Сюжет ТСН про транспортну реформу
У Вінниці чиновники прагнуть звільнити місто від маршруток, саме від яких, на думку урядників, найбільше аварійних ситуацій і заторів.
Приватних перевізників вже попередили, що дію ліцензій не подовжуватимуть, а водіям пропонують пересісти на електротранспорт, повідомляє ТСН.
Більшість маршрутів припинить своє існування в середині лютого. "15-20 років накатувались маршрути, а тепер одна людина хоче це собі забрати", - нарікають водії.
Міська влада вирішила, що містян обслуговуватимуть лише трамваї і тролейбуси. А маршрутки хіба що підвозитимуть пасажирів до зупинок електротранспорту.
"Я не думаю, що ми забираємо у когось якусь роботу. Кожен виконує свою роботу і як би доповняє один одного", - керівник Вінницького трамвайно-тролейбусного управління Володимир Бугайчук.
Пасажири в свою чергу займають сторону невдоволених маршрутників та запевняють, що чиновники позбавили їх права вибору. Кажуть, трамваї і тролейбуси нагадують їм радянські часи.
"Це є скотовози. Маршрутка це є вищий рівень трошки, коли людина може комфортно доїхати до місяця, куди їй потрібно", - запевняють місцеві жителі.
Однак, мер міста Володимир Гройсман запевняє, що зі скороченням маршрутних таксі буде більше ладу на дорогах. Зникнуть затори – навіть тролейбуси швидше поїдуть.
"А якщо вже говорити про ДТП - за рік електротранспорт був причетний до 9 аварій, за участю маршруток їх сталося 700", - повідомляє мер.
На часі електротранспорт перевозить 75% вінничан, а має охопити 90. Нову схему руху без затримок розробляли спільно з науковцями технічного університету та радилися з водіями маршруток.
Безробітних водіїв маршруток запрошують пересісти за кермо трамваїв чи тролейбусів. Щоправда, чиновники уточнюють - наразі це лише експеримент - якщо городяни його не оцінять - шукатимуть альтернативу.
Коментарі
скотовозы..., маршрутка це вищий рівень))) имбицил
А ви вважаєте, що люди платять 2.50 в маршрутці, і не бажають пересаджуватися в трамваї та тролейбуси за гривню з копійками з якоїсь невідомої причини? Та ні, я вам скажу, що причини дві: там комфортніше і швидше. Транспорт, в загалі, для того і існує, щоб було ШВИДШЕ. А якщо ж навпаки, повільно і, пробачте, неприємно тхне паленою проводкою і пільговиками всіх видів - то якось виникає питання... навіщо? Що ж то за прогрес такий, який - гірше ніж було і не зручно? Повірте мені: наразі я краще пішки піду, а ніж...
Уже начинает надоедать это нытье, хотите идти пешком-идите, хотите ездить на маршрутках-ездите, есть такси, личный автотранспорт, дорожки вам велосипедные нарисовали, кто Вам запрещает...? Контроль транспорта должен быть сосредоточен в одном месте, это контроль выручки, которая пойдет на обновление парка общественного транспорта. И по какой такой дикой радости какой-то левый дядя должен иметь сверхприбыли от маршруток, не вкладывая абсолютно ничего в транспортную инфраструктуру города? Замахивает ситуация когда никто ничего не хочет делать, а все требуют комфорта и скорости, откуда все это возьмется, когда большинство мыслят категориями Я и Мне.
Контроль транспорту завжди був зосереджений в одному місті - в міськвиконкомі. Ніхто цього "контролю" не скасовує, всі з ним погоджуються. Але слід відрізняти "контроль" від "втручання". Якщо ви не в темі, то всім керує ринок, благо, в нас в країні ще поки ринкова економіка. Ринок сказав "треба" - і з'явилися десять-п'ятдесят-сто різних маршрутів маршрутних таксі. Ринок сказав "треба" - і в маршрутках м'які сидіння, фіранки на вікнах, адекватне опалення при -25, швидкість і комфорт. Ринок сказав "треба" - і виїхало на маршрут десять-двадцять додаткових машин. Бо це - ринок. Весь світ такими механізмами керується. Якщо вам, з вашою червоною ідеологією, більше подобається, то про це навіть Карл Маркс в "Капіталі" писав, просто ви його або не читали, або не зрозуміли.
