Вартість проїзду у міському транспорті вирішили не підвищувати

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 21.12.2012 09:34 /

20 грудня на засіданні виконкому розглядалось клопотання ТТУ щодо підняття з 1 лютого наступного року тарифів на поїздки в електротранспорті до 1,5 грн., а в муніципальних автобусах – до 1,75. З таким зверненням ТТУ постійно зверталось до виконкому міської ради та міського голови протягом усього 2012 року. У мерії весь цей час ситуацію стримували. І не підтримали запровадження нових тарифів зараз. Володимир Гройсман наполіг на відтермінуванні розгляду цього питання принаймні до квітня

КП «ТТУ» звернулось з клопотанням щодо підвищення вартості проїзду у зв’язку із тим, що діючий тариф на електротранспорт покриває витрати лише на 65,7%, а на автобусні перевезення - на 59,2%. За останні півтора роки суттєво зросли середньорічна мінімальна заробітна плата, вартість запчастин та матеріалів, електроенергії та палива. Крім того, муніципальним транспортом перевозиться понад 40 категорій пільгових пасажирів, які мають право на безоплатний проїзд, а державний бюджет компенсує лише третину від потреби. За 9 місяців 2012 року таких послуг надано вінничанам на суму 73 млн. грн., а профінансовано лише 24 млн. грн.

У схожій ситуації і інші міста. Тому ще наприкінці минулого – початку цього року тарифи на проїзд в електротранспорті зросли до 1,50 грн. у Житомирі, Запоріжжі, Тернополі, Донецьку, Дніпропетровську, Києві, Харкові, Львові та Одесі; до 1,75 грн. на поїздки у міських автобусах – в Полтаві, Чернігові, Чернівцях і Житомирі, а у Черкасах – до 2,50 грн.

За словами начальника КП «ТТУ» Володимира Бугайчука, економічно обґрунтований тариф складає 1,90 грн. Як і підприємства інших міст, вінницьке трамвайно-тролейбусне управління іще в грудні 2011 року отримало усі необхідні висновки та погодження від ряду міністерств на перегляд тарифів до рівня 1,50 на електротранспорт та 1,75 грн. на поїздки муніципальними автобусами. Але виконком міської ради і досі не надавав погоджень на запровадження цього рішення.

Члени виконкому постали перед дилемою – задовольнити клопотання ТТУ, яке вже рік звертається з цим проханням до мерії, чи відхилити. У випадку відхилення, за словами першого заступника міського голови Володимира Кістіона, виникає серйозний ризик. Відповідно до Постанови Кабміну від 14 листопада 2012 року №1045 «Про затвердження Типового договору про організацію надання транспортних послуг з перевезень міським електричним транспортом та внесення змін до Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом» компенсація за фактично виконані обсяги пасажирських перевезень лягає на місцеві бюджети. «В цифрах – це приблизно 80 млн. грн. на рік. А це фактично весь другий «кошик» міського бюджету – кошти, які які направляються на всю інфраструктуру міста, - зауважив перший заступник міського голови Володимир Кістіон. – Окрім того, будуть зростати і складові, з яких формується тариф». До його застережень приєднався і Роман Аксельрод, який підкреслив, що бюджет наступного року буде вкрай напруженим.

Міський голова Володимир Гройсман чітко дав зрозуміти, що підняття тарифів у міському транспорті в лютому 2013-го він не дозволить. «Так, є всі економічні підстави для підняття тарифу. Як і те, що є складна ситуація по компенсації за пільгові перевезення. Я пропоную компромісний варіант – в тексті рішення дату 1 лютого замінити на 1 травня. – сказав Володимир Гройсман. – До того часу ми пройдемо перший квартал: подивимось, чи будуть зміни в загальнодержавній політиці та в державному бюджеті. І для нас стане прогнозовано, що робити далі. Тоді і будемо визначатись. Якщо ситуація буде змінюватись в гірший бік, ми повернемось до питання тарифів. Якщо вона буде стабільною, тоді ми далі будемо відкладати впровадження цього рішення».

