Знову про нелегальні маршрутки
На початку грудня 20 ХВИЛИН писала, що у Вінниці з'явилися маршрутники, які знайшли спосіб обдурити транспортну реформу. Але ці “партизани” каталися недовго. Пасажирам вони полюбилися, а от владі - ні
Подвійні стандарти. Просторий та чистий салон, вісім новеньких пасажирських місць, біля кожного ремінь безпеки, таксометр, при необхідності видадуть чек чи квитанцію. Стоячих не беруть. Ціна проїзду - 3 гривні, замість 2,5.
Але, схоже, це вінничан не лякає. Точніше не лякало. Віднедавна дочекатися це “таксі” практично не можливо. Перевізники нарікають, що їм заважають працювати міська рада та гайці, а ті розцінюють роботу маршруту як незаконну.
Хорошого потрохи?
- Я залюбки їздила цими маршрутками, хоча ціна на 50 копійок вища, зате їдеш і відчуваєш себе людиною: над головою ніхто не висить, дитину можна пристебнути ременем, щоб не випала, у випадку різкої зупинки, - каже вінничанка Оксана Маркова. - Уже кілька тижнів марно виходила на зупинку. Чекала хвилин 15, а потім ловила іншу.
- Так, давно щось не бачив цю маршрутку, хороша була, принаймні покраще ніж інші, а про наші тролейбуси я взагалі мовчу, - каже вінничанин Максим Демчук.
Переобладнані під таксі маршрутки з серпня курсували спочатку по 35 маршруту, а потім, з кінця листопада, дублювали схему руху колишнього 61 маршруту. Тобто: Порика - Хмельницьке шосе - Першотравнева - Київська - центральний автовокзал - проспект Коцюбинського і залізничний вокзал.
Партизанська війна
На переобладнання звичайних маршруток в багатомісне таксі власники автівок заплатили від 11 до 22 тисяч гривень. Ще 1186 гривень коштувала ліцензія. 2100- таксометр з його установкою. Тепер усі ці витрати можуть виявитися марними. Якщо вірити перевізникам - мерія робить усе, щоб припинити їх роботу. В результаті - замість п'яти реально їздить тільки одне авто. Та й те 29 січня хотіли зняти з маршруту в примусовому порядку, повантаживши на евакуатор.
- 29 січня, близько 12.00 працівники Державтоінспекції зупинили 61 таксі - машину мого колеги, яке їхало з вокзалу, - каже приватний перевізник Валерій Снітько.
За його словами, інспектори попросили водія надати документи, та коли той показав, вони пішли і почали складати протокол, що начебто водій відмовився надати документи.
- Викликали евакуатор, хотіли забирати маршрутку, - каже Валерій Снітько. - Водій подзвонив "102". Були свідки. Почали з'ясовувати, чому власне потрібно забрати машину, якщо усі документи є. А документи у нас і справді в порядку: такого пакету документів напевно немає в жодного з таксистів. Зрештою самі водії евакуатора відмовилися вантажити машину.
Я так думаю, вони хотіли просто подивитися, де водій проходить механіка і лікаря, щоб унеможливити це на майбутнє, а відтак не дати змоги виїжджати на маршрут. Вони уже в місті багатьох обійшли з тим, щоб нас не обслуговували. Я вважаю, що влада шукає шляхи, як просто унеможливити нашу роботу. І вони уже переходять усі межі. І так у нас на маршруті тільки одне авто залишилось їздити. Нам просто не дають нормально працювати. Зупиняють по 7-10 разів на день.
“Дестабілізують маршрутну схему”
В Державтоінспекції знають перевізників–партизанів в обличчя і по іменах. Інформацію про те, що вони пильнують за цими перевізниками, підтверджують, а свою позицію пояснюють наступним чином:
- У зв’язку із затвердженням нової мережі автобусних маршрутів загального користування, ряд пасажирських перевізників здійснили переобладнання своїх транспортних засобів із автобусів у легкові пасажирські автомобілі категорії «B» (відповідно до норм і стандартів та із погодженням ДАІ) та отримали ліцензії на право здійснення перевезення пасажирів на таксі, - каже начальник відділу профілактики обласної Державтоінспекці Володимир Мотичко. - Водії перевізників (Снітько В.М., Нечипорук О.В., Ненчинський Б.Ф., Кучерук Л.В.) здійснюють перевезення пасажирів за маршрутом № 61 (власне видуманим) та використовують зупинки громадського транспорту для посадки-висадки пасажирів. Це набуває стихійного розмаху та дестабілізує стан пасажирських перевезень у місті і негативно впливає на безпеку дорожнього руху.
