Доброго дня!
Шановний Володимире Івановичу! З великою повагою, як і більшість вінничан, ставлюсь до Вашого підприємства. Хотілося дізнатися що Ви можете сказати про перспективи розвитку ліній електротранспорту(крім тієї, що вже будується на Вишенці).
1.Є цікава ідея: з Київської тролейбуси виїжджають переповнені. А чому б не зробити вкорочений маршрут на Київський провулок? Це було б зручно дя мкр. "Можайка", економило б частину ел. енергії і дозволяло б зменшити тисняву в тролейбусах в пік-години. Адже десь може 40% тих, кому треба "вибратись" із Київської заходять на зуп. біля 2-ї лік. + зуп. за пивзаводом (наступна). І влучніше сказати - не заходять, а втискуються на останні сходинки, "підсажуючи" тих, хто стоїть вище, під ... Бо інакше прийдеться лишатись на зупинці, чекаючи далі з ризиком спізнення.
На рахунок вузькості прв. Київського - так у Чернівцях є вулиця, де ще вужче... Там коли стоїть машина припаркована, то тролейбус виїжджає на зустрічну... І нічого - аварій немає, при тому що та вулиця - одна з марістральних у місті, чого не скажеш про наш пров. Київський. До того ж, пров. Київський десь на метр точно можна розширити, якщо не більше. єдине-знайти кошти і розворотну площадку.
Хоча це моя думка, адже пасажири безумовно менш компетентні, ніж ті хто все життя працює в транспортній галузі. Проте ми можем іноді "підкинути" свіжу думку. А як Ви ставитесь до даної ідеї?
2.Також хочу взнати, чи неє можливим В ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ, якщо вже так невигідно в постійному, пустити 7-й автобус у вихідний, а тролейбус №15 увечері до 21.00. Справа в тому, що ті, хто робе моніторинг, бачать пас. потоки, а ми, пасажири, бачим ставлення до електротранспорту серед людей. Так от лід тане, ламається "маршруточний" менталітет, навіть багато молоді вечором чекає 15-й тролейбус. На мою думку це єдиний м-т, де є необхідне продовження роботи вечором. Бо трапляється, що на останньому рейсі людей як саранчі їде. Як Ви думаєте, якби був ще один рейс пізніше, чи був би він пустий?
І це говорю не тільки я, а багато хто. Перевірте у тестового режимі і все буде ясно. Адже пасажиропоток великий до останнього рейсу (я маю на увазі з центру в сторону мун. р-ку).
Дякую, з найкращими побажаннями.
.
Відповідь:
Шановна Альона Миколаївна!
В зв'язку з виконанням аварійних робіт по ремонту естакади ПАТ "ВінницяПобутХім" 31.03.2013р. підприємство було змушене змінити схему руху тролейбусів 15 маршруту. Для забезпечення перевезення жителів цього району міста підприємство виділило 2 автобуси.
Ваша пропозиція щодо можливості використання пасажиром проїзного квитка на іншому виді транспорту підприємства у подібних випадках буде врахована.