Стосовно питань і відповідей, які я задавав раніше:
Було прохання відновити роботу кнопок "Сигнал до водія" для покращення взаємодії Кондуктор-Воій і Пасажир-Водій в тролейбусах, які пройшли КВР (вони передбачені заводом виробником)і було надана відповідь, що найближчим часм роботу кнопок відновлять. З моменту відповіді пройшло більше чотирьох місяців, в жлдному тролейбусі ця кнопка не працює!
Було запропоновано в порядку експерименту хоча б на один тролейбус встановити замість морально застарілих світильників з лампами розжарювання світильники зі світлодіодними стрічками. Було надано відповідь, що будуть встановлені світлодіодні світильники виробництва Білорусії, у підсумку ми маємо ті самі світильники з лампами розжарювання тільки з оновленними розсіювачами...
Було прохання обладнати моторні вагони Карпфен кронштейнами для тримання заднього трфарету (на випадок, коли вагон працює без причіпа. Обладнали 3 або 4 вагона з 13!
Після зазначеного напрошується не втішний висновок:або Ваше слово нічого неварте, або ваші працівники халатно і спустивши рукава виконують ваші доручення.
Прошу ретельно перевірити виконання даних вами доручень і все ж таки відновити роботу кнопок "Сигнал до водія" в тролейбусах і встановлення кронштейнів кріплення заднього маршрутного вказівника для моторних трамвайних вагонів Карпфен.
З повагою ваш пасажир.
Андрій Андрійович
Відповідь:
Шановна Лариса!
Ми Вам вдячні за порозуміння!