За його словами, відповідно до розпорядження міського голови № 378-р створено робочу групу по перевірці дотримання вимог чинного законодавства при наданні послуг з перевезень пасажирів на таксі в м.Вінниці.
- 29 січня співробітниками державтоінспекції близько 11 год. 00 хв. зупинили автомобіль марки «ГАЗ-332132», який був обладнаний розпізнавальним ліхтарем на даху помаранчевого кольору з написом «ТАКСІ» та мав нанесені композиції квадратиків, розташованих у шаховому порядку на дверях автомобіля, - каже Володимир Мотичко. - Після цього інспектор Державтоінспекції підійшов до водія, чітко відрекомендувався, пояснив, що проводиться спільний рейд по нелегальних перевізниках та попросив у нього надати документи для перевірки. На законну вимогу працівника міліції водій відреагував неадекватно, почав кричати, виражаючись нецензурною лайкою в бік працівників Державтоінспекції та через скло автомобіля показав свідоцтво про реєстрацію та посвідчення водія. При цьому громадянин коментував, на його думку, незаконні дій працівників міліції та відмовлявся пред’явити необхідні документи для перевірки, а саме ліцензійну картку (Закон України «Про автомобільний траспорт» від 2006 року, ст.39 «Документи на підставі яких виконуються пасажирські перевезення»). Співробітником ДАІ в телефонному режимі відповідно до інформаційної бази Укртрансінспекції було з’ясовано, що вищевказаний перевізник позбавлений ліцензії, а ліцензійні картки на транспортні засоби анульовані.
Водієві Сандигі І.М. було запропоновано знову пред’явити документи для складання адміністративного протоколу за ст. 126 КУпАП, на що водій відмовився. Залучивши свідків, співробітником ДАІ було складено адміністративний протокол на водія за ст.126 КУпАП. Відповідно до ст. 265-2 КУпАП співробітник ДАІ у разі вчинення водієм порушення передбаченого ст. 126 КУпАП, тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку за допомогою спеціального автомобіля – евакуатора. Співробітниками ДАІ відповідно до чинного законодавства було викликано евакуатор на місце пригоди.
"Пропонували працювати в системі"
- Є таксі, є маршрутне таксі, а є муніципальний транспорт. Чим відрізняється маршрутне таксі від таксі? Маршрутне таксі їде по заданому маршруту, з певним інтервалом. Таксі їде туди, куди потрібно клієнту, - коментує ситуацію мер міста Володимир Гройсман. - Якщо ж таксі починає їздити по заданому маршруту, тоді воно стає маршрутним таксі, а значить має дотримуватися законодавства щодо маршрутних таксі. Інакше - це все одно, щоб видавати автобус за легковий автомобіль. Тому ніяк нарікань ні в кого не може бути. Просто потрібно дотримуватися законодавства. Це принципово важливо.
За словами голови ініціативної групи перевізників при міськраді Олександра Готи, Валерію Снітьку двічі пропонували їздити на маршрутах, передбачених новою системою руху, але той не захотів.
- Спочатку на маршруті 3Б. Потім, коли в червні-липні, ми крутили барабан, щоб дати можливість працювати колишнім "революціонерам" (натяк на колишніх перевізників, які організовували мітинг проти транспортної реформи, - прим. ред.), був запрошений і Снітько. Але він просто не прийшов. Тоді шляхом жеребу ми розставляли машини на маршрути 6а, 3б, 11а, 17а, 17б.
У свій час Валерій Миколайович не заперечував, що йому пропонували працювати на нових маршрутах, але свою відмову пояснював економічною невигідністю запропонованих маршрутів.
І все-таки
Незважаючи ні на що, Валерій Снітько каже, що не з'їде з 61 маршруту.
- Мені втрачати нічого. Я знаю, що працюю законно, зараз оформлю пенсію, тримаю гроші, заправлю авто і знову виїду на маршрут. Якщо буде потрібно щось продати - продам, але не зїду, - каже він. -Це уже переходить усі межі: хлопців викликають і кажуть - у вас квартира не оформлена, ви не хочете ж мати потім з цим проблем... Для мене ця ситуація - це вже справа принципу. Мені цікаво наскільки влада далеко дійде в тому, що вона робить.
