Сюжет ТСН про транспортну реформу

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 21.02.2012 18:58 /

У Вінниці чиновники прагнуть звільнити місто від маршруток, саме від яких, на думку урядників, найбільше аварійних ситуацій і заторів.

Приватних перевізників вже попередили, що дію ліцензій не подовжуватимуть, а водіям пропонують пересісти на електротранспорт, повідомляє ТСН.

Більшість маршрутів припинить своє існування в середині лютого. "15-20 років накатувались маршрути, а тепер одна людина хоче це собі забрати", - нарікають водії.

Міська влада вирішила, що містян обслуговуватимуть лише трамваї і тролейбуси. А маршрутки хіба що підвозитимуть пасажирів до зупинок електротранспорту.

"Я не думаю, що ми забираємо у когось якусь роботу. Кожен виконує свою роботу і як би доповняє один одного", - керівник Вінницького трамвайно-тролейбусного управління Володимир Бугайчук.

Пасажири в свою чергу займають сторону невдоволених маршрутників та запевняють, що чиновники позбавили їх права вибору. Кажуть, трамваї і тролейбуси нагадують їм радянські часи.

"Це є скотовози. Маршрутка це є вищий рівень трошки, коли людина може комфортно доїхати до місяця, куди їй потрібно", - запевняють місцеві жителі.

Однак, мер міста Володимир Гройсман запевняє, що зі скороченням маршрутних таксі буде більше ладу на дорогах. Зникнуть затори – навіть тролейбуси швидше поїдуть.

"А якщо вже говорити про ДТП - за рік електротранспорт був причетний до 9 аварій, за участю маршруток їх сталося 700", - повідомляє мер.

На часі електротранспорт перевозить 75% вінничан, а має охопити 90. Нову схему руху без затримок розробляли спільно з науковцями технічного університету та радилися з водіями маршруток.

Безробітних водіїв маршруток запрошують пересісти за кермо трамваїв чи тролейбусів. Щоправда, чиновники уточнюють - наразі це лише експеримент - якщо городяни його не оцінять - шукатимуть альтернативу.

+1
0
-1

Коментарі

+1
0
-1

скотовозы..., маршрутка це вищий рівень))) имбицил

+1
0
-1

А ви вважаєте, що люди платять 2.50 в маршрутці, і не бажають пересаджуватися в трамваї та тролейбуси за гривню з копійками з якоїсь невідомої причини? Та ні, я вам скажу, що причини дві: там комфортніше і швидше. Транспорт, в загалі, для того і існує, щоб було ШВИДШЕ. А якщо ж навпаки, повільно і, пробачте, неприємно тхне паленою проводкою і пільговиками всіх видів - то якось виникає питання... навіщо? Що ж то за прогрес такий, який - гірше ніж було і не зручно? Повірте мені: наразі я краще пішки піду, а ніж...

+1
0
-1

Уже начинает надоедать это нытье, хотите идти пешком-идите, хотите ездить на маршрутках-ездите, есть такси, личный автотранспорт, дорожки вам велосипедные нарисовали, кто Вам запрещает...? Контроль транспорта должен быть сосредоточен в одном месте, это контроль выручки, которая пойдет на обновление парка общественного транспорта. И по какой такой дикой радости какой-то левый дядя должен иметь сверхприбыли от маршруток, не вкладывая абсолютно ничего в транспортную инфраструктуру города? Замахивает ситуация когда никто ничего не хочет делать, а все требуют комфорта и скорости, откуда все это возьмется, когда большинство мыслят категориями Я и Мне.

+1
0
-1

Контроль транспорту завжди був зосереджений в одному місті - в міськвиконкомі. Ніхто цього "контролю" не скасовує, всі з ним погоджуються. Але слід відрізняти "контроль" від "втручання". Якщо ви не в темі, то всім керує ринок, благо, в нас в країні ще поки ринкова економіка. Ринок сказав "треба" - і з'явилися десять-п'ятдесят-сто різних маршрутів маршрутних таксі. Ринок сказав "треба" - і в маршрутках м'які сидіння, фіранки на вікнах, адекватне опалення при -25, швидкість і комфорт. Ринок сказав "треба" - і виїхало на маршрут десять-двадцять додаткових машин. Бо це - ринок. Весь світ такими механізмами керується. Якщо вам, з вашою червоною ідеологією, більше подобається, то про це навіть Карл Маркс в "Капіталі" писав, просто ви його або не читали, або не зрозуміли.

