Працівники КП "ВТК" проходять стажування у Цюриху
Як повідомляє vbzonline.ch, працівники ВІнницької транспортної компанії інженер Дмитро Тютюник та спеціаліст з електромеханіки Максим Шаламай три тижні проходили стажування на базі Цюріхської транспортної компанії VBZ, щоб освоїти принципи обслуговування вагонів «Tram 2000».
"Для мене це не робота, для мене це хобі" - каже колишній керівник випробувального відділу VBZ, Петер Реглі. Завдяки своєму багаторічному досвіду пан Реглі передає знання про обслуговування трамваїв двом українським практикантам.
Дмитро (ліворуч) і Максим (праворуч) знайомляться з системами трамвая.
Комунікація відбувається через українського перекладача Олександра Стефаняка.
«Я кажу речення, Сашко його перекладає, і так ми крок за кроком рухаємося вперед, а коли виникають складнощі, ми просто малюємо проблему на аркуші паперу», — пояснює пан Реглі.
Пітер Реглі.
«Найважливіше, чого ми навчилися, — це як систематично шукати помилки. Коли дійсно розумієш транспортний засіб, вирішення проблем стає значно простішим», — каже Дмитро Тютюник.
Трамваї «Tram 2000» перших двох серій поступово виводять з експлуатації Цюриху, оскільки вони більше не відповідають вимогам Закону про доступність прав для людей з інвалідністю (BehiG). Їх замінюють нові покоління трамваїв моделі Flexity. Це нові сучасні низькопідлогові вагони.
Вагон Alstom Flexity у Цюриху. Автор: Bobina140. Джерело: transphoto.org
«Трамваї «Tram 2000» повністю справні, приємно бачити, що їх передають в інше місто де вони й далі можуть виконувати важливу функцію» — зазначає пан Реглі.
Згідно з інформації Цюріхської транспортної компанії VBZ, ще чотири «Tram 2000» прибудуть до Вінниці найближчими тижнями. Це було організовано та профінансовано Державним секретаріатом з економічних питань (SECO). До 2025 року планується доставити близько 70 таких транспортних засобів. У період з 2007 по 2011 роки у Вінницю вже було доставлено 116 вагонів із Цюриха, які до сьогодні успішно працюють у місті.