Роман.

Микола Вікторович, вже пройшов майже місяць з моменту подання скарги #10271, і досі ніякої відповіді.
Яким чином Ви збираєтесь опрацьовувати подібні скарги після того як минув такий тривалий час?
А якщо подібна скарга стосуватиметься порушень при керуванні транспорту, і за цей час, поки Ви ігноруєте цю скаргу, водій задавить когось на дорозі або ще щось скоїться?
А якщо Ви наразі не можете займатись цими питаннямми, то назначайте заступника на певний період.
Перестаньте ігнорувати бардак в ТТУ.

Відповідь:

Шановна Анастасія!
З врахуванням роботи резервного автобуса, оновлений розклад руху автобкусів в експресному режимі №25 "Залізничний вокзал - Вишенька" розміщено на сайті 18.03.2013р.