А те, про що пишете ви - це не ринок і не контроль. Це чистої води централізований совок. І ВТТУ - чистої води монополіст. Безглуздий і нещадний пережиток "централізованої системи", що ледь дихає на ладан, збитковий по самі вуха монополіст. Які гроші вкладає ВТТУ в інфраструктуру? В ВТТУ навіть на ремонт рухомого складу немає грошей, тролейбуси їздять в незадовільному, а то й аварійному стані. Про яку таку "інфраструктуру" ви мову ведете? Чи маршрутні таксі не платять дорожній збір? Чи податки не платять? І де ті гроші, в чиїй такій інфраструктурі? Чи то маршрутні таксі не за правилами їздять? Так якщо в вас є такі претензії - звертайтеся до відповідних органів, до тієї ж податкової, до ДАЇ з конкретними претензіями на конкретного перевізника, а не займайтеся софістикою. А віддавати все ВТТУ зі словами "ви всі погані, піду я від вас" - це, як мінімум, безглуздо. Оруелом аж тхне! "Всі перевізники - рівні. Проте де-які перевізники - рівніше" (С).
P.S. Особливо сподобалася фраза мера в інтерв'ю (здається, ТСН): "Ми не дозволимо поставити все місто на коліна перед маршрутниками". Таки краще поставити все місто на коліна перед ВТТУ? Совість майте!
це не більше ніж потік емоцій і недалекий погляд на існуючій стан речей
Ну дуже інформаційне повідомлення. Ви що цим сказати хотіли? Га?
Типа пятница, работать совсем в лом. Эххххх! Через 20 минут снова сматываю на процедуры эти грёбаные (самое главное - было бы от них ощутимо лучше, так нет же - мало что меняется к хорошему. тьфу!). База находится в "полусоздатом" состоянии. Хотя должна была быть готова к окончанию НГ-каникул. Блин, я ж не программер, я - аналитик! Хотя это не отмаза. Надо углубляться в программу, вот и всё резюме.еще Юра у меня сённи смотался минет командировку, аж на неделю! Лафааааааа! Гуляем, народ.
Ну а что вы хотите, он приехал из каких-то колупайзадупинцев, ему пофиг на Винницу, от он так себя и ведет..
дядька наверное просто перенервничал, и перепутал))))
...і скоро підуть у небуття вінницькі слівця: зупиніть на астановці, пєрєдайтє адін, два, трі, пройдіть по салончіку, заберіть руку, заберіть ногу, випустіть мене-оселедчики, тута, ай-ай та ой-ой...
...і почнеться хамство з боку кондукторів та водіїв, як словесне, так і в поведінці, бо ж освіти - в середньому, десять класів; та й саме підприємство - майже монополісти, можна робити що заманеться. І, до речі, більше половини наведених вами висловів стосуються, в першу чергу, саме пасажирів тролейбусів, трамваїв та автобусів.
поздравляю всех с первым днём транспортной реформы! ТТУ молодцы, не ударили в грязь лицом. транспорта очень много!
Це така форма аутотренинга? Я ваші деферамби вже на декількох сайтах бачив, цікаво, Вам за цей піар платять, чи ви просто свій когнітивний дисонанс мантрами в інтернеті лікуєте? І в багнюку ТТУ таки й справді не обличчям вляпалися, а цілком в багнюці, від колес по самі штанги. Брудні старі сов'єцькі тролейбуси, на яких я ще в школу за червоних часів їздив, не транспорт, а пепелаци. І десять автобусів з інтервалом руху більше за годину. А наявність великої кількості трамваїв - то для статистики добре, а не для людей, бо люди не на коліях живуть, а по всьому місту, яке, я вам відкрию страшенну таємницю, набагато більше за три трамвайні колії. То ж припиняйте цю медитацію, все рівно вона нікому не потрібна. Ви, до речі, яку посаду в ТТУ займаєте, якщо не секрет? Чи то ви з транспортного відділу (чи то як воно там називається?) міськради?