А з точки зору закону
Дмитро Парпальос, адвокат, ЮК “Правовий акцент”:
- Ніхто не може заборонити приватному таксі рухатися по заданому маршруту, по одних і тих самих вулицях, якщо є таке замовлення від клієнта. І таку позицію ніхто не заважає відстоювати перевізникам.
Щодо дій Державтоінспекції, то в даному випадку все залежить від дотримання процедури. Тобто, з одного боку, працівники Державтоінспекції можуть забороняти рух таксі, якщо в них є докази, що воно рухається як маршрутне таксі. Якщо Державтоінспекція може довести, що в роботі таксі є ознаки роботи маршрутного таксі, якщо для цього проводилась якась систематична робота (наприклад вивчення схеми руху авто), є свідчення свідків, чи слова самого водія, якщо він під цим підпишеться, тоді це інша справа. В будь-якому випадку крапку в цьому питанні має поставити суд.
А взагалі Закон України "Про автомобільний транспорт” визначає таксі як легковий автомобіль, обладнаний спеціальними ліхтарями, квадратами в шаховому порядку на дверцятах та таксометром, призначений для надання послуг з індивідуального перевезення пасажирів. Якщо поняття "легковий" визначено в тому самому законі як автомобіль не більше ніж на дев'ять місць (включаючи водія), то поняття "індивідуальне перевезення" чітко в законодавстві не визначено, але воно протиставляється "загальному перевезенню" з його передбаченим маршрутом, зупинками, розкладом руху та зовсім іншим регулюванням діяльності. На мою думку, в даній ситуації можуть бути як ознаки індивідуального перевезення, так і загального.
Коментарі
Материал явно написан с учетом "защиты" нелегальных перевозчиков. Но видео красноречиво показывает весь колхоз этой ситуации.
Самое смешное, что тепреь возить 8 пассажиров стало очень выгодно, несмотря на повышение цен на бензин. Как вам?
я думаю спрос на эти "такси" очень сильно упадёт, если даи будет систематически останавливать их в час пик на маршруте и мурыжить требованиями документов итд. по нескольку раз от конечной до конечной. благо маршрут известен:)
после того как пасажиры 3-4 раза доберутся до пункта назначения позже троллейбусов, у них быстро пропадёт желание заниматься ерундой и вылавливать такое вот "транспортное средство" ..
Хочу вставити свої 5 копійок. Цілком можливо, що наведене у роліку -- до речі, без початку процесу високоінтелектуального спілкування водія з "представниками влади" -- заслуговує назви "колхоза" (чому, власне, не "колгоспу"?).
Проте навколотранспортні події останнього року є вже не колгоспом, а суто балаганом із кльовнами, ляльками та ляльководом. І не треба згадувати всує "комфорт" етцетера -- практично кожен перший, кому доводиться більш-менш реґулярно пересуватися містом без власного автотранспорту може переконливо засвідчити рівень саме того "комфорту" та, принагідно, висловити кілька незлих слів на адресу вельмишановних ініціяторів Вінницької Великої Транспортної Реформи.
Свіжевідремонтовані, але внєзапна заіржавілі тролейбуси врємьон Ачакава і пакарєнья Крима та автобуси системи "експрес-два-п'ятдесят-без-пільг", які плентаються зі швидкістю підстаркуватого пішохода -- ось достойне майбутнє Европейської Вінниці! Геть маршрутки, що заважать солідним людям на солідних машинах! Бидло -- до сараїв на колесах! Хай живе каудільйо!!!
імхо, метою реформи було не допустити вимирання громадського електротранспорту у місті. про що не раз говорилося. комфорт, європейськість і таке інше - не більше ніж гарна кольорова обгортка для тих хто не може / не хоче зрозуміти, що коли не вистачає коштів аби утримати навіть те що знаходиться у ненайліпшіму технічному стані на лінії віддавати живі гроші маршрутникам дорівнює самогубству. немає грошей - немає розвитку. тому реформа - стратегічно вірний крок.
у вільній боротьбі з маршрутками громадський міський транспорт гине з вірогідністью яка дорівнює одиниці. ось, один з найбільш контрастнихприкладів . тому єдине, що може його врятувати - відсутність вільної конкуренціі. а це можна досягнути наприклад за допомогою адмініитративного тиску на конкурентів, або, найліпше, унеможливлення їх існування на законодавчому рівні. і доречі саме це [останнє] і є справжня європа, де весь громадський транспорт належить місту і ніхто інший окрім громадської транспортної компанії не має права здійснювати міські перевізки.
