Вінниця не постраждає від заборони на імпортний електротранспорт

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 28.02.2013 19:05 /

27 лютого Кабінет Міністрів схвалив програму активізації розвитку української економіки, за якою містам відтепер заборонено купувати електротранспорт, в тому числі бувший у використанні, за кордоном. Це, на думку урядовців, має підтримати вітчизняного виробника.

Водночас, скептично до такого кроку поставились у деяких муніципалітетах, які планували оновлювати свій трамвайно-тролейбусний парк за рахунок поношеної закордонної техніки, що в десятки, а то й сотні разів дешевша нової вітчизняної.

Вінниця, яка однією з перших в Україні оновила свій трамвайний парк швейцарськими потриманими трамваями (щоправда, дістались вони безкоштовно), урядової заборони на купівлю іноземної техніки не боїться.

- Ми не планували закуповувати електротранспорт за кордоном, – каже міський голова Володимир Гройсман. – Хоча, закордонна техніка, бувша у використанні, – якісна і була дуже конкурентна за своїми цінами… З точки зору економіки країни, я підтримую це рішення, з точки зору якості, поки що, до вітчизняних виробників у нас питань немає – ми працювали з «ЛАЗом», з «Богданом» і все було добре. Далі містам потрібні тільки державні програми оновлення парку, бо самотужки цю проблему буде вирішити дуже важко. А парк громадського транспорту слід оновлювати обов’язково – це дуже важливо для міста, – зазначив Володимир Гройсман.

Коментарі

Подробности-ТВ

Українцям нові тролейбуси! Громадський транспорт, обов'язково вітчизняного виробника пообіцяв на засіданні Кабміну віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул. Нові "рогаті" мають бути оснащені для перевезення людей із особливими потребами, майже удвічі економніші у споживанні електрики та на 80 відсотків зроблені українцями. Також, у Кабміні говорили і про закупівлю нових великих автобусів. Оновлювати транспорт будуть за рахунок пільгових кредитів. Скільки автобусів та тролейбусів планують закупити, та на яку суму, чиновники наразі не повідомляють.

Зображення користувача слава.
слава28.02.2013 21:38 February 28, 2013

bushandel.com.ua/catalog-buses/detail/16-volvo-b10m-.html ИНТЕРЕСНО КАК ТЕПЕРЬ ИХ В УКРАИНЕ БУДУТ ПРОДАВАТЬ, МАШИНЫ НЕПЛОХИЕ И КАК МЫ ВИДИМ ПО ТРАМВАЯМ ИМПОРТНАЯ ТЕХНИКА СУПЕР

Так импортная техника ведь лучше и служит у нас еще дольше, смысл закрывать

непоганий ресурс імпортного та вітчизняного, просто для порівняння:
tbus.org.uk/models.htm


ага, неплохой))

Зображення користувача Зелёный Крокодил.
Зелёный Крокодил01.03.2013 10:51 March 01, 2013

боже, как мы отстали (((

Зображення користувача Зелёный Крокодил.
Зелёный Крокодил01.03.2013 10:48 March 01, 2013

прочёл вчера на майвине и понял насколько верной была инициатива по проведению квр торллейбусам. я полагаю у гройсмана была предварительная информация о том, что закон такой готовится и скорее всего будет принят. и он вовремя сделал шаг на упережедние:)

что касается самого закона: звучит конечно прекрасно, но одного закона мало. надо видеть детали государственной программы поддерживающей покупку украинского эт муниципалитетами и суммы на это выделяющиеся. без их чёткой озвучки и гарантии получения в полном объёме разговор не имеет смысла. а деталей нет. бюджет на этот год уже принят [даю 99,9% что без учёта этой программы], и что будет в следующем - одному богу известно.

так что скорее всего то что мы видим просто результат работы лобби наших производителей. и все прекрасно знают, что - даже при лучших намерениях этих самых производителей - большинство муниципалитетов не получит из госбюджета скорее всего банально ничего. что только усилит агонию эт во многих городах балансирующих на грани пропасти, как например тот же алчевск.

Возможно. Зато может наконец додумаются сменить алкашей за 60 с кувалдой и матом какими-то более приемлемыми сотрудниками.
А по поводу Алчевска и пр. Так для них не то что закупки б/у, а даже проведение с.р. своих развалюх - недостижимая мечта. Вон в Углегорске по нескольку лет не находили денег на банку краски...