатори необхідно направляти до комунального підприємства "Вінницякартсервіс". Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#vks
Іде дощ, 4 людини не встигли на тролейбус бо він поїхав на 5мин раніше. 19.11 15 тролейбус. мав виїхати10:29
09.12.2021 простояла на зуп. Шевченка 40 хв. Трамвай 3 який мав бути о 10.17 та 10.35 не було...
Доброго дня, виникла суперечка з контролером...Їхала трамваєм №6, від зупинки космонавтів, на 600-річчя зайшли контролери, виникла проблема з оплатою але я встигла оплатити до їхнього прибуття, на що мені повідомили, що оплата не рахується так як я оплатила за хвилину до того як до мене підійшли. Я ввічливо пояснила, що зайшла на зупинці космонавтів і були проблеми з інтернетом, на що мені відповіли щоб я дістала кошти за штраф, не розумію чому я маю платити якщо оплата проїзду є? Я сказала що платити я не збираюсь, є оплата проїзду. Контролер почала кричати на весь трамвай "Попривикали бл*ть малолєтки їздити бесплатно", виникає одразу два питання: 1 чому невідома жінка вирішує що їй можна кричати матом до людей? 2. Чому люди мають платити гроші їм якщо оплатили проїзд?Проблема навіть не в цьому, якби я не заплатила за проїзд то по правилам контролю я маю заплатити штраф, чому я маю платити їм на руки а не в банк або ж в касу диспетчера, тобто люди просто віддають свої кошти їм на зарплату. Для мене це шок, і я знаю що не одна я постраждала від такого відношення.
Тут ваші питання залишаться без відповіді. Відповісти по суті можуть лише у КП "ВТК". Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
06.07.2022.Повний бардак!!!Скарга!!На розклад транспорту, сьогодні вийшла за 40 хвилин, і за цей час був лише один тролейбус номер 1, у вашому розкладі вказано, що мав бути в 9:06, а приїхав в 9:15 !!!Маршруту номер 2, взагалі за цей час (з 8:40-9:15) ні одного не було!!!Вкажіть нормальний розклад, щоб люди могли орієнтуватись, не вводьте в оману!!!!
Скарга! Доброго дня! Прошу надати роз'яснення,щодо відхилення від графіку 22 автобуса м-н Академічне /ЖД Вокзал.В пятницю 22.07.22, рейс о 11.55 з Академічного не було, сьогодні 25.07.22 на 9.00 з Академічного знову не було. Після 18.00 з ЖД вокзалу також частенько автобус не їде,а зїжає з рейсу. Звертаю увагу,що й так під час війни забрали 1 автобус і курсує лиш 2 на рейсі, так і занадто часто відбуваються відхилення від маршруту. Район Академічний заселений і вже з першої зупинки автобус переповнений! Просимо вжити міри,хоча б в врегулюванні заявлених рейсів відповідно до графіку
Скарга!!!!! Мене з 5-річною дитиною сьогодні 11 серпня затиснуло у дверях тролейбуса №5 з наслідками синяка на пів руки, здертою шкірою, почервонінням у дитини та страшним переляком дитини!!! По-перше, водій тролейбуса зупинився НЕ НА МІСЦІ ЗУПИНКИ Шевченка, а перед автобусом, який здійснював висадку пасажирів! Відчинив ТІЛЬКИ СЕРЕДНІ ДВЕРІ (передні були ЗАЧИНЕНІ, вхід через які я маю повне право з дитиною до 7-ми років! ОДРАЗУ після того, як ми зайшли у тролейбус, водій почав зачиняти двері, ПОПЕРЕДЖЕННЯ "ДВЕРІ ЗАЧИНЯЮТЬСЯ" НЕ БУЛО! Ми не встигли піднятись на передню сходинку, оскільки у тролейбусі було багато людей! Куди звертатись зі скаргою?
Контакти перевізника є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact
18.08.2022, в 21:24 в черговий раз не дочекався на зупинці "9-й мікрорайон" тролейбуса 14-а.Дуже прикро, що графік руху даного транспорту не відповідає дійсності.Рухаюсь після робочого дня додому пішки!Змінюймо наше місто на краще.Долучайтеся до обговорення якості роботи громадського транспорту.