Також мер ще раз наголосив вимогу до ТТУ щодо підвищення якості і комфорту перевезень: «Цього року ми маємо 20 модернізованих тролейбусів. В наступному буде іще 40. Таким чином, ми зі 111 одиниць зможемо отримати в нормальному відновленому стані вже більше 50 % тролейбусного парку міста. А ще я би хотів, щоб на початку наступного року на розгляд виконкому вами було винесено комплексну програму модернізації пасажирських перевезень у місті».

Прес-служба
Вінницької міської ради

Коментарі

Аллилуйя!!!

А вообще то пан Бугайчук забыл, что ТТУ получило абсолютно на халаяву сотню трамваев в супер хорошем состоянии. Моё мнение - сколько пану Бугайчуку денег не перепадет, он всё равно всё ***, а транспорт так и будет постепенно в металлолом превращаться. Чего то там не так в этом ТТУ. Нужно со Швейцарии выписать было еще пяток швейцарцев (не трамваев - людей) в качестве примера для подражания.

Минуточку, давайте не будем так опрометчиво заявлять кто и что украл. Попробуйте докажите что-то. Докажете? Очень сомневаюсь - намного раньше можно улечься на дно Буга в обнимку с батареей. Так что не нужно зря воздух волновать.

Чего вы ожидаете от состояния транспорта при нынешней цене проезда? Возьмем хотя бы соседнюю Польшу. Состояние транспорта на много лучше. Очень много нового подвижного состава. Цена проезда в трамвае $1,43. Зарплата водителя трамвая в Варшаве от $450. Минимальная з.п. $360. Значит в Варшаве вы можете в трамвае проехать 251 раз на минимальную З.П.
У нас минимальная З.П. - 1218 грн. Сколько раз может Украинец проехать в трамвае? - 1000 раз.

Учтите, что мы не пасем задних, даже наоборот, мы лидируем среди других хозяйств Украины. Даже с этими минимальными тарифами депо умудряется делать КВР троллейбусам, кое-как ремонтировать инфраструктуру.

Так же и с дорогами. Много ли мы платим за дороги? - нет. Вот и дороги у нас соответствующего качества. Не буду много писать.
Выводы делайте сами. :)

Я вовсе не говорил, что кто-то что-то украл. Нет таких подозрений. Там было абсолютно другое слово (админ затер:).

Куда же господин Бугайчук, по-вашему, "то самое слово" деньги? Не на КВРы ли и ремонт инфраструктуры?

да хоть на ремонт, но про***:)

Вы хотите сказать, что деньги использованные на ремонт - не верно истрачены? Сформулируйте свою мысль до конца. А то "то мне не нравится и это мне не нравится". Предложите что-то толковое, по-вашему мнению. Идею про 5 швейцарцев я уже видел. Предложите еще швейцарского президента сюда доставить для контроля. На сколько всем известно, швейцарцы здесь часто бывают и им все нравится. Чего вы ожидаете от ТТУ?

Зображення користувача Зелёный Крокодил.
Зелёный Крокодил21.12.2012 15:17 December 21, 2012

гройсмана понять можно, т.к. решение крайне непопулярное. но с другой стороны, пока не время, т.к. надо сначала оптимизировать существующую сеть. после прокладки трамвая по коцюбинского, что есть однозначная экономия для тту, можно вполне поднять вопрос снова.

и крайне необходим общий билет на все виды транспорта, включая пересадки. причём желательно, чтобы билет этот был достаточно дорогим, что вынудило бы всех регулярно ездящих покупать сравнительно дешёвые проездные.

За что повышать проезд? - за холодные и грязные салоны тролейбусов!!!

Зображення користувача лариса.
лариса22.12.2012 12:38 December 22, 2012

От того, что не поднимать проезд, чище и теплее они не станут совершенно определенно.

Верните маршрутки!...!!!

А зачем они именно тебе?

