Стратегії розвитку інфраструктури України
У поточному році Мініфраструктури працюватиме над реалізацією заходів, визначених Програмою економічних реформ Президента України на 2010-2014 роки та Транспортною стратегією України на період до 2020 року. Зокрема, цього року продовжиться процес реформування галузей транспорту і дорожнього господарства, у рамках якого передбачено удосконалити систему тарифоутворення на транспортні послуги, підвищити рівень безпеки перевезень, створити рівні умови для розвитку конкуренції на ринку, реалізувати низку інфраструктурних проектів, у тому числі із залученням інвесторів. Про це повідомив Міністр інфраструктури Володимир Козак під час прес-конференції у Кабінеті Міністрів України.
Як зазначив Віце-прем'єр-міністр України Олександр Вілкул, Україна буде максимально використовувати свій транзитний потенціал. Це стосується розвитку залізничного транспорту, мережі автомобільних доріг, модернізації портів, повітряного флоту. «Для цього необхідно залучення приватних інвесторів. І Уряд України створює всі необхідні умови приходу інвестицій на основі державно-приватного партнерства», - сказав Олександр Вілкул.
"По кожній транспортний галузі розроблено конкретні проекти. Сьогодні вирішуються питання джерел фінансування. Це можуть бути бюджетні, власні кошти, а також залучення інвесторів. Широко застосовуватиметься державно-приватне партнерство", - повідомив Володимир Козак.
Віце-прем'єр-міністр України зазначив, що унікальне географічне положення України дає додаткові можливості для розвитку всієї транспортної мережі. Це стратегічне розуміння нових можливостей розвитку транспортних сполучень як міжнародного, так і державного використання.
«Україна буде максимально використовувати свій транзитний потенціал. Це стосується розвитку залізничного транспорту, мережі автомобільних доріг, модернізації портів, повітряного флоту. Процес будівництва інфраструктури забезпечує постійне зростання будівельної, транспортної галузей і створення нових робочих місць », - сказав Олександр Вілкул.
Він підкреслив, що в Україні є позитивні приклади залучення іноземних інвесторів. Це стосується будівництва метро, аеропортів, термінальних комплексів зокрема.
Відтак потужної модернізації упродовж 2013-2015 років зазнає залізничний транспорт. Невдовзі розпочнеться будівництво двоколійного Бескидського тунелю довжиною 1,8 км, що дозволить збільшити пропускну спроможність напряму до 20 вантажних та 8 пасажирських поїздів на добу. Продовжать залізничники й елекрифікацію: план на найближчі два роки - 240 км напрямку Волноваха-Камиш-Зоря-Запоріжжя та 253 км напрямку Долинська-Миколаїв-Колосівка, що дозволить на кожній ділянці скоротити маршрути прямування поїздів по 130 км та час у дорозі на 2 години, швидкість зросте на 20-25%, зменшаться шкідливі викиди в атмосферу та витрати дизпалива, буде створено кілька тисяч нових робочих місць. Проводитимуться роботи й зі збільшення пропускної спроможності залізничних шляхів у напрямках морських торгівельних портів Іллічівськ, Одеса, та "Южний".
Для оновлення рухомого складу - за пропозицією Мініфраструктури у 2013-2014 роках буде придбано у вітчизняних виробників 8 тис. вантажних, 748 пасажирських вагонів та 32 електропоізди, 17 дизель-поїздів і рейкових автобусів.
Для збільшення вантажообігу у портах цього року планується розпочати будівництво контейнерного терміналу на Каранитинному молу в Одеському морському торговому порту. Планується спорудити 2 причали загальною протяжністю 650 м та створити складські майданчики (площею 112,4 тис. кв. м.) з технологічними проїздами.
Крім того, до 2015 року буде реконструйовано морський підхідний канал з доведенням до глибини у 21 м і внутрішні водні підходи до глибоководних причалів порту "Южний", що дасть можливість приймати судна вантажопідйомністю до 200 тис. тонн.