Навіть не сперечатимуся, що "реформа - стратегічно вірний крок". Проте ця стратегія дивним чином ставить все догори дригом.
"...не вистачає коштів аби утримати...", "...віддавати живі гроші маршрутникам..." -- після впровадження Вінницької Великої Транспортної Реформи збитки ВТТУ зросли вп'ятеро. (sic!) І це з урахуванням практичної безальтернативності транспорту ВТТУ на "довгих" маршрутах протягом 10 місяців 2012 року та широким впровадженням безпільгових "експресів", які є тими самими приватними маршрутками, але із великою ємністю, малою маневреністю та іншим "хазяїном".
Не слід забувати, що, попри малорозвиненість громадської свідомості вінничан, транспорт існує задля пасажирів, але не навпаки. Створювати же зайві проблеми переважній більшості цих пасажирів (коли 15-хвилинне очікування на щільно запакований тролейбус один із упроваджувачів реформи вважає абсолютно нормальним; коли швидкість пересування містом впала у півтора-два рази, а сукупна вартість проїзду у стільки же разів зросла; коли, нарешті, славні плани достойників-реформаторів є Полішенелевою таємницею), проте прикриватися при цьому позірним "рятуванням ВТТУ" -- є, м'яко кажучі, справою нешляхетною і непристойною.
ми не знаємо що призвело до оприлюдненої заборгованості, але не схоже на те, що це відміна маршруток. напевно ініціативи з квром старих зіу. інша справа, що ці зіу сараї сараями а сам квр, як виявляеться черз раз, халтура.
але це тактика. за халтуру треба дрючити [і всі випадки документувати щонайменше на форумах і у змі], як і за всі інші недоліки, бо інакше не буде якісних змін. а міський транспорт має бути у місті абсолютним монополістом.
Міський транспорт має бути, насамперед, зручним для пасажирів. А чи є він при цьому монополістом, чи ні -- це вже справа десята, і пасажирам безумовно байдужа.
Поки що ж результати ВВТР щодо зручності -- "ніочінь". І схоже, що вельмишановні панове ініціятори це розуміють не гірше за злобних дурних критиканів, звиклих швидко і недорого їздити громадським транспортом (бо маршрутка такий же громадський транспорт, як і трамвай-тролейбус-автобус) від самої хати до самої роботи.
Проте здати бодай трохи назад смєрті падобна, це ж означає втрату (рештків) обличчя! Тому треба робити гарну міну та якнайтерміновіше призначити винних, і бриґада п. Валерія з колєґами якнайкраще підходить на роль офірного цапа...
байдуже пасажирам але не організаторам громадських перевезень. a коли останні почнуть потерпати значних складнощів, це у свою чергу не може не вплинути на пасажирів.
увявіть собі ситуацію в якої перевезення здійснються не тільки муніципальним транспортом але й приватними перевізникамі на контрактній основі. і припустумо, що з часом питома вага приватних перевізників зростає [до реформи у вінниці співвідношення було 3/4 на користь муніципального транспорту, але тенденція була негативною]. коли питома вага приватних перевізників досягає критичної маси, тобто коли забезпечиті перевізки своїми силами у разі відмови приватних підприємців тту не в змозі, кожне наступне відновлення контракту надає маршрутникові більше можливостей для того щоб диктувати свої умови [підняття тарифів, обмеження для пільгових пасажирів, кількість авто на лінії, кількість водіїв і час роботи кожного ... і таке інше]. а якщо роздріблені приватні перевезникі почнуть діяти скоординовано, місто легко перетворюється в заручника. при тому що регламентація роботи ціх перевізників дуже відрізняється від регламентаціі роботи тту.
як ви вважаєте, пасажирам буде байдуже і надалі?
усе це не говориться для того, щоб відбілити прорахунки [і немалі] тту у впровадженні реформи. це тільки говориться для того, щоб дати зрозуміти: стан тту нажаль не знаходився і досі не занходиться на тому рівні, коми ми можемо серйозно говорити про зручність перевозок і їх комфорт. причина - недофінансування з бюджету і втрачання грошей через конкуренцію з приваними оперторами. з бюжетом все ясно без слів. аби хоч якось зламати цей дуже небезпечний тренд [фіналом якого є здача контакної мережі у металобрухт], приватні перевізники мають бути видалені з дублюючих маршрітув, а решта інтегрована у муніципальну систему. з повільною заміною їх муніципальним транспортом у майбутньому.
