Доброго дня.

Підкажіть, будь ласка, яка доля колишнього тролейбуса 199, на якому вчили водіїв тролейбусів? На даному інтернет-ресурсі було його фото. Було б непогано його відремонтувати. Хоча б середнім ремонтом. Пробіг у нього невеликий. А людей возити треба чимось.

Також чи не розглядаєте Ви після проведення КВР усіх старих машин ПРИДБАННЯ хоч 3-5 тролейбусів додатково? ЗІУ КВР зручні, не перекошені, мають більше прискорення руху, тихші. Але цього недостатньо, оскільки просто маємо дефіцт транспортних одиниць у місті, особливо по маршруту №3,5,7,10,13 які фізично не може вивезти людей в годину-пік. А вільних тролейбусів немає...
Дякую.
ПС. Дякую, що Ви оперативно відреагували на технічні недоліки відремонтованих тролейбусів. Зараз вони дуже зручні.

Відповідь:

Доброго дня, Андрію Олександровичу.
Дійсно, запровадження Wi-Fi доступу до Internet проводилось в стислі терміни, і випробування було проведено поверхнево. Ситуація, з якою Ви зіткнулися, може бути зв'язана з відказом модема. Зараз налагоджується робота з обслуговування обладнання, і ми надіємся, що такі прикрі випадки будуть скоріше винятками. Звичайно, існують певні труднощі, оскільки експлуатація цифрового обладнання на трамвайному вагоні, де наявні силові кола струму, відрізняється від стаціонарних установок зі сталою мережею живлення. Крім того, обладнання могло перестати функціонувати вже після виходу вагона на лінію. Просимо з розумінням віднестися до ситуації, з свого боку ми зробимо все можливе для своєчасної діагностики та усунення проблем з підключенням.