Сход с рельс на 50-летия Победы
Сегодня, 21 февраля, около 17 часов трамвай №343 сошел с рельс. Сход произошел по причине некачественного стыка (мнение автора). Вместо трамваев было организовано движение автобусов, которые ехали в режиме трамваев по соответствующим маршрутам. Общий простой составил около часа. Небольшой фотоотчет по развивающимся дальше событиям:
После 5 минут как сошел
Вот так ушла 2 тележка
Вид спереди
Вид спереди
Затем вагон постановили на рельсы и начали варить стык
Автор: Денис Колесник
Коментарі
Думаю, температурные перепады и талые воды подействовали на качество пути
1. Зима 2012-2013 рр. у Вінниці сніжна, але м'яка -- найнижча температура не сягала і -20, а переважна більшість грудня-лютого була тепліша за -7.
2. Особливого притоку "талих вод" не спостерігається, оскільки сніг за невеликих плюсів удень тане помірно і не здатен здеформувати як рейок, так і їхніх "подушок".
3. Ерґо -- ВТТУ крім рейок варто підрівняти і руки, щоб не кивати на "складні погодні умови".
4. "По-моєму, так..." ;)
ну які не які морози були і сніга, та все ж асфальтне покритя руйнується, то чому ж і на рейках цього неможе статися. Доречі помірне танення снігу, за вашим висловлюваням було помірним, так от я з цим незгоден тому що це зараз сніг тане поміро, а трішки раніше нетак уж і помірно танув.
1. Таки сягала -20. По-друге, -20 - не м'якість. З іншого боку - ідеальний варіант, якщо температура у грудні впала нижче нуля і у березні піднялась вище нуля з 1-2-3 короткочасними відлигами. Навіть якщо буде всі -30, рейкам це не страшно. А самий небезпечний - перехід через нульову температуру. Лід/сніг/снігова "кашиця" в слоьтаву погоду то замерзає, то тане мало не щодня, що і деформує будь-які предмети - дорогу, рейки, навіть камінь.
2. Навпаки. В тому й гадость, що тане він тижнями, ПОСТІЙНО впливаючи на стан рейок. "Вода камінь точить"
3. Почитайте розділ прес-центр (новини і "актуальна тема") на сайті УЗ. Вони теж жаліються на зиму. На ОДЗ в бік Вапнярки швидкості було обмежено до мінімальних через жахливі колії.
Сягала? Хай так. Скільки же днів цієї зими із температурою -20 Ви можете нарахувати? І чи -30 так вже не шкодитиме рейкам? І хіба подібна зима у Вінниці вперше і фахівці ТТУ не знають, як запобігати виникненню подібних ситуацій?
Що ж до УкрЗалізниці -- то хіба в неї є суттєві відмінності від ТТУ? Чи там працюють інші люди з іншим ставленням до власних посадових обов'язків?
Як на мене, і те, і те -- той самий законсервований совок із поміняною вивіскою. Хоча б тому, що у якості виправдання наводяться "складні погодні умови", немовби сніг в Україні випадає не частіше за два-три рази на сто років. Впевнений, що навіть за "ідеального варіянту" знайдеться сила-силенна причин, чому асфальт репає, а рейки просідають.
Сход с рельс - это типичное ЧП для всех рельсовых хозяйств, будь то любое трамвайное хозяйство любого города, будь то УЗ или РЖД. Из Европ тоже часто приодят новости о крупных сходах с рельс. Но в нашем ТТУ сходы - это все равно ооооочень редкое явление.
Посилання на Европу -- така ж совкова традиція. А в Америці, до речі, неґрів лінчують. І рабство лише позавчора скасували... :\
Чому не спаде на думку зробити краще за Европу? Напевно, комплекс меншовартості заважає.
Совкова традиция - упоминать всуе совок. Завязывайте с ярлыками.
Хай так. Прошу запропонувати свій варіянт, без "всує". ;)
О, нацик выискался. А вы не забывайте, что ВСЯ инфраструктура была построена при этом вашем совке. А сейчас что? Денег нет даже на замену теплоизоляции труб в подвалах домов. Чего ж достигла Украина за двадцать лет "незалежности"? Ответ - ни#@я.
Не знаю, кого Вам вдалося вишукати, але про якість побудови інфраструктури свідчить те, що двадцять років вона протриматися не змогла -- навіть із совковими (ой, зараз до мене аґенція "Місячне Сяйво" завітає -- виправлятимуся) кадрами при владі та савєцкім апслуживаюсчім пєрсаналам.