Насамперед, шановний, попрошу все ж упровадити до Ваших дописів належну капіталізацію, оскільки читати суцільний потік букафф складнувато. Сподіваюся на розуміння. ;)
Що ж до теми, то слід зауважити, що пасажири платять власні гроші за проїзд, чи то у маршрутці, чи то у тролейбусі і, відповідно, мають повне право розраховувати на певний рівень обслуговування.
"Втрачання грошей через конкуренцію" та подальші впроваджувані рішення показує, насамперед, нездатність професійної молодої команди (чи як воно там звалося наприкінці 2010 року?) обійтися без бальшивіцкіх методів, що, у свою чергу, свідчить не на користь професіоналізму зазначених персон, які намагаються вирішити свої, по суті, проблеми коштом пасажирів -- грошима, часом, нервами та станом одягу і взуття.
Уявіть собі ситуацію: на дворі 1984... тьху, 2014 рік. Валерій Снітько переїхав до Хайфи, де навчає місцевих маршрутників тонкощам професії. У Вінниці всі перевезення здійснюються тільки муніципальним транспортом. Проїзд в електротранспорті коштує 5 грн., в "експрес"-автобусі -- 10 грн. (без пільг!), не "експрес"-автобуси відсутні як кляс. На закиди занепокоєної громадськості щодо вартості проїзду, представники ВТТУ та інші міські достойники відповідають про а) її економічну обґрунтованість б) необхідність її подальшого підвищення, оскільки вартість квитку покриває лише 33.5% собівартості.
Місто легко перетворюється на заручника...
Як Ви вважаєте, пасажирам буде байдуже і надалі?
Який більшовизм, якщо нікого не вбито, нікого не прижато до стінки і т.д.
При більшовиках впроваджували GPSßнавыгацію?
НАГАДАЮ!!!! САМЕ МАРШРУЧИКИ ІНЮЦІЮВАЛИ ЗАВЖДИ ЗДОРОЖЧАННЯ ПРОЇЗДУ! А ГРОЙСМАН ВЖЕ РІК НЕ ДОЗВОЛЯЄ ТТУ ПІДНЯТИ ЦІНИ ДО 1,5 ГРН. І 1,75 НА АВТОБУСАХ.
ПС. В неофіційному спілкуванні в мережі Інтернет є припустимим нехтування регістром в розумних межах.
Також поясніть мені, де Ви взяли слово "кляс"?
Припиніть словесну діа..., бо Ваш коментар схожий до проплаченого.
1. А що, бальшивізм мав лише такі ознаки? Цікавим речам Вас у школі вчили... ;)
2. Щодо впроваджень: Вінниця вже має трамвай-фрі-вай-фай, проте, подекуди без Інтернету (так його ж ніхто і не обіцяв). Тепер до вай-фай буде додано джі-пі-ес-навіґацію, щоб, бува, трамвай не заблукав поза рейками (прошу не плутати навіґацію із дещо відмінним від неї трекінґом). Враховуючи попередні здобутки -- ісход нємноґа пріцказуєм...
3. Дякую що нагадали, бо ж для повного успіху Вінницької Великої Транспортної Реформи слід було ще дозволити підвищити вартість проїзду. Проте підрахунок відсотку слів, які можна чути дошкільнятам у відповідних відгуках вдячних мешканців Вінниці, лишаю Вам.
4. У будь-якому спілкуванні, як в Інтернеті, так і поза його межами, є необхідним хоча б мінімально дотримуватися граматичних правил. А "кляс" (навіть "кляса") то є цілком нормальне слово відповідно до Українського правопису. Як матимете час та натхнення -- пошукайте, ознайомтеся, гадаю, що дізнаєтеся про багато цікавинок.
5. Насамкінець маю розчарувати шановну пані/панну -- не все на цьому світі робиться із розрахунку на проплату. Є ще і банальна небайдужість...
Навігація контролюватиме виконання розкладу руху, а також виявлятиме необхідність його корегування на завантажених ділянках.
