НОВІ ТРАМВАЇ «НА ТРИ БУКВИ» із Харкова повезуть Вінницю у 2012-й

Зображення користувача Sergei.
Автор: Sergei / Дата: 16.12.2011 19:02 /

НОВІ ТРАМВАЇ «НА ТРИ БУКВИ» із Харкова повезуть Вінницю у 2012-й

Оголошення тендеру на закупівлю хитрих машинок — приладів GPS для всього рухомого складу ТТУ - минулого тижня дивним чином збіглось із призначенням нового директора Департаменту міського транспорту, енергетики та зв'язку.
Бо саме Олексію Пидорченку, який змінив на цій посаді депутата міськради Юрія Іорданова, тепер запускати у роботу автоматизовану систему диспетчерського управлін-ня міським електротранспортом. Коротко кажучи, на кожному вінницькому трамваї-тролейбусі у 2012-му буде змонтовано навігатор-маячок і всі рухи вагона координуватиме розумний комп'ютер. Сума закупівлі містом двох сотень приладів GPS поки що невідома...
Зате справжньою кадровою сен-сацією останніх днів стало призна-чення заступником директора цього ж департаменту тепер вже колиш-нього керівника «Вінницяміськтепло- енерго» Сергія Коваленка, який відтепер координуватиме роботу всієї теплоенергетичної сфери міста.
А головним «теплим» підприєм-ством Вінниці відтепер командує 46- річний Олег Пізняк, що має досвід роботи у «Цептер Україна», компанії «Техногаз» та холдингу «Демидівський кар'єр» і TOB «Веста-Сервіс» по напрямку «ГАЗ». Таким чином теплоенергетика і транспорт Вінниці вступають у зимовий сезон із оновленим керівним складом.
А подарунком для всіх пасажирів обласного центру в новому році мають стати 25 майже нових тролейбусів із Харкова.
- На абсолютно нові машини у нас просто бракує грошей, і тому ми хочемо викупити у лізингової компанії 25 практично «нульових» тролейбусів, — пояснив мер Вінниці. — їх свого часу придбали інші міста, але не змогли за них розрахуватись... Відповідно ціна цього рухомого складу впала, і це шанс для нашого ТТУ отримати практично нові тролейбуси за суперціною...

Роман Ковальський. Газета 33 Канал.

Коментарі

Интересно знать какие имено тролейбусы закупают.

Скорее всего речь идет ЗиУ-682Г-016.02 Trolza




По поводу "нулевости", сомневаюсь, почитал отзывы на харьковских источниках, пишут, что они уже нормально поизносились. Да это и понятно, эксплуатировались они не в Швейцарии, а в Украине, где на поддержание в нормальном состоянии никогда нет средств. Тем более, что средств даже не было чтоб расплатится за них!

Причем тут трамваи в названии?
Непонято вообще почему в деле с GPS не фигурирует ТТУ(по крайней мере с тех статей которые мне попались), а какие-то непонятные департаменты с сомнительным начальством? А вообще кто-то просчитывал целесообразность приобретения этих GPS, мне кажется на столь малых маршрутах эффективность будет невелика.

Харьковские Тролза 016.02 - 2007 г. выпуска. в принципе не самый плохой вариант конечно. хотя б.у. есть б.у.