да, открою вам страшную тайну. через меня идут все скрытые теневые денежные потоки от электротранспорта! поэтому я тут так радуюсь - уже вторую дачу себе достраиваю и жду новый лексус, ахаха.
а отвечать вам детально не буду. если читали мои посты на других сайтах, то знаете мою позицию.
Ні, я особливо не аналізував вашу позицію. Хоча, якщо замислитися, то вона доволі проста: "Мешканці міста для ВТТУ".
І тому адресую декілька питань саме до вас. Питання стосуються нової транспортної системи і послуг, що може надати ВТТУ.
- як дістатися з Київської, 14 на перехрестя Порика і Космонавтів, і назад;
- як дістатися з перехрестя Порика і Космонавтів на, скажімо, Старе місто; взагалі, як з Вишеньки дістатися на Старе місто і назад?
- навіть як дістатися від перехрестя Порика і Космонавтів до Податкової і назад.
І все це швидко, бо робочий день, купа питань, які слід вирішувати, купа робітників всіх рівнів, яким слід кудись їхати для вирішення питань, купа форс-мажорів тощо. А ввечері хочеться швидше додому. Швидко. Адже Вінниця - не таке й велике місто, тим вона й краща за великі міста, бо все тут "на відстані 10-20 хвилин" (...кхм, принаймні, так було ще позавчора, дійсно було).
І, будь ласка, давайте дивитися з точки зору зручності для мешканців міста. Не з точки зору "громадяни для ВТТУ", а навпаки, "ВТТУ для громадян".
Проявіть себе як логіст! Я розумію, що з логістикою в ВТТУ практично ніяк, бо ж про яку логістику можна казати в одновимірному просторі трамвайної колії, але ж спробуйте!
І пам'ятайте головну причину, з якої люди користуються громадським транспортом взагалі: "Швидке пересування з пункту А в пункт Б". Інакше навіщо він тоді взагалі потрібен?
P.S. Я розумію, "вінницький трамвай" і "швидкість і логістика" між собою аж ну ніяк не корелюють, проте, може й станеться таке, що "наше теля та й вовка з'їсть", хто ж бо знає, може в вас, окрім "вашої позиції", є ще й якісь незвичайні ідеї і шляхи їх реалізації?
хорошо. кратко изложу свою позицию:
вот вы говорите - проблемы ВТТУ. хорошо, что у маршруток проблем нет. представьте себе ситуацию, когда через лет 5-10 те троллейбусы, что есть загнутся. тогда все как минимум пенсионеры пересядут в маршрутки (ехать то надо). богданы только на некоторых маршрутах. на остальных спринтеры. представьте, в сколько раз надо будет увеличить число спринтеров. представляете, как это отразиться на наших дорогах - они будут забиты одними маршрутками. троллейбус хоть и больше по габаритам, но вывозит несравнимо больше людей. поэтому толкотни особой нет. а посмотрите, что делается на проспекте Коцюбинского возле рынка из-за спринтеров.
да и вообще. мне приятно жить в городе, где гуляя на центральных улицах, я вижу не поток спринтеров, а большой общественный экологичный ЭТ. да, состояние троллейбусов оставляет желать лучшего. ну а как вы хотели? вот вы тут рыночные отношения упоминаете. а давайте поставим маршрутки в равные условия с ЭТ - разрешим пенсионерам ездить в них бесплатно. да маршрутки взвоют, а вместе с ними их их теперешние пассажиры.
теперь понятна моя позиция? и не забывайте, что у нас не просто рыночные отношения, а дикие рыночные отношения. маршрутки позволяют себе нарушать правила, брать стоячих, напаковывются так, что ж.. с окна торчат. ВТТУ хоть может и убыточное, но свою социальную функцию оно исполняет.
Могу только добавить, что с появлением маршруток в начале 90-х годов, парк троллейбусов и трамваев стал ветшать. Закупки новых единиц техники были редкими в силу финансового сотояния.
Автобусный парк, обслуживающий в конце 80-х начеле 90-х годов более 18 маршрутов современными Икарусами перестал существовать как таковой.
А мы думая о своем ДРОГОЦЕННОМ времени полезли в маршрутки, представляя их вершиной транспортной цивилизации.