З вислову "про багато цікавинок" (граматично можливо, але не звучить) зрозуміло, що Ви
Якщо Ви намагаєтеся вдавати вживання полонізмів або діалектів Галичини і Західного Поділля - розчарую Вас. Фальшивка дуже легко проглядається. На Заході так не говорять. І тим більше без вживання перекручених висловів
П.С. Якщо Ви маскуєтесь під західного українця - то робіть це професійніше. В очах західних українців радянська влада якраз являє собою суто репресії і гноблення національних геніїв. Західний українець не побачить ознак "більшовизму" у тому що відбувається у Вінниці
І щодо адянських часів. Уява про них має формуватися не тільки з того, пробачте, заангажованого брєду, що моловся в школі. Є ще власна думка.
Е, пані Ларисо, чи як-там-насправді, Ви так і не зрозуміли, про який саме правопис йшла мова! А ще казали, що з Вікі на "ти"... Шукайте слово "скрипниківка", не розчаровуйте мене вчергове. ;)
...хоча із Зазбруччям є певний зв'язок... ...та й Бурмаку до "бендер" записали...
Радянські часи застав -- дякую, досить (хоча 40 років по тому ще не минуло). Хоча совок є совок (це я про себе особисто). :P
Навіґацію та трекінґ лишіть чоловікам. Вони краще на цьому знаються. ;)
До речі, в мене на клявішах есцету нема. А як Ви його добули?
І, головне, як це все стосується Вінницького трамваю?
:) [Вибачаюсь:)]
Я не думаю, що диктат цін з боку ВТТУ, як наведено у вашому гіпотетичному прикладі, є реальною загрозою. Чому? Тому що ТТУ є комунальним підприємством і через це не може отримувати економічні прибутки. На відміну від приватних підприємців мета діяльності яких саме отримування прибутків. Звісно не все так просто, але контролювати ТТУ набагато простіше ніж певну множину маршрутників, які можуть міняти форми власності, об'єднуватися ітд. ітп ..
Стосовно "бальшевістських" методів, - нажаль це так. Але мабуть кожен з більш менш радикальних методів можна вважати більшовистськім, якщо достатньо добре підготуватися до дискусії:)
А приватному підприємцю Снітьку можна лише побажати успіхів у нелегкій справі виживання у хижих джунглях міської транспортної системи Хайфи..
Прийнято. Ще раз дякую за розуміння. ;)
Транспортна мережа міста, яка через ТТУ належить місцевій громаді, може обслуговуватися зовсім іншою орґанізацією, навіть приватною (і навіть не однією) -- це два.
Свого часу житловий фонд деяких комунальних ЖЕК був переданий на обслуговування приватникам. Паралєлі та перспективи чітко прослідковуються...
Хммм.. Це звичайно гірше. Проте треба знати як у такому разі проходить розподіл прибутку і чи є можливості у окремих людей - скажімо у голови ТТУ, -отримувати з цього прибутку дівіденди. Якщо ні, і якщо прибуток використовується виключно на розвиток ТТУ, я не маю нічого проти.
Щодо решти, коли мережа належить громаді, а обслуговується прівитним підпериємством, у разі незадовільної якості обслуговування контракт з цим підприємстом просто не відновлюється. Наприклад як не відновлялися контракти з маршрутчиками протягом останнього року.
Чудово. Орвел пише далі. ;)
Приватне підприємство, яке обслуговує транспортну мережу, має взаємовигідний зв'язок з... скажімо, із певними представниками орґанів місцевого самоврядування. Хто саме не продовжуватиме контракт у разі незадовільної якості обслуговування? Хто визначатиме незадовільність отієї якості?
Перші кроки до цього вже зроблено. Рік тому. Решту можете спробувати домалювати самостійно...
"Певні представники" не приклеєні до своїх крісел, наскільки мені відомо:)
Якщо люди незадоволені, чергові мерські вибори з успіхом внесуть відповідні корективи.
Никаких корректив не будет. То, что люди думают и то, как они голосуют - две большие разницы.
Так а кто доктор? [прошу прощения, конечно] Пусть учатся синхронизировать оба процесса. Надо же в конце концов когда-то начинать.
Щодо паралєлєй і перспектив. ;)
Ви, випадково, не в Тяжилові мешкаєте? Як ні, то чи не маєте знайомих звідти? Як і таких немає, то, прошу повірити, на виборах все не закінчується. Та і далеко не всі відповідні корективи вносяться... На жаль...