А те, про що пишете ви - це не ринок і не контроль. Це чистої води централізований совок. І ВТТУ - чистої води монополіст. Безглуздий і нещадний пережиток "централізованої системи", що ледь дихає на ладан, збитковий по самі вуха монополіст. Які гроші вкладає ВТТУ в інфраструктуру? В ВТТУ навіть на ремонт рухомого складу немає грошей, тролейбуси їздять в незадовільному, а то й аварійному стані. Про яку таку "інфраструктуру" ви мову ведете? Чи маршрутні таксі не платять дорожній збір? Чи податки не платять? І де ті гроші, в чиїй такій інфраструктурі? Чи то маршрутні таксі не за правилами їздять? Так якщо в вас є такі претензії - звертайтеся до відповідних органів, до тієї ж податкової, до ДАЇ з конкретними претензіями на конкретного перевізника, а не займайтеся софістикою. А віддавати все ВТТУ зі словами "ви всі погані, піду я від вас" - це, як мінімум, безглуздо. Оруелом аж тхне! "Всі перевізники - рівні. Проте де-які перевізники - рівніше" (С).

P.S. Особливо сподобалася фраза мера в інтерв'ю (здається, ТСН): "Ми не дозволимо поставити все місто на коліна перед маршрутниками". Таки краще поставити все місто на коліна перед ВТТУ? Совість майте!

+1
0
-1

це не більше ніж потік емоцій і недалекий погляд на існуючій стан речей

+1
0
-1

Ну дуже інформаційне повідомлення. Ви що цим сказати хотіли? Га?

+1
0
-1

Типа пятница, работать совсем в лом. Эххххх! Через 20 минут снова сматываю на процедуры эти грёбаные (самое главное - было бы от них ощутимо лучше, так нет же - мало что меняется к хорошему. тьфу!). База находится в "полусоздатом" состоянии. Хотя должна была быть готова к окончанию НГ-каникул. Блин, я ж не программер, я - аналитик! Хотя это не отмаза. Надо углубляться в программу, вот и всё резюме. еще Юра у меня сённи смотался минет командировку, аж на неделю! Лафааааааа! Гуляем, народ.

Зображення користувача Игорь1991.
Игорь199122.02.2012 18:09 February 22, 2012
+1
0
-1

Ну а что вы хотите, он приехал из каких-то колупайзадупинцев, ему пофиг на Винницу, от он так себя и ведет..

+1
0
-1

дядька наверное просто перенервничал, и перепутал))))

+1
0
-1

...і скоро підуть у небуття вінницькі слівця: зупиніть на астановці, пєрєдайтє адін, два, трі, пройдіть по салончіку, заберіть руку, заберіть ногу, випустіть мене-оселедчики, тута, ай-ай та ой-ой...

+1
0
-1

...і почнеться хамство з боку кондукторів та водіїв, як словесне, так і в поведінці, бо ж освіти - в середньому, десять класів; та й саме підприємство - майже монополісти, можна робити що заманеться. І, до речі, більше половини наведених вами висловів стосуються, в першу чергу, саме пасажирів тролейбусів, трамваїв та автобусів.

+1
0
-1

поздравляю всех с первым днём транспортной реформы! ТТУ молодцы, не ударили в грязь лицом. транспорта очень много!

+1
0
-1

Це така форма аутотренинга? Я ваші деферамби вже на декількох сайтах бачив, цікаво, Вам за цей піар платять, чи ви просто свій когнітивний дисонанс мантрами в інтернеті лікуєте? І в багнюку ТТУ таки й справді не обличчям вляпалися, а цілком в багнюці, від колес по самі штанги. Брудні старі сов'єцькі тролейбуси, на яких я ще в школу за червоних часів їздив, не транспорт, а пепелаци. І десять автобусів з інтервалом руху більше за годину. А наявність великої кількості трамваїв - то для статистики добре, а не для людей, бо люди не на коліях живуть, а по всьому місту, яке, я вам відкрию страшенну таємницю, набагато більше за три трамвайні колії. То ж припиняйте цю медитацію, все рівно вона нікому не потрібна. Ви, до речі, яку посаду в ТТУ займаєте, якщо не секрет? Чи то ви з транспортного відділу (чи то як воно там називається?) міськради?

