Мер Вінниці хоче взяти аеропорт під своє крило
Міська влада має наміри прийняти в комунальну власність міста КП «Аеропорт Вінниця».
Сьогодні тривають переговори по цьому питанню з обласною владою. Щоб офіційно підтвердити про готовність взяти у власність аеропорт, на сесії міської ради 25 жовтня депутати ухвалили перше процедурне рішення «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади Вінниці цілісного майнового комплексу КП «Аеропорт Вінниця».
Останнім часом на території обласного центру зростає економічна активність, створюються нові підприємства та нарощують свої потужності вже працюючі. За рік, що минає, у місті відкрилось два нові заводи: олійно-екстракційний та по виробництву сайдингу. Для подальшого розвитку економіки Вінниці, у місті відведено 80 гектарів землі під індустріальний промисловий парк, де може розміститись близько 40 великих, середніх та малих промислових виробництв. Окрім цього влада міста створила усі умови для підприємців для швидкого і прозорого оформлення необхідних дозвільних документів.
Разом з тим ділова активність будь-якого населеного пункту у великій мірі залежить від якісного транспортного сполучення. Вінниця має досить вдале географічне розташування і знаходиться на перетині багатьох магістральних шляхів. Великим здобутком є й те, що неподалік із містом є аеропорт, який сьогодні намагається повернути, втраченого у 90-их роках, пасажира. До слова, у польському місті-побратимі Кельце, де людей проживає на 100 тисяч менше ніж у Вінниці, сьогодні немає аеропорту, але муніципалітет Кельце планує його найближчим часом побудувати, адже для них, які і для нашого міста, такий об’єкт – це ще один інструмент для покращення інвестиційного клімату.
За словами міського голови Володимира Гройсмана Вінниця може зробити суттєвий внесок у розвиток міського аеропорту, якщо він буде у комунальній власності обласного центру. «Оскільки для ділової активності міста – важливе стабільне авіасполучення, ми вирішили звернутись до обласної державної адміністрації та обласної ради з ініціативною підтримати нас у передачі аеропорту «Вінниця» в комунальну власність міста. Це дозволить взяти нам на себе відповідальність щодо підтримки регулярності авіарейсів, - говорить Володимир Гройсман. – У прийнятому депутатами рішенні, ми одразу передбачаємо і те, що міська влада не може передавати аеропорт у приватну власність та змінювати його цільове призначення. Наше завдання єдине – ми маємо підвищити ділову активність, в тому числі підтримавши її стабільним авіасполученням».
За iнформацiєю:
Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю
Вінницької міської ради
Коментарі
где Вова на это деньги собирается взять?
... "на сесії міської ради 25 жовтня депутати ухвалили перше процедурне рішення «Про надання згоди на безоплатне прийняття у комунальну власність територіальної громади Вінниці цілісного майнового комплексу КП «Аеропорт Вінниця»"
Там проблема не потратить, а окупить будет. Область наверное только рада будет сбагрить его
понятно, что "прийняття" безоплатное, но ведь за комунальной собственностью нужно ухаживать, вкладывать в нее деньги. А то получится та же афера, что сейчас произошла со стадионами 18 и 25 школ, когда их довели до ужасного состояния, а потом продали под жилую застройку.
.. "У прийнятому депутатами рішенні, ми одразу передбачаємо і те, що міська влада не може передавати аеропорт у приватну власність та змінювати його цільове призначення"
прошу прощения за бесконечные цитаты :|
я вас прошу, столько наивности и всё в одном человеке)
они постоянно принимают разные решения. От каждого по возможностям и каждому депутату по потребностям.
ну, может быть и так .. просто не понятно зачем им это. как ни крути, а аэропорт это достаточно перспективная вещь. имхо, гораздо безопаснее убить какой-нибудь другой объект в городе. если уж так сильно руки чешутся:)
"воробышек по зёрнышку клюет" - старинная мудрость.
"За рік, що минає, у місті відкрилось два нові заводи: олійно-екстракційний та по виробництву сайдингу." -- sic! :D
Воістину, для забезпечення роботи зазначених підприємств аеропорт є вкрай необхідним...
Але аеропорт та дешеві авіаперевезення вкрай необхідні городянам, а як це розуміють у пресс-службі ВМР, це суто їх ІМХО)))))
имхо, если подобрать рейс на варшаву таким образом, чтобы стыковки с последующими вылетами прочих авиакомпаний оттуда в ключевые европейские города находились в интервале 2х - 4х часов по прибытии [и то же самое назад], рейсу на варшаву не будет цены.
поскольку поездки борисполь серьёзно действуют на нервы. как собственно и сам борисполь.