Звичайно, це не ідеальне рішення усіх проблем одним махом. Але так можна завести у тупік любу розмову .. У мирний час кращого інструменту аніж вибори люди поки не винайшли.
Можливо, у попередньому дописі я висловився геть незрозуміло. :(
Отже, приватне підприємство, яке обслуговує житловий фонд Тяжилова, несе цей тягар мало не 20 років. Ставлення переважної більшості мешканців до цієї почесної діяльності -- "складне". Кількість мерських та усіляких інших виборів, які відбулися протягом зазначеного терміну можете прикинути самостійно.
Чи слід продовжувати з паралєлями? ;)
Маршрутне таксі - це особливий різновид таксі, а не гром. транспорту.
Прошу шановну пані/панну подивитися, для прикладу, ось ці посилання:
http://uk.wikipedia.org/wiki/ Громадський_транспорт
http://uk.wikipedia.org/wiki/ Маршрутне_таксі
Як не буде достатньо чи зрозуміло, звертайтеся -- намагатимуся допомогти. ;)
Я теж користуюсь Вікіпедією, проте її писали ентузіасти. І написано там лише з тих міркувань, що МТ пасажирський транспорт (але не громадський!)
І не думайте, що всі Ваші співрозмовники настільки тупі, що не можуть прочитати, що написано у Вікіпедії (випливає з Вашої останньої фрази).
ЩЕ РАЗ! Маршрутне ТАКСІ! ТАКСІ! ТАКСІ!
Таксі (незалежно від різновиду) не є гром. транспортом, незважаючи на те, що возять людей.
Це особливий вид перевезень. Слово громадський - масова послуга, а таксі та МТ - індивідуальна.
Також зверніть увагу, прошу пана, на те, що сторінка "Гром. транспорт" жодного разу перевірялася авторитетними зареєстрованими користувачами.
(До речі, колись мені розказували, що був експеримент такий: взяли і населення Вінниці з тодішніх 369000 справили на 1369000! На одному з форумів досі зберігся скрін.Ця дурня там провисіла кілька діб...
П.С. Я бачу, Ви прагнете справити враження інелектуала. Що ж, я не проти, але раджу не заводити дискусії про означення. Не відкривайте наново велосипед/важіль/мотику ))) Це виглядає наївно та інфантильно.
Поза всяким сумнівом, щиро радий за Вас. Так само і за Вікі. Проте, із незрозумілих причин, прохання пояснити Ви чомусь перетворили на непевні звинувачення зі згадками таких саме непевних джерел у стилі ОБС. Та незважаймо на це. ;)
Отже, що же нам скаже Закон України "Про автомобільний транспорт":http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2344-14 ), у тому числі, і таких:
"...
автобусний маршрут - шлях проходження автобуса між початковим
та кінцевим пунктами з визначеними місцями на дорозі для посадки
(висадки) пасажирів
...
автобусний маршрут загального користування - автобусний маршрут, на якому здійснюють регулярні пасажирські перевезення
...
перевезення пасажирів у режимі маршрутного таксі - перевезення пасажирів на міському чи приміському автобусному маршруті загального користування за розкладом руху, в якому визначається час відправлення автобусів з початкового та кінцевого пунктів маршруту з висадкою і посадкою пасажирів чи громадян на їхню вимогу на шляху прямування автобуса в місцях, де це не заборонено правилами дорожнього руху
...
таксі - легковий автомобіль, обладнаний розпізнавальним ліхтарем оранжевого кольору, який встановлюється на даху автомобіля, діючим таксометром, сигнальним ліхтарем із зеленим та червоним світлом, розташованим у верхньому правому кутку лобового скла, і який має нанесені композиції з квадратів, розташованих у шаховому порядку на дверцятах автомобіля з лівого та правого боків, призначений для надання послуг з перевезення пасажирів та їхнього багажу в індивідуальному порядку
..."
і ще мноґабукафф (
"перевезення пасажирів в експресному режимі руху - перевезення пасажирів автобусами на маршруті загального користування, на якому є звичайний режим руху, з дотриманням зупинок, кількість яких за розкладом руху не перевищує 25% кількості зупинок при звичайному режимі руху" -- тобто Вінницький Винахід автобус-"експрес", що від Квятека до Урожаю пропускає щонайбільше 2 (дві) зупинки є прямим порушенням зазначеного Закону.
