Лариса

Доброго дня. Дякую за врахування моїх звернень до уваги.
Вчора, 28.02 вранці по маршруту №15 працювала кондуктор, яка хиталася, падаючи на пасажирів, нерідко хапалася за куртки чи пальто пасажирів, щоб встояти. Ноги запліталися, руки трусяться так, неначе в неї паркенсона. Такий її стан спостерігаю постійно, оскільки часто потрапляю на рейси, обслуговувані нею.

Також ця кондуктор постійно виявляє неповагу до пасажирів, в голос коментуючи надмірну на її думку кількість пільговиків.
Постійно питає "що у вас за проїзд" у пасажирів, яким хвилину тому сама ж продала квиток. Так, вона має право перевіряти наявність квитків, але навіщо? Вона потім просто не встигає зібрати оплату з інших пасажирів. Любить посидіти, часто зупинок п"ять. Навіть якщо за цей час проїде і вийде 30 пасажирів. Я розумію, що саме пасажир має підійти до кондуктора, але це важко пояснити більшості суспільства...

Тролейбус був червоний, обклеєний рекламою. Відправився близько 8.45 від к.п. "муніципальний ринок". Наголошую, ця жінка ПОСТІЙНО буває дуже "загальмована". Я пишу не від недоброзичливості до працівника, а просто не хочу, щоб потім Замостя залишилось з одним-двома тролейбусами на годину, як до реформи через нерентабельність.
Дякую.

Відповідь:

Шановний Василь Іванович!
Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №1210-р "Про перенесення вихідних днів в 2013р." 3.05.2013р. було оголошено вихідним днем, і тому перевезення пасажирів в цей день підприємство здійснювало згідно розкладів вихідного дня, які розраховані по даним обстежень пасажиропотоків.