Напівпрофесійні мікрофони: що це?

Зображення користувача admin.
Автор: admin / Дата: 22.08.2023 12:09 /

До революції в індустрії медіа та комунікацій через появу мережі інтернет, мікрофони можна було умовно поділити на професійні та непрофесійні. Серед останніх єдиним прикладом були девайси для караоке, решта ж пристроїв для захвату звуку відноситься до класу про. Останні півтора десятиліття ситуація кардинально змінилася, на ринку виник окремий сегмент обладнання напівпрофесійного рівня, основними його користувачами стали автори аудіо та відеоблогів, подкастів та іншого аудіовізуального контенту для мережі. Докладніше про напівпрофесійні мікрофони розповість наш колега з інтернет-магазину Музлайн.

Можливості для світу, що змінився

Вимоги щодо якості звуку за останні роки суттєво зросли, причому незалежно це професійно створений контент, чи робота любителя. Це результат конкуренції за слухачів та глядачів в мережі інтернет, яка спонукає працювати над чистотою, красою та виразністю звучання, шукати доступних та ефективних інструментів. Ними стали напівпрофесійні мікрофони, які представляють собою доволі не однорідну групу таких девайсів:

  • USB мікрофони для підключення до комп'ютера або ноутбука;
  • гарнітури з навушниками або без них;
  • мікрофони для смартфонів та планшетів, мініатюрні девайси що підключаються безпосередньо до пристрою і можуть доволі непогано записувати та транслювати звук;
  • безпровідні мікрофони-кліпси з магнітним тримачем.

Всі вони вирізняються однаковим набором якостей - універсальністю, максимальною простотою у використанні, доступною вартістю, надійністю, уніфікованою якістю звучання, енергетичною автономністю і так далі. В основному все це означає, що переважна більшість девайсів може без проблем підключатися до всіх сучасних робочих станцій, чи то портативний комп'ютер, ноутбук, чи смартфон, та використовувати стандартний звуковий софт для запису звуку, створювати файли з якими потім можна працювати або використовувати негайно.

 

Це зручний інструмент для запису подкастів та блогів, створення демоверсій, проведення прямих ефірів у соціальних мережах, онлайн занять у випадку викладання і таке інше. Якість звуку при цьому досить висока, він не має ніякого специфічного забарвлення, шумів та спотворень, точно передає властивості голоса чи звучання музичного інструмента. Звичайно, для комерційного використання подібної якості може бути мало, але за словами експертів інтернет-магазину Muzline, її, як правило, вистачає тим, хто створює контент для персональних соціальних мереж, принаймні на початку шляху.