Будь ласка, зважайте, що розклад є орієнтовним, тому на зупинці треба бути за кілька хвилин до зазначеного часу. Доречі, зараз доступні сервіси, де у реальному часі видно місце розташування транспорту. Виберіть на свій смак (Транспорт Вінниці, CityBus, Easyway) та відслідковуйте необхідні маршрути
Добрий день. Прошу звернути увагу на роботу контролерів які поводять себя по хамськи по відношенюю до дітей. 01/09/2022 моя дитина сіла в трамвай №6 в 16-14 на зупинці Лялі Ратушної. На зупинці Грош , це буквально 2 хв їзди, зайшли контролери, заблокували валідатори, дитина не встигла розрахуватися картою, так як шукала карту в сумці. Карточка в неї була. Тітонька хамка відчитала мою дитину що це мама її навчила не розраховуватися и вчить брехати. Так вот жіночко, якщо ви читаєте - ви це мені скажіть. А не так щоб моя дитина плакала від переляку. Наберить мене і я вам розкажу все що я про вас думаю. Робіть свою роботу . І памятайте ви на РОБОТІ. Вам ніхто не давав право казати МОІЙ дитині такі слова. Якщо не буде відповідної реакції я буду подавати скаргу в відповідні органи за хамське відношення.
Давно пора. А для початку на цілодобову варту телефонуєте і записуєте свою скаргу(59-51-11).
Добрий день. Чому після оновленого графіку руху електротранспорту не внесено зміни в розклад? Зменшено кількість одиниць транспорту, а в розклад за 3 дні зміни не внесено. Чому люди їдучи на роботу зранку, мають чекати транспорт по пів години? Коли буде внесено зміни в графік руху транспорту на сайті Депо???
Доброго дня....скільки можна терпіти знущання на маршруті 16а. Мало того, що автобуси обдерті, водії маршруту хамовиті та постійно сморід цигарок в салоні, то вже дійшло до того, що на маршруті працють автобуси з технічно не справні та небезпечні. Сьогодні вранці маршрутка смикаєть, ледве дісталась на вул. Магістратська, бо "буксувало" щеплення, двері не зачиняються, з потолка планки кріплення обшивки відпадають. Прийміть міри, а то прийдеться це повідомлення слати вищестоящим
Так і надіслали б вище, толку було б більше.
Добрий день, у трамваї номера 323 qr-код на задніх дверях для сканування та оплати проїзду через додаток приват24 був затертий якимись виродками і його неможливо сканувати більше.
Підходите до водія і кажете, зоб він зробив заявку на відновлення пошкодження. В кінці зміни, при заїзді в депо він напише і за ніч відновлять або за тиждень.
Доброго дня, тролейбус по 6 маршруту систематично їздить не по графіку, завжди приїзжає раніше або ж запізнюється, також доволі часто просто не приїзжає.
Ще хочу додати що розумію що графік відносний і треба бути за пару хвилин на зупинці, але похибка не пару хвилин 5-7 в кращому випадку. Наприклад в 8:11 має бути шостий тролейбус на зупинці пікуса, а він приїде в 8:04. І це притому що це початок маршруту.
Тоді телефонуєте центральному диспетчеру ВТК (61-16-98), диспетчеру кп. Зал/вокзал (27-44-30) або на цілодобову варту (1560) і скаржитеся, за кілька разів це має виправитися.
Тоді телефонуєте центральному диспетчеру ВТК (61-16-98), диспетчеру кп. Зал/вокзал (27-44-30) або на цілодобову варту (1560) і скаржитеся, за кілька разів це має виправитися.
Хочу поскаржитись на непрофесійну поведінку водія трамваю з бортовим номером 277, який 27.12.23 курсував по маршруту #1.Під'їхавши на зупинку Дачна близько 17:55 в напрямку Електромережі, ми з дитиною чекали, поки пасажири вийдуть з трамваю, щоб сісти в нього. На вихід було багато пасажирів з усіх виходів, але навіть не дочекавшись, поки всі пасажири вийдуть, водій примусово закрив усі двері перед нашим носом і рванув з місця, при цьому прищемивши дверима одяг і сумку жінки, яка намагалась вийти на Дачній. Навіщо так робити? На Дачній навіть немає світлофору для трамваїв! Дуже обурена такою поведінкою водія (за кермом був чоловік років 40-50).