Алекс Тимошенко

сегодня 14.02.2013 около 09:25 при отъезде с остановки жд.вокзал трол №335 м-т5, водитель накурил столько дыма в салоне, что пассажиры были возмущены и попросили его закрыть хотя бы дверь своей кабины. На это водитель сильно начал ругаться и даже остановил тролейбус и начал доказывать, что он уже не курит. Мало того он продолжал огрызаться на замечания и во время движения, отвлекаясь от управления дальше, пока ему не закрыли дверь сами пассажиры, чтобы не отвлекался и вел безопасно тролейбус. Табачный дым в салоне наших троллейбусов из кабины водителя не редкость, но чтобы еще и ругались с пассажирами водителя за то что не прав?!
Прошу отобрать пояснения от водителя и сообщить мне про результаты работы с вашими водителями на предмет культурного обслуживания и курения в кабинах.

Відповідь:

Доброго дня, Андрію Олександровичу.
Дійсно, запровадження Wi-Fi доступу до Internet проводилось в стислі терміни, і випробування було проведено поверхнево. Ситуація, з якою Ви зіткнулися, може бути зв'язана з відказом модема. Зараз налагоджується робота з обслуговування обладнання, і ми надіємся, що такі прикрі випадки будуть скоріше винятками. Звичайно, існують певні труднощі, оскільки експлуатація цифрового обладнання на трамвайному вагоні, де наявні силові кола струму, відрізняється від стаціонарних установок зі сталою мережею живлення. Крім того, обладнання могло перестати функціонувати вже після виходу вагона на лінію. Просимо з розумінням віднестися до ситуації, з свого боку ми зробимо все можливе для своєчасної діагностики та усунення проблем з підключенням.