В нашем городе ВТТУ все же выстояло, и сейчас совместно с городом идет путем централизации транспорта, как это работает во ВСЕХ цивилизованных странах.
История из Луганска.
Город Луганск практически уничтожил свою транспортную инфраструктуру, отдав улицы города под маршрутные такси. Теперь основной вид транспорта там - маршрутка. О великие Боги - ура! Транспортная проблема решена.
Трамваи и троллейбусы идут в парк в 8 вечера. Царство Газелей.
Но когда, в прошлом году город накрыл сильный снегопад, 90% маршруток просто свалили домой, и конец робочего дня у луганчан "НАЧАЛСЯ".
Муниципальный транспорт уже не ходит, маршруток нет, толпы людей с детьми стоят в метель на остановках, надеясь на авось. Таксиситы тогда лупили цены в сотнях гривен. Многие ночевали на работе. Ролдители не могли забрать детей из садиков. Вот тогда наступил колапс.
Я был там в тот день. Для меня был шок. Более чем уверен, что не разрушив транспортную инфраструктуру, все могло быть в тот вечер по другому.
rem-у
Про хамство со стороны водителей и кондукторов пишите на нашем сайте. А вот о хамстве водителей маршруток вы предпочли умолчать. Хотел бы узнать вашу реакцию на маршрутки, если бы вашу жену с матами выгнали из маршрутки т.к. у нее только 100 грн, и сдачи у водителя нет. Или чего похлеще.
Олег, я уверен, что все эти нытики даже в глаза не видели новую схему. Вышел на остановку - нет маршрутки. Всё - все козлы. А эти "сараи" пусть возят пенсионеров. Вот такая логика у многих винничан, к сожалению.
Це не логіка. Це реальний стан речей. Ну не бажають люди перейматися проблемами ВТТУ. Ви ж бо не бажаєте перейматися проблемами людей?! В людей - своїх проблем купа. Транспорт покликаний ці проблеми вирішувати. Люди гроші за це платять. А ВТТУ, наразі, навпаки - проблеми створює. Хто, пробачте, для кого існує? То що ви хочете у відповідь? "Маєте те, що маєте". Дуже проста логіка, як на мій погляд.
"Ну не бажають люди перейматися проблемами ВТТУ."
ВОТ! вот именно! моя хата с краю! когда дороги асфальтируют - хорошо, фонтан с набережной сделали - хорошо, осветили город ночью - хорошо, убрали стихийные рынки - хорошо. красота, все любят мера.
и тут такая ситуация. общественный транспорт (именно общественный, это не личная прихоть директора ТТУ или мера) - лицо города - находится в плачевном состоянии. надо что-то делать. разрабатывается новая централизированная схема (зачем она и какие цели она ставит я не буду писать, уже много раз писалось). мер даже обратился к винничанам с просьбой чуть-чуть переступить через себя, перетерпеть какие-то неудобства с целью того, что в недалёкой перспективе сделают современную транспортную систему. и тут винничане, которые палец о палец не ударили чтоб сделать что-то для своего города, как только коснулось проблема конкретно их заднего места, которое они возят в маршрутках, отвечают - А ФИГ ВАМ! нам побоку ваши проблемы. вот такие патриоты своего города, однако.
Полностю Вас поддерживаю! Просто половина винничан, иногда кажется, просто приезжие (транзитные жители) в этом городе. Они родились не здесь, не в этом городе ходили в школу, не заканчивали университет. Просто они вчера приехали сюда. И в дальнейшем не планируют, чтобы их дети жили в Виннице. Может отправят их куда то подальше, в направлении Берлина, Парижа или Рима (кстати там маршруток нет).
А для кого этот город любимый, родной и они дорожат им - никогда не скажут плохого о данной реформе, ведь она направлена на улучшение жизни и комфорта винничан.
Пусть посмотрят на состояние богданов, несмотря на то что им по несколько лет, а состояние ни чуть не лучше тролейбусов, которым по 30-40 лет.
"А в Африке негров линчуют" (С)
Може перестанемо переносити проблеми конкретних машин на проблеми маршрутних таксі взагалі? Не працює в "Богдана" габаритний ліхтар - заборонимо весь маршрут?