+1
0
-1

да, открою вам страшную тайну. через меня идут все скрытые теневые денежные потоки от электротранспорта! поэтому я тут так радуюсь - уже вторую дачу себе достраиваю и жду новый лексус, ахаха.

а отвечать вам детально не буду. если читали мои посты на других сайтах, то знаете мою позицию.

+1
0
-1

Ні, я особливо не аналізував вашу позицію. Хоча, якщо замислитися, то вона доволі проста: "Мешканці міста для ВТТУ".

І тому адресую декілька питань саме до вас. Питання стосуються нової транспортної системи і послуг, що може надати ВТТУ.
- як дістатися з Київської, 14 на перехрестя Порика і Космонавтів, і назад;
- як дістатися з перехрестя Порика і Космонавтів на, скажімо, Старе місто; взагалі, як з Вишеньки дістатися на Старе місто і назад?
- навіть як дістатися від перехрестя Порика і Космонавтів до Податкової і назад.

І все це швидко, бо робочий день, купа питань, які слід вирішувати, купа робітників всіх рівнів, яким слід кудись їхати для вирішення питань, купа форс-мажорів тощо. А ввечері хочеться швидше додому. Швидко. Адже Вінниця - не таке й велике місто, тим вона й краща за великі міста, бо все тут "на відстані 10-20 хвилин" (...кхм, принаймні, так було ще позавчора, дійсно було).

І, будь ласка, давайте дивитися з точки зору зручності для мешканців міста. Не з точки зору "громадяни для ВТТУ", а навпаки, "ВТТУ для громадян".

Проявіть себе як логіст! Я розумію, що з логістикою в ВТТУ практично ніяк, бо ж про яку логістику можна казати в одновимірному просторі трамвайної колії, але ж спробуйте!

І пам'ятайте головну причину, з якої люди користуються громадським транспортом взагалі: "Швидке пересування з пункту А в пункт Б". Інакше навіщо він тоді взагалі потрібен?

P.S. Я розумію, "вінницький трамвай" і "швидкість і логістика" між собою аж ну ніяк не корелюють, проте, може й станеться таке, що "наше теля та й вовка з'їсть", хто ж бо знає, може в вас, окрім "вашої позиції", є ще й якісь незвичайні ідеї і шляхи їх реалізації?

+1
0
-1

хорошо. кратко изложу свою позицию:
вот вы говорите - проблемы ВТТУ. хорошо, что у маршруток проблем нет. представьте себе ситуацию, когда через лет 5-10 те троллейбусы, что есть загнутся. тогда все как минимум пенсионеры пересядут в маршрутки (ехать то надо). богданы только на некоторых маршрутах. на остальных спринтеры. представьте, в сколько раз надо будет увеличить число спринтеров. представляете, как это отразиться на наших дорогах - они будут забиты одними маршрутками. троллейбус хоть и больше по габаритам, но вывозит несравнимо больше людей. поэтому толкотни особой нет. а посмотрите, что делается на проспекте Коцюбинского возле рынка из-за спринтеров.

да и вообще. мне приятно жить в городе, где гуляя на центральных улицах, я вижу не поток спринтеров, а большой общественный экологичный ЭТ. да, состояние троллейбусов оставляет желать лучшего. ну а как вы хотели? вот вы тут рыночные отношения упоминаете. а давайте поставим маршрутки в равные условия с ЭТ - разрешим пенсионерам ездить в них бесплатно. да маршрутки взвоют, а вместе с ними их их теперешние пассажиры.

теперь понятна моя позиция? и не забывайте, что у нас не просто рыночные отношения, а дикие рыночные отношения. маршрутки позволяют себе нарушать правила, брать стоячих, напаковывются так, что ж.. с окна торчат. ВТТУ хоть может и убыточное, но свою социальную функцию оно исполняет.

+1
0
-1

Могу только добавить, что с появлением маршруток в начале 90-х годов, парк троллейбусов и трамваев стал ветшать. Закупки новых единиц техники были редкими в силу финансового сотояния.
Автобусный парк, обслуживающий в конце 80-х начеле 90-х годов более 18 маршрутов современными Икарусами перестал существовать как таковой.
А мы думая о своем ДРОГОЦЕННОМ времени полезли в маршрутки, представляя их вершиной транспортной цивилизации.
В нашем городе ВТТУ все же выстояло, и сейчас совместно с городом идет путем централизации транспорта, как это работает во ВСЕХ цивилизованных странах.

