Настя

Здравствуйте, Владимир Иванович! Извините что обращаюсь к Вам не с вопросом, а с жалобой,но не нашла на сайте нужного раздела. Жалоба моя состоит в следующем - сегодня ехала в троллейбусе 332 маршрут №5, на конечной Вишенке он был в 18.45 и водитель просто поразил своим хамским отношением: грязь, скользко, людей множество, все заходят-выходят аккуратно, а водитель трогается с открытыми дверями, не дождавшись захода пассажиров, а еще постоянно понукает "бистріше виходьте, бистріше заходьте", а на конечной вообще дверь стал закрывать в момент выхода женщины с ребенком на руках. Да и вообще в последнее время все чаще слышится хамские указания от водителей трамваев и троллейбусов, так что большая к Вам просьба, Владимир Иванович, рассказать водителям о культуре поведения, да и про безопасность пассажиров путь тоже помнят . С уважением, Настя.

Відповідь:

Доброго дня, Андрію Олександровичу.
Дійсно, запровадження Wi-Fi доступу до Internet проводилось в стислі терміни, і випробування було проведено поверхнево. Ситуація, з якою Ви зіткнулися, може бути зв'язана з відказом модема. Зараз налагоджується робота з обслуговування обладнання, і ми надіємся, що такі прикрі випадки будуть скоріше винятками. Звичайно, існують певні труднощі, оскільки експлуатація цифрового обладнання на трамвайному вагоні, де наявні силові кола струму, відрізняється від стаціонарних установок зі сталою мережею живлення. Крім того, обладнання могло перестати функціонувати вже після виходу вагона на лінію. Просимо з розумінням віднестися до ситуації, з свого боку ми зробимо все можливе для своєчасної діагностики та усунення проблем з підключенням.