Трамвайне сполучення для мікрорайону Академічний

Зображення користувача PAN.
Автор: PAN / Дата: 21.02.2019 17:30 /

На сайт ЄСМП від мешканця Вінниці Супряга Івана Сергійовича надійшла петиція "Трамвайне сполучення для мікрорайону Академічний".

Автор пропонує   побудувати трамвайну колію від Електромережі до мікрорайону "Академічний". Наразі зібрано 266 підписів із 350 необхідних.

Долучайтесь якщо вважаєте що цей маршрут необхідний.

Зміст петиції:

З кожним роком чисельність мешканців мікрорайону Академічний зростає, і маломісткі автобуси 22 маршруту вже перестають справлятися з існуючим пасажиропотоком. Наскільки мені відомо, на перспективу існують плани міської влади запустити до мікрорайону Академічний тролейбусні маршрути. Але, як на мене, такі плани, щонайменше, є недосконалими та недалекоглядними. Витрати на будівництво тролейбусної лінії менші, ніж трамвайної, але у довгостроковій перспективі потенційна відмова міської влади вкладати кошти у будівництво саме трамвайної лінії від Електромережі до мікрорайону Академічний призведе до ще більших інфраструктурних витрат для міського бюджету, за які доведеться платити наступним поколінням вінничан.
Наведу такі аргументи ЗА трамвай для мікрорайону Академічний в якості альтернативи запланованій тролейбусній лінії:
1) Нестача муніципальних автобусів для задоволення потреб пасажиропотоку на вже існуючих маршрутах. Про це свідчить ваша відповідь на іншу петицію, ініційовану мешканцями мікрорайону Академічний з проханням додати автобуси на 22 маршрут.
2) На перегоні "Ринок Урожай – вул. Валентина Отамановського" курсує 11 (одинадцять!) із діючих у м. Вінниця 15-ти тролейбусних маршрутів. А отже, зросте і без того високе навантаження на контактну мережу при запуску додаткових тролейбусних маршрутів на цьому перегоні, що потенційно може призвести до перебоїв у русі тролейбусів на даному перегоні
3) Більш ніж достатня кількість вільних вагонів у трамвайному депо. Вони не лише повністю покривають потреби уже існуючих маршрутів, а й могли б охопити нові напрямки, зокрема до мікрорайону Академічний. Є також можливість збільшити пасажиромісткість існуючих трамвайних потягів за умови збільшення пасажиропотоку, що було б актуальним при продовженні 1, 3 та 5 маршрутів від Електромережі до мікрорайону "Академічний".
4) Оскільки Академічний є мікрорайоном з багатоповерховою житловою забудовою і продовжує розбудовуватись, то перспективний пасажиропотік там буде вищий, ніж у напрямку Аграрного університету, де діє тролейбусна лінія. Це означає, що трамвай до мікрорайону Академічний гарантовано користуватиметься попитом, а його населеність буде високою.
5) Красномовним прикладом як не варто робити, є мікрорайон Сихів у Львові. Свого часу львівська місцева влада з метою заощадження коштів відмовилася вкладати кошти у будівництво трамвайної лінії на Сихів, побудувавши туди тролейбусну. Але незабаром тролейбус перестав справлятися з існуючим пасажиропотоком, тож у Львові зрештою довелося таки побудувати трамвайну лінію на Сихів. Жадібна львівська влада, бажаючи заощадити і відмовившись свого часу від трамвайної лінії на Сихів на користь тролейбусної, згодом була вимушена платити двічі: і за трамвай на Сихів, і за тролейбус. Вважаю, що при плануванні розвитку вінницької системи міського електротранспорту, яка є взірцем для багатьох, варто робити висновки з помилок інших міст і не повторювати їх у Вінниці. Це має велике значення для репутації нашого міста. Витрати на будівництво саме трамвайної лінії до Академічного в майбутньому неодмінно обернуться сторицею, і в кінцевому результаті принесуть куди кращий фінансовий результат, ніж при будівництві тролейбусної лінії.
Автор: Супряга Іван Сергійович

Дата початку збору підписів: 13 лютого 2019 р.