Добрий день. Читаю щоденно Ваш сайт, дуже подобається. Дякую за можливість надати пропозиції щодо покращення роботи вінницького транспорту.
Хочу затронути тему, яка вже піднималася на цьому сайті. Це з приводу трамвайної зупинки "Площа Перемоги", що біля РАГСу, і автомобільної дороги.
В "години пік" ця дорога завантажена автотранспортом, який зупиняється перед світлофором. З цієї причини автотранспорт займає дорогу і перед самою зупинкою трамваю. Коли приїзжає трамвай, то водій або не відкриває дверей, доки машини не уїдуть, або випускає пасажирів прямо на дахи машин (Малюнок №1).
Нещодавно там поставили таймер для світлофора, але ж це проблему не вирішує. Є дуже добре рішення, яке поможе вирішити проблему. Треба перед зупинкою трамвая поставити світлофор (Малюнок №2), який буде дублювати основний, той що на перехресті. Тоді машини будуть зупинятися перед ним і тим самим не виїзджати на зупинку.
При загоранні зеленого, якщо трамвая на зупинці нема, вони поїдуть далі на перехрестя. При зеленому світлі, але якщо на зупинці є трамвай, який висаджує пасажирів, автомобілі будуть стояти, відповідно до ПДР.
Тим самим зупинка буде більш безпечною. Зробіть це. Для цього потрібно всього один світлофор, який буде працювати паралельно с основним.
Тарас
Відповідь:
Шановний Андрій Андрійович.
Щодо роботи кнопок "Сигнал водію", то вони будуть відновлені, але не таким чином, як передбачено заводом-виробником. Кнопка виведена на сигнал відсутності напруги, і при кожному спрацюванні потрібно було зупинити машину, незалежно від місця знаходження, цим зловживали деякі пасажири. Тому знайдено інше технічне рішення, яке знаходиться на погодженні, після погодження робота буде виконана.
Світильники зі світлодіодними стрічками будуть встановлені на тролейбуси при наявності відповідного сертифікату.
На моторних вагонах "Карпфен" у верхній частині кузова передбачено місце для маршрутного вказівника. Всі вагони, які виходять на лінію без причепів, такі вказівники мають.