Безумовно, словосполучення "громадський транспорт" щодо маршрутних таксі відсутнє, але і присутній чіткий поділ між маршрутними та "просто" таксі. Можете записати мені програш. Навіть нок-аутом. ;)
Що ж до е-е-е... "інелектуала" -- то, прошу зазначити, Ви помиляєтеся. Просто намагаюся викладати думки без помилок, у тому числі -- граматичних. А так... "такоє же бидло...", як каже анекдот. Хоча і без окулярів.
Продовжуватимемо? Бо у паралєльній гілці чудасія -- ВТТУ зливають з Універмаґом... ;)
Думаю 61 такси все-же вымрет. Гройсман очень авторитарный и непрощающий чиновник, не терпящий никакого возражения. Он будет использовать любые (не только законные) рычаги для уничтожения этого перевозчика. Если тот будет упрямиться, то его разорят и заставят емигрировать из Винницы.
Обращаю внимание, по словам Гройсмана на майвине, у ДАИ нет людей, чтобы контролировать соблюдение водителями правил парковки и проезда по Соборной. Но при этом, для того чтобы начать охоту за одним перевозчиком - люди сразу же нашлись. Из этого можете сделать выводы в какой мере можно верить словам нашего мера.
И еще, для тех, кто говорит, что ТТУ вымрет, если не станет монополистом. Даже до транспортной реформы ТТУ и ГВБ говорили, что ТТУ перевозит 80% винничан. Это разве не монополия???
конечно нет:) тту недосчитывалась 20% пассажиров. поскольку все из этих 20% без исключения платили за проезд, тту лишалась минимум 20% выручки, при условии что все пассажиры тту без исключения проезд оплачивают. что конечно же нонсенс из-за наличия льготников. какая доля льготников в общем объёме перевозок муниципальным транспортом наверняка сказать не берусь, но даже по самым консервативным прикидкам это каждый десятый пассажир. таким образом матшрутчики уводят у тту хороших 30% выручки.
30% (!!!) живых денег ежедневно. о какой монополии может быть речь .. разве что о монополии на перевозку льготных категорий пассажиров:)
Насчет монополии и законов:
"В соответствии со статьей 4 Закона Украины «Об ограничении монополизма …»
злоупотреблениями монопольным положением считаются:
...
- иные действия, которые привели или могут привести к созданию
препятствий доступу на рынок (выходу с рынка) других субъектов
хозяйствования;"
--------
далее
"Монопольным признается положение субъекта хозяйствования, доля которого на
рынке определенного товара превышает 35%."
в данном случае монополия должна быть абсолютной:)
а я, так вообще, за мир во всём мире:)
боюсь, я тоже:)
qwe2, нашлись ГАИшники аж через пару месяцев, так что...
На счет того, какой В.Б. чиновник - скажу только одно. Если б он был таковым - он бы украл все те деньги, на которые он ремонтирует дороги, троллейбусы, проводит благоустройство. Напомню - Винница "пионер" по электронному документообмену, ознакомиться с которым приезжала даже делегация из Кельце.
Также отмечу, что нелегалы обворовывают также и маршрутчиков, которые работают официально, не только КП ВТТУ.
Лариса, не будьте как маленькая. "Украсть все деньги" абсолютно НЕВОЗМОЖНО. Достаточно работать за откаты и будет Вам счастье. (И детям и внукам еще останется).
Я это прекрасно понимаю, но тем не менее. Например, мэр Херсона ничего не делает, кроме как языком трепает. Ну совсем-совсем ничего. Только в открытую хочет ликвидировать троллейбусное депо.
Лариса, мы в Виннице и давайте не будем упоминать в качестве примера печальные случаи (Херсон, Адис-Абебу или Сомали).
Шведский примьер ведь не говрит "поглядите какой я няшка, по сравнению с руководством Украины".
Ну почему же не смотреть!!! Надо учиться на чужих ошибках и равняться на лучших. А иначе никак.
тут речь о хвастовстве, типа "я лучше, он хуже". Нету самокритики - "он лучше, я хуже, нужно мне еще учиться и учиться прежде чем вытворять то, что я вытворяю..."
До речі, ТАКСІ не мають права ставати на зупинках громадського транспорту!!!!
і що з цього випливає? (до речі, де їм тоді зупинятись, посеред трамвайних колій? схоже ви повторюєте хибну логіку ВБ)