Велодоріжок стане більше
Цього року велосипедних доріжок у місті стане більше на 14 кілометрів.
Нові доріжки прокладють на магістральних вулицях і дорогах міста так, аби вони поєднали житлові зони з навчальними закладами, підприємствами, торговими центрами, місцями відпочинку, ринками тощо.
Протягом року будуть облаштовані доріжки на:
вулиці Квятека - від шкіл №34 та 35 до вулиці Стахурського;
вулиці Келецькій - від вулиці Квятека до вулиці 600-річчя, біля "Грошу";
проспекті Юності - від Хмельницького шосе до вулиці Стахурського;
вулиці Стахурського - від вулиці Квятека до вулиці 600-річчя;
вулиці Зодчих - від вулиці Пирогова до вулиці Скалецького;
вулиці 50-річчя Перемоги - від міського палацу "Зоря" до площі Перемоги;
проспекті Коцюбинского - від площі Перемоги до набережної Рошен;
вулиці Данила Нечая - від школи №22 до вулиці Московської;
вулиці Московської - від вулиці Данила Нечая до вулиці 8-го Березня;
вулиці 8-го Березня - від вулиці Московська до школи №19;
вулиці Стаханівській - від вулиці Московська до школи №11.
- Вінниця може стати велосипедною столицею України, - говорить мер міста Володимир Гройсман.
- А от коли - це вже залежить від мешканців. У сучасних євпропейських містах велосипедний рух розвивається дуже активно, адже це корисно і для здоров'я, і для екології. Звісно, коли в Європі займаються цим питанням, то повністю міняють торотуари, пристосовуючи їх для велоспедного руху. На жаль, нам такі витрати не по кишені. Але той підхід, який зараз використовується, можна вважати оптимальним за наших умов.
За словами мера, нанесення розмітки, облаштування спеціальних дорожніх знаків, асфальтування окремих ділянок дасть можливість розбудовувати щороку не менше 14 кілометрів внутрішньомікрорайонних велосипедних доріжок. Згодом ці внутрішні мережі зєднають між собою і місто отримає велику загальну міську систему велосипедних доріжок. А там, будемо сподіватись, і до європейського рівня вже не далеко.
Нагадаємо, минулого року в Вінниці вперше почали облаштовувати велодоріжки по Хмельницькому шосе, проспекті Космонавтів та вулиці Пирогова. Тоді їх протяжність склала лише шість кілометрів. Нині розмітка на усіх тих ділянках відновлена.
Коментарі
Купил я недавно велосипед и проехался я по нашим "европейским" велодорожкам. Ох, лучше бы мэр выровнял асфальт...
Какая разница, есть там линии или нет, если при езде чувствуешь себя так, как будто по булыжникам ездишь. Пока был пешеходом, даже не замечал насколько криво у нас ложат этот асфальт на наших тротуарах (в тех местах, где он есть вообще).
На фото площадь возле самолета, асфальт ложили для машин, поэтому он там гораздо ровнее:))
Ну что тут говорить - их просто рисуют, где получается нарисовать. Самая стрёмная дорожка по Хмельницкому шоссе. Ехать по ней не особо хочется, а на дорогу уже не "культурно" выезжать при наличии оной самой велодорожки. Но реально, там по автодороге быстрее ехать раза в два точно, чем по велодорожке. Да и пешеходы ходят по тротуарным велодорожкам как "стадо баранов", норовя влезть под колеса, и еще недовольно смотрят так, что ты тут ездишь.
и они правы:)
они ведь по ТРОТУАРУ идут, а ты по тротуару ЕДЕШЬ;)
например, если бы у тебя был маленький ребенок, ты гулял бы с ним по ТРОТУАРУ (а на ХМ.Шоссе он достаточно далеко от ШОССЕ), и вдруг сзади тебя вылетел бы велосипедист? Какая первая реакция у тебя была бы - правильно, заехать ему в ухо. Это не происходит сплошь и рядом только потому, что велосипедисты слишком быстро уезжают, еще до того, как у тебя сработают рефлексы :))
Велодорожки должны быть отдельными, и явно отличаться от тротуара, а не вилять по нему (тротуару) то влево то вправо.