+1
0
-1

История из Луганска.

Город Луганск практически уничтожил свою транспортную инфраструктуру, отдав улицы города под маршрутные такси. Теперь основной вид транспорта там - маршрутка. О великие Боги - ура! Транспортная проблема решена.
Трамваи и троллейбусы идут в парк в 8 вечера. Царство Газелей.

Но когда, в прошлом году город накрыл сильный снегопад, 90% маршруток просто свалили домой, и конец робочего дня у луганчан "НАЧАЛСЯ".

Муниципальный транспорт уже не ходит, маршруток нет, толпы людей с детьми стоят в метель на остановках, надеясь на авось. Таксиситы тогда лупили цены в сотнях гривен. Многие ночевали на работе. Ролдители не могли забрать детей из садиков. Вот тогда наступил колапс.

Я был там в тот день. Для меня был шок. Более чем уверен, что не разрушив транспортную инфраструктуру, все могло быть в тот вечер по другому.

+1
0
-1

rem-у
Про хамство со стороны водителей и кондукторов пишите на нашем сайте. А вот о хамстве водителей маршруток вы предпочли умолчать. Хотел бы узнать вашу реакцию на маршрутки, если бы вашу жену с матами выгнали из маршрутки т.к. у нее только 100 грн, и сдачи у водителя нет. Или чего похлеще.

+1
0
-1

Олег, я уверен, что все эти нытики даже в глаза не видели новую схему. Вышел на остановку - нет маршрутки. Всё - все козлы. А эти "сараи" пусть возят пенсионеров. Вот такая логика у многих винничан, к сожалению.

+1
0
-1

Це не логіка. Це реальний стан речей. Ну не бажають люди перейматися проблемами ВТТУ. Ви ж бо не бажаєте перейматися проблемами людей?! В людей - своїх проблем купа. Транспорт покликаний ці проблеми вирішувати. Люди гроші за це платять. А ВТТУ, наразі, навпаки - проблеми створює. Хто, пробачте, для кого існує? То що ви хочете у відповідь? "Маєте те, що маєте". Дуже проста логіка, як на мій погляд.

+1
0
-1

"Ну не бажають люди перейматися проблемами ВТТУ."

ВОТ! вот именно! моя хата с краю! когда дороги асфальтируют - хорошо, фонтан с набережной сделали - хорошо, осветили город ночью - хорошо, убрали стихийные рынки - хорошо. красота, все любят мера.
и тут такая ситуация. общественный транспорт (именно общественный, это не личная прихоть директора ТТУ или мера) - лицо города - находится в плачевном состоянии. надо что-то делать. разрабатывается новая централизированная схема (зачем она и какие цели она ставит я не буду писать, уже много раз писалось). мер даже обратился к винничанам с просьбой чуть-чуть переступить через себя, перетерпеть какие-то неудобства с целью того, что в недалёкой перспективе сделают современную транспортную систему. и тут винничане, которые палец о палец не ударили чтоб сделать что-то для своего города, как только коснулось проблема конкретно их заднего места, которое они возят в маршрутках, отвечают - А ФИГ ВАМ! нам побоку ваши проблемы. вот такие патриоты своего города, однако.

+1
0
-1

Полностю Вас поддерживаю! Просто половина винничан, иногда кажется, просто приезжие (транзитные жители) в этом городе. Они родились не здесь, не в этом городе ходили в школу, не заканчивали университет. Просто они вчера приехали сюда. И в дальнейшем не планируют, чтобы их дети жили в Виннице. Может отправят их куда то подальше, в направлении Берлина, Парижа или Рима (кстати там маршруток нет).
А для кого этот город любимый, родной и они дорожат им - никогда не скажут плохого о данной реформе, ведь она направлена на улучшение жизни и комфорта винничан.

+1
0
-1

Пусть посмотрят на состояние богданов, несмотря на то что им по несколько лет, а состояние ни чуть не лучше тролейбусов, которым по 30-40 лет.

+1
0
-1

"А в Африке негров линчуют" (С)

Може перестанемо переносити проблеми конкретних машин на проблеми маршрутних таксі взагалі? Не працює в "Богдана" габаритний ліхтар - заборонимо весь маршрут?