GPS в винницком транспорте - быть!
У наступному році міський пасажирський і комунальний транспорт планується забезпечити системою навігаціїНа черговому засіданні виконавчого комітету, яке відбулось 8 грудня у мерії, було розглянуто 123 питання порядку денного. Одним із основних питань був звіт директора департаменту енергетики, транспорту та зв'язку Вінницької міської ради Олексія Пидоченка про хід виконання Програми розвитку міського електротранспорту м. Вінниці на 2007-2015 роки у 2011 році. Після цього члени виконкому затвердили рішення стосовно створення Автоматизованої системи диспетчерського управління (АСДУ) в м. Вінниці. Цей підрозділ дозволить контролювати графік руху пасажирського транспорту, час роботи на маршруті та визначати, де саме знаходиться автобус, тролейбус чи інший громадський транспорт.
За словами директора департаменту енергетики транспорту та зв'язку, автоматизована система матиме ряд переваг. «Зокрема, отримуючи відповідні дані (час перебування на маршруті, кількість поїздок, кілометраж тощо), можна буде приймати необхідні рішення стосовно покращення роботи того чи іншого маршруту - збільшити кількість транспортних одиниць, внести необхідні зміни до розкладу руху для більшої зручності городян тощо, - говорить Олексій Пидоченко. - Крім того, рівень дисциплінованості водіїв також буде підвищуватись, а отже, - і якість обслуговування пасажирів також зростатиме».
Така система передбачає обладнання міського транспорту системою навігації, яка дозволить чітко виявляти місце знаходження транспорту, контролювати дотримання водіями графіку руху та час виходу транспорту на лінію. Крім того, здійснюватиметься контроль за дотриманням необхідної кількості транспортних засобів відповідно маршрутної мережі. Пристрої навігації, які встановлюватимуться на міському транспорті, дозволять відстежувати задані параметри руху об'єкта в режимі реального часу та здійснювати моніторинг відхилень та скарг. Як наслідок, за допомогою АДСУ робота комунального транспорту знаходитиметься під чітким контролем, що в свою чергу дозволятиме приймати необхідні рішення стосовно покращення роботи.
У відповідності до рішення спочатку буде проведено відкритий інвестиційний конкурс для забезпечення Автоматизованої системи диспетчерського управління рухомими об'єктами міського пасажирського та комунального транспорту м. Вінниці. «Ми проведемо всеукраїнський конкурс, сподіваємось що до нього долучаться також і іноземні компанії, - зазначив мер Вінниці Володимир Гройсман. - Для досягнення високих стандартів якості перевезення нам потрібно чітко задавати параметри маршрутів, інтервали руху, і все це ми зможемо зробити за допомогою сучасних технологій».
Також Олексій Пидоченко звітував про розвиток міського електротранспорту у поточному році. Зокрема, у 2011 році для забезпечення потреб вінничан у пасажирських перевезеннях було відкрито новий тролейбусний маршрут № 13 «Аграрний університет - Меморіал Визволення», на якому працює 4 тролейбуси. В цілому сьогодні маршрутна мережа міського електротранспорту складається з п'яти трамвайних та 17 тролейбусних маршрутів, на яких щоденно працює 64 трамвайні вагони та 100 тролейбусів.
На балансі КП «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління» знаходяться 130 трамвайних вагонів та 129 тролейбусів. Майже весь рухомий склад трамвайного парку замінено на швейцарські трамваї. У поточному році до вимог стандартів України підприємством адаптовано ще 18 одиниць швейцарських трамвайних вагонів «Міраж», які були отримані у 2010 році. До кінця поточного року до Вінниці надійде ще 12 таких вагонів.
За останні п'ять років було проведено капітально-відновлювальні ремонти на майже півсотні тролейбусах із заміною кузовів та встановленням сучасних енергозберігаючих систем керування. Постійно проводяться середні та капітальні ремонти рухомого складу, відтак у 2011 році виконано поточний ремонт 29 тролейбусів та капітально відремонтовано 16 одиниць тролейбусів та 26 трамваїв.
Проводились роботи і по покращенню технічного стану трамвайної колії та контактної мережі. З початку виконання Програми проведено капітальний ремонт по класичній технології (на шпалах) на ділянках загальною протяжністю 3,47 км та проведено реконструкцію 8,59 км контактної мережі.
Міський голова Володимир Гройсман зазначив, що сьогодні слід проводити роботу по модернізації міського транспорту. «Зважаючи на те, що сьогодні держава боргує за пільгові перевезення пасажирів кошти ВТТУ, підприємство не може повністю відшкодувати витрати на роботу електротранспорту, - говорить очільник Вінниці. - Тим не менш, сьогодні знаходимо внутрішні резерви, і я вдячний колективу «Вінницького трамвайно-тролейбусного управління» за якісне виконання своєї роботи. Завдяки цьому ми сьогодні не втрачаємо лідируючі позиції по міському транспорту в Україні, але для того, щоб розвиватися і надалі, слід модернізувати і рухомий склад підприємства, і трамвайну колію, і контактну мережу значно в більших обсягах».
По інформації
Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю
Коментарі
Телевидение про джипиэс рассказывает