Тільки вперед!

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 28.02.2012 06:54 /

Володимир Гройсман вибачився перед вінничанами за тимчасові незручності у зв’язку із запровадженням нової схеми руху транспорту. Але пізніше додав – за три місяці існуюча система навряд чи зазнає кардинальних змін.

За словами міського голови Вінниці Володимира Гройсмана, нова схема руху показала свою життєздатність. Тож за три місяці, коли вона тестуватиметься, кардинальних змін навряд чи зазнає.

- Збільшення кількості маршрутних таксі можливе в рамках розроблених маршрутів, - каже мер. – Наприклад, ми сьогодні бачимо, що справді є певні проблеми по Київській та Тяжилову, тому тут можливе добавлення маршруток по існуючих маршрутах.
Нових маршрутів на даний час, за його словами, не планується.

- Також я просив би вінничан з розумінням ставитися до змін. Адже наша єдина мета – побудувати якісну стабільну систему пасажирських перевезень у нашому місті. Зараз ми знаємо, що у нас є проблема тролейбусів, але ми працюємо над нею і шукаємо шляхи поповнення їх парку.

Тим часом, міський голова не забув також подякувати усім, хто мав відношення до запровадження нової схеми руху транспорту.
- В цілому, транспортного колапсу не виникло, - каже він. - Хочу подякувати усім, хто має відношення і до розробки, і до впровадження нової системи. В цілому вона спрацювала, хоча і є певні нюанси, які потребують реагування. Але ми вирішуватимемо проблемні питання максимально швидко.

Сьогодні, на основі договорів про співпрацю з трамвайно-тролейбусним управлінням працюють більше 250 вінницьких маршрутників. За словами перевізників, за цим договором вони мають щомісяця платити управлінню близько 1000 гривень за послуги.
- У ці послуги входить загальний контроль, - каже Володимир Бугайчук.
-Кожна маршрутка, яка працює по тому чи іншому маршруту, має розклад руху. Ми проводимо постійний моніторинг, як цей розклад руху виконується. А це затрати.
Це контроль за технічним станом, за режимом праці та відпочинку водіїв, культурою їх обслуговування, тощо.

Ті перевізники, які хочуть працювати, за словами мера Володимира Гройсмана, можуть купити автобуси великої місткості.
- При цьому вони працюватимуть у загальній схемі руху транспорту і за тарифом в 1,5 гривны, - каже мер. – Наші підрахунки доводять, що це цілком обґрунтований тариф.

Але, за словами самих перевізників, – ця ідея проблематична в плані реалізації.
По-перше, один такий автобус коштує близько мільйона гривень. По-друге, держава майже не відшкодовує витрати за пільговими перевезеннями пасажирів. Наприклад, тому ж трамвайно-тролейбусному управлінні за минулий рік було відшкодовано лише 40% коштів.

На розробку нової транспортної мережі, якою займалися фахівці Вінницького політеху, місто витратило 99 тисяч гривень. Ще 100 тисяч, за словами мера, було витрачено на друк карт-схем руху транспорту, яких усього надрукували 200 тисяч.
У сумі – близько 200 тисяч, без розробки нового логотипу громадського транспорту.
Але в результаті, за словами міського голови, після запровадження нової схему руху транспорту, надходження коштів до трамвайно-тролейбусного управління збільшилося приблизно на 30-50 тисяч в день.
- За підсумками місяця можна говорити приблизно про 900 тисяч гривень, які додатково отримає управління, - каже мер.
А от з тижневими проїзними справа не пішла. При тому, що їх надрукували близько 13 тисяч, вінничани купили тільки близько 150 штук.
Тим часом, у місті кажуть, що уже працюють над системою єдиного проїзного електронного квитка на усі види транспорту. Проте, коли такий квиток буде введений, поки не відомо.

По матеріалам
"20 Хвилин"