Без Сталіна Ваша савєцкая сістєма не працює. А за Сталіна в расход пішли б спочатку безпосередні виконавці, які врєдітільскі пєрєвєлі стрєлкі на люднам пєрєкрьосцкє, а потім -- і їх начальник, що, как паказалі вскрившиєся апстаятільства, сатруднічал с параґвайскай развєткай. До речі, особисто Ви теж пішли б в расход за аватарку з наіболєє вєраятним працівнікам та користуванням мережею, яка забезпечує безпроблемний вихід за межі сациалістічєскава ріалізьма. Ви ще досі хочете бек ін де ю-ес-ес-ар? То ранкова свіжість чекає на Вас.
Не варто шукати проблеми там, де їх немає. Не варто кивати на Европу і Европейський рейковий транспорт. Не варто виправдовувати погано виконану роботу погодними умовами чи неспрацюванням автоматики. Варто -- належно робити належне, хоч і у Вашій Странє Савєтав робити так, ґроссо модо, було не прийнято, а у будь-яких помилках звинувачували, насамперед, класавих враґов. Зрозуміло, що зараз із останніми дещо проблемно, тому на допомогу приходять інші, раніше зазначені чинники.
змішали вкупу геть усе...
Шановний, справа в тому, що радянська система вибила з людей усі прояви духовності (я не про релігію, а про духовність загалом)... Порожнеча заповнювалася лозунгом "Работать, работать и еще раз работать" і його безпосереднім втіленням у життя. Тепер же на місце "ішачки за верстатом" у пересічного громадянина ТОРРІЧЕЛІЄВУ ПОРОЖНЕЧУ, вибачте за різкість, заповнюють наркотики, алкоголь, дурні блатні анекдоти про згвалтування.
Чого добилася савітська влада своєю працею? Що ми маємо руїни заводів і хвору на голову молодь (я не стара людина, і то так кажу...) В Луцьку, Мукачеві, навіть Хмельницьку, які приєднано до совка пізнише, Ви не побачите МАСОВОЇ НАРКОМАНІЇ І АЛКОГОЛІЗМУ.
До речі, про наркотики. Це забавка для довірливих людей. 10, нехай навіть 15 років може нічого не бути, а на 16-й приложить і через три дні капець. А саме ДОВІРЛИВИМИ ДО ПРОПАГАНДИ І НЕДОВІРЛИВИМИ ДО СТАРШИХ ЗРОБИВ НАС СОВОК... От і живемо в лайні, окрадені.
З приводу "нациків". Доведіть. Я вважаю, що наразі українці дуже гарно ладять з поляками, білорусами, чехами, угорцями, татарами, євреями. Трохи бракує взаєморозуміння з росіянами. Але воно обов'язково буде, якщо росіяни і російськомовні українці не будуть аргресивними до україномовних, як Ви.
Я теж гадаю, що це все пояснює.
Кги-кги! Я кажу, що навіть я, не стара людина, критично відношуся до більшості нашої молоді. Крім того, не жонглюйте словами, ВИРИВАЮЧИ З ТЕКСТУ! І НЕ ЧІПЛЯЙТЕСЬ ДО СЛІВ. МОЖЕ НЕЧІТКО ДУМКА ПОДАНА, АЛЕ Ж НА ТЕ У ЛЮДИНИ ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ЩОБ ЗРОЗУМІТИ... Я говорю про те, що Торрічеллієву пустоту у сірої суспільної маси заповнили алкоголь, наркотики. Ви вбачаєте у мені людину, яка зловживає спиртним і колеться? Ну дякую за комплімент. Мене вперше в житті звинуватили у цьому...
Надалі попрошу не нав'язувати іншим свої суперечливі думки.
Сегодня 15 был так забит, что было невозможно втиснуться ДАЖЕ НА КООП. КОЛЛЕДЖЕ В СТОРОНУ М.РЫНКА! У кондукторши глаза на лоб лезли. Она не знала что ей делать со всеми этими пассажирами...
Точно такое же явление было в 15 в сторону Вишенки, транспорта не особо хватало тьма людей, а еще говорится 15 не рентабельный...Нужно более инфы а то бывают люди заходят часто и спрашивают куда он едет...
А как вагон поставили на рельсы?
Пфф потянули назад и стоит..элементарно Ватсон!
а как же он опять стал на рельсы, а не рядом с ними. И ограду не помял при этом. Мне не понятно.
Вам говорили про тот, который на Гагарина. Ведь там даже схода с рельс не было.
Видел на Гагарина следы на асфальте от тележки (2 тоненькие канавки). Так что скорее всего сход там был. Разве что от другого вагона следы.
Лариса,можете рассказать мне про тот, который на 50-летия.
Так это не сход с рельс, а просто сбой работы автоматической стрелки. Вагон остался на путях. Сырая погода, вот вероятно (я так думаю) и электромеханика дала сбой.
Комент был удаленом из-за того что я незнал что про стрелку возле уневермага, я только знал про 50 летия
Партизаны в Виннице не спят:)))).