Також триватимуть роботи зі створення глибоководного судноплавного ходу Дунай-Чорне море на українській ділянці дельти із прохідною глибиною каналу 7,2 м.
В рамках підготовки до проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з баскетболу Євробаскет-2015 новий поштовх для розвитку отримають аеропорти Дніпропетровська та Одеси. Державним коштом будуть побудовані злітно-посадкові смуги, а за рахунок інвесторів в рамках державно-приватного партнерства будуть побудовані нові пасажирські термінали.
З метою забезпечення належного рівня безпеки перевезень автотранспортом упродовж 2013-2014 років планується закупити у вітчизняних виробників 3 тис. автобусів середньої місткості, 2,5 тис. - великої, 1,5 тис. - дуже великої. Щодо міського електротранспорту - протягом 2013-2018 років купуватиметься 40 трамваїв та 100 тролейбусів щороку. Також планується запровадити пілотні проекти безготівкової системи оплати проїзду у міському електротранспорті та електронні системи обілку пасажирів пільгових категорій.
Дорожники у найближчі роки працюватимуть над підвищенням якості стану автошляхів на підходах до Києва - заплановані роботи на 7 ділянках доріг загальною протяжністю 378 км і 6 смугами руху. Також вестиметься будівництво дороги Львів-Краковець - 84 км із 4 смугами руху, що сприятиме збільшенню пропускноі спроможності пункту Краковець-Корчова до 5 тис. транспортних засобів на добу. У 2013 році здійснюватиметься будівництво автодороги від кордону з Російською Федерацією до автодороги Київ - Харків – Довжанський. Окрім цього, розпочнеться процес передачі інфраструктурних об’єктів дорожнього господарства місцевого значення на місцевий рівень.
Для успішноі реалізаціі вищезазначених проектів та удосконалення управління у транспортно-дорожньому комплексі, підвищення якості обслуговування населення планується прийняти низку нових нормативно-правових актів: Закон України «Про залізничний транспорт», постанову Кабінету Міністрів України «Про створення публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» та затвердження його статуту, прийняти Державну програму розвитку залізничного транспорту, Закон України «Про автомобільний транспорт», Державну цільову економічну програму розвитку автомобільного транспорту на період до 2015 року, Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування» та внесення змін до Закону України «Про автомобільні дороги» щодо стандартів розміщення реклами на автомобільних дорогах та вулицях, Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального використання на 2013-2018 роки, Стратегію розвитку морських портів України, що надасть змогу визначити основні засади подальшого реформування галузі відповідно до Закону України «Про морські порти», Державної цільову програму розвитку аеропортів на період до 2023 року, розробити та затвердити механізм залучення нових авіаперевізників на ринок авіаперевезень.
Володимир Козак розповів, що наразі усі проекти розглядаються Урядом. Після ухвалення цих проектів Мінінфраструтктури та підвідомчі підприємства розпочнуть втілювати їх у життя.
"Всі проекти будуть спрямовані на підвищення рівня безпеки на усіх видах транспорту, на повне та якісне задоволення потреб пасажирів і забезпечення економіки нашої країни у перевезеннях", - підсумував Міністр інфраструктури.
Коментарі
Очередное "покращення" на УЗ. Введены коефициены на Хюндай 1кл. в зависимости от кол-ва суток до отправления. Но "покращення" - "троянский подарок". Потому что дешевле стало только тем, кто берет билеты за 40 дней. Остальным - дороже.А основная масса берет билеті меньше чем за 10 дней. Потому что часто сам повод ехать возникает за несколько дней.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/338660/
С другой стороны их можно понять. Если билеты будут дешевле заранее - люди будут их брать заранее и можно будет заранее планировать дополнительные рейсы. С другой стороны - они теперь могут закрывать продажу /задерживать ее открытие под надуманным поводом. А если это сделают на все поезд - то что. Вон на скорые электрички (РП) вообще продажа за 10 дней открывается.