Доброго дня. Минулого разу Ви мені пояснили пропуск рейсу технічною несправністю. В принципі, повірити можу у разі пропуску. Але як Ви поясните відхід раніше розкладу??? У мене враження, що "технічно несправні" у Вас водії, а не техніка ...
Маршрут №15.
вчора, 02.02.2013(субота) рейс на 20.08 пішов на 6 хв.раніше З ПАСАЖИРАМИ. Отже, Ви не зможете списати це на "несправність".
Сьогодні 03.02.13 рейс на 16.24 з м.ринку пішов раніше не менше, ніж на 5 хв.(точніше не можу сказати)
Сьогодні 03.02.13 рейс на 14.29 з Вишеньки пішов теж не менш, як на 4 хв. раніше! ПОЯСНІТЬ ЧІТКО, ЯК ДИСПЕТЧЕР НА ВИШЕНЬЦІ МОЖЕ ВІДПУСТИТИ МАШИНУ З КІНЦЕВОЇ РАНІШЕ І, ВИБАЧТЕ ЗА МОЮ НАГЛІСТЬ, НЕВЖЕ ЦІ "ПОПУЩЄНІЯ" ВОДІЯМ ОБХОДЯТЬСЯ БЕЗКОШТОВНО??? ЧИ ВОНИ ТАМ ВСІ ДРУГАНИ І РОДИЧІ??? Набридло, що хтось заробить десятку, а хтось простудиться на зупинці і купить ліків на сотню через їх недбалість!
Чому по буднях на моїй пам'яті майже ніколи рейс на 20.06(ОСТАННІЙ!!!!) НЕ ВІДПРАВЛЯВСЯ ПІЗНІШЕ 20.03? (А БУВАЄ, ЩО О 19.59 ВІДХОДИТЬ!)
"Анархия мать порядка"??!
Прошу, якщо є така можливість, зняти з усіх порушників розкладу премію за економію електрики, бо така економія досягнута нечесним шляхом.
Нагадую, я пиляю Вас цим питанням уже рік. Після моїх звернень позитивні зрушення тривають не більше 1-2 місяців. Ви же знаєте, що я все одно ще раз напишу.
Вибачте, що так часто засоряю ефір інтерактивної сторінки. Можливо, я неправильно чиню, що ставлю в халепу простих працівників. Я їх розумію. Але я хочу скористатися їх працею. Вони мені не дають цього зробити, втікачи в мене прямо з-під носа!
Пропоную хоча б на один день(бажано на вихідні піля обіду) поставити диспетчера біля кооп.технікуму чи на зуп. Фрунзе. І тримати це в таємниці. Ви 100% виявите декілька порушень. Також пропоную зобов'язати кондукторів слідкувати за вчасним відправленням з кінцевих і карати їх разі невиконання обов'язку. Це дало б можливість уникнути "заговорів" між водієм і кондуктором.
Дякую, з повагою, Ваші клієнти.