Нове місто-побратим поділиться транспортним досвідом
Тиждень тому місто Вінниця «поріднилося» з ізраїльським містом Бат-Ям. 11 жовтня задля налагодження партнерських зв’язків по укріпленню співробітництва та обміну досвідом у різних сферах життєдіяльності міські голови Вінниці та Бат-Яму підписали міжнародний договір про побратимство двох міст
Вінниця вже багато років підтримує побратимство з містами Польщі (Кельце), США (Бірмінгем), Великобританії (Пітерборо), Туреччини (Бурса), Росії (Липецьк і Невський район Санкт-Петербурга) та Молдови (Рибниця). Тиждень тому Вінницький міський голова Володимир Гройсман відвідав Ізраїль, де підписав договір щодо побратимства між ізраїльським та українським містами. Попередня ж домовленість про встановлення постійних дружніх зв’язків була досягнута в ході зустрічі очільників міст ще минулого року, коли мер Бат-Яму приїздив до Вінниці із дружнім ознайомчим візитом. Побратимство та партнерство між Вінницею та Бат-Ямом було рекомендовано посольством Ізраїлю в Україні та посольством України в Ізраїлі.
У ході перемовин міські голови Вінниці та Бат-Яму обговорили та визначили конкретні напрямки взаємодії у різних сферах життєдіяльності. Угода передбачає досить широке коло взаємозв’язків у галузях економіки, міського розвитку, бізнесу, культури та туризму. «Вінниця з містом Бат-Ям має серйозні плани по розвитку двосторонніх контактів, - каже Володимир Гройсман. – Відтепер на рівні муніципалітетів ми будемо оперативно обмінюватися інформацією, вивчати ринки, оцінювати потенціал для співпраці».
У рамках обміну досвідом у вирішенні проблем, які стоять перед міською владою, в подальшому між містами-побратимами буде відбуватися обмін професійними делегаціями. І вже незабаром фахівці вінницького КП «Трамвайно-тролейбусного управління» та працівники департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради поїдуть переймати досвід організації транспортної системи у Бат-Ямі. Такої домовленості досягли Вінницький міський голова Володимир Гройсман та Міністр транспорту Держави Ізраїль Ісраель Кац під час зустрічі, яка також відбулась в рамках робочої поїздки. В ході спілкування з міністром мова йшла і про шляхи налагодження системи перевезень городян громадським транспортом, що є досить актуальним для Вінниці.
Довідка:
Бат-Ям – це ізраїльське місто на узбережжі Середземного моря з населенням біля 130 тис. чол. Разом з іншими містами-супутниками, Бат-Ям являється частиною Великого Тель-Авіва. Є одним з найкращих туристичних міст Ізраїлю. Переважна більшість населення – представники східних спільнот та вихідці з країн СНД. Наразі у Бат-Ямі мешкають тисячі вихідців з України. Останні п’ять років місто стрімко розвивається. Великі кошти муніципалітет вкладає у розвиток сфери послуг, торгівлі, обслуговування туристів та підвищення якості освіти.
Коментарі
Интересно, каким именно транспортным опытом будет делиться город с населением 130 тыс. и без электротранспорта.
А вообще, по-Вашему, какие отличия между троллейбусом и автобусом кроме технической части? неужели Вы думаете, что они дауны какие-то? Изучат пассажиропотоки, провозную способность нашего транспорта, возможно подскажут, как привлечь пассажира, т.е. есть чем делится.
ЧЕМ для пассажира, напр. отличается новый троллейбус электроЛАЗ от автобуса ЛАЗ, тоже нового?
Приведу пример ЖД. На электрифицированных линиях ходят пригородные элетрички, а на неэлектрифицированных - дизели. В логистике есть отличия? Что мешает пустить дизель под КС, если не окажется свободной электрички? Или прицепить к электричке тепловоз и понать ее на неэлектрифицированный участок.
На счет населения. НУ И ЧТО???!! Зато, простите уж, я не хочу ничьи взгляды обидеть, но у этих 130 тыс. вместо нашего дремучего застоя в течение всх 90-х и раньше + начала 2000-х у них было возрождение во всех смыслах слова. Потому что этим людям для себя ничено не жалко.
Вон Цюрих с нами трамваями поделился, денег дал на утепление домомов и еще многое другое. А ведь он поменьше Винницы!!!
ВЫ СЛЫШАЛИ ПОГОВОРКУ "МАЛЕНЬКИЙ ДА УДАЛЕНЬКИЙ".
ПС. Я абсолютно не выгораживаю Израиль, но правде надо смотреть в лицо.
Ну, например, они пахнут по разному:)
Серьезно.
А вообще - не нужно путайть то, что движется от электричества с тем, что на бензине. Это разные звери.
Например трамвай намного дорожо автобуса, но трамвайные линии продолжают свое существование в мире, хотя и был период, во время автомобильного бума, когда трамвайные линии уничтожались.
Да, я это понимаю. Но имелось в виду то, что логистика автобусная и трамвайная - вещи между собой не чужие...
Из увиденного лично. Бат-Ям - это город-спутник Тель-Авива и входит в его мегаполис. Можно сказать - это район Тель-Авива. Между городами-спутниками и самим Тель-Авивом даже нету видимого разделения. Поэтому городская транспортнаясистема между ним и другими городами мегаполиса соеденена.
Лариса:
1. Наличие трамвая вносит определённые коррективы. При этом ни в Бат-Яме, ни в Тель-Авиве опыта построения транспортной сети с наличием трамвайной системы нет. С нашими реалиями они не знакомы (в т.ч. и финансирования транспортной инфраструктуры).
2. У нас некому изучать и подсказывать? Во Львове с реорганизацией транспортной структуры "делились опытом" немцы. В Виннице этим занимались специалисты ВНТУ. Дальше думайте сами.
3. Цюрих больше Винницы (но сопоставим по размерам).
4. То, что Цюрих подарил Виннице трамваи говорит исключительно о том, что они богатые буратины и им по какой-то причине выгоднее было свой хлам отправить в Винницу, чем списывать и утилизировать.
5. Эта программа по "утеплению" очень похожа на профанацию. Когда по ТВ показывают сотрудников горадминистрации, которые бегают по городу со сраным тепловизором (чудо техники!) и гордо вещают на камеру, что им его подарили швейцарцы... Рвотный порошок.