Зображення користувача лариса.
лариса22.12.2012 00:24 December 22, 2012

Я, конечно, прошу прощения, но как человек, откатавший уже много лет троллейбусом, скажу, что человек ко всему привыкает. Мне приходилось ездить на 15-м троллейбусе, который не передать как ходил до реформы. Неплотный и не совсем не тактовый график, который с точки зрения эйдетики (способности к запоминанию) был неудобным. Опоздания на 5-10-20 мин зимой. Летом укатывал раньше. Кто мог ходил пешком, у кого в конце дня уже не было сил и болели ребра от забитых троллейбусов, ждал до посинения. По-моему жителям Киевской повезло. А моя история намного хуже - у нас маршруток меньше, чем в других р-нах троллейбусов. И еще хочу рассказать одну историю: год назад было минус 20. При этом валил снег, который ветер упорно дул в лицо. Кто был в капюшоне - все голова была в негу. Маршрутки не ходили вечером - а зачем напрягаться? Сотни людей чуть не обморозились...А если б тогда троллейбус ходил по вспомогательным линям до 8, а на основных до 10-11, этого бы не случилось.
Вобщем, я конечно понимаю, что у каждого свои обстоятельства, но...

alonewolf писав: Верните маршрутки!...!!!

Да!И пепсиколу за 25 коп. за бутылку (и чтоб 20 коп. можно было вернуть, сдав обратно тару)

меня достали пересадки и холодные троллейбусы которые приходится ждать по пол часа....а ёщё и платить за ето больше? бред...

спс хоть эксперсы Вишенка Киевская бывает ходят)побольше б таких хотя бы...раз уж маршруток нету.

Зображення користувача лариса.
лариса22.12.2012 12:36 December 22, 2012

alonewolf, вы, по-моему житель киевской. Прямое сообщение пропало только со ст. городом. И то оно было такое "шикарное", что было проще пересесть, чем ждать.
я например, действительно езжу троллейбусом, которого ждать почти пол-часа. И он только один, а не во все направления. И ходит до 8 вечера. у меня всегда с собой расписание. и ничего. Зато иммунитет хороший стал. Я на морозе вообще никогда не простужаюсь)))

А 300 000 людей достало(а если учитывать тех, кто доезжает каждый день электричкой, атобусом, то целых пол-миллиона) как маршрутка нагло подрезает троллейбус и подкупает водителя за 10 грн. Потому что водитель голодный и холодный при таких убытках предприятия. И для него 5 грн. себе и 5 кондуктору - уже деньги. И стоит маршрутка на остановке специально,не пускает на остановку, чтобы выбить троллейбус из графика...

Да, и кто сказал, что проезд в маршрутках не поднимется?!

нормальное было у меня сообщение со старим город а щас его нету, да и на вишенку пилять 40 мин на сарае не найс...

Когда 14,16 и 17 маршруты не закрыли, то 15 маршрут хоть немного додерживался графика движения,а сейчас просто бред - никакого графика у них нет как хотят так и ездят - просто бред!!

Зображення користувача лариса.
лариса23.12.2012 14:07 December 23, 2012

Дело в том, что из-за погоды они опаздывают. А вот летом да - уходили раньше. Вы тоже ездите этим маршрутом? То каждый раз в подобном случае набирайте диспетчерскую или 15-60. Они реагируют. Лично проверено. Обязательно позванивайте хоть раз в пол-года. Мне удалось звонками добиться даже того, что даже рейсы в депо нарушали не более чем на 4 мин.

Я зовсім не розумію, навіщо піднімати вартість проїзду в міському транспорті?
ТТУ стало монополістом на ринку перевезень Вінниці, їхні доходи збільшились. Маршруткою можна було швидко добратись, а тепер ми вимушені витрачати вдвічі більше свого часу на поїздки, та й більше коштів на пересадки, нова система транспорту влтіає людям в копійку.
І якщо пригадати, то були обіцянки навпаки знизити ціни на перевезення в транспорті ТТУ.

Зображення користувача лариса.
лариса23.12.2012 14:10 December 23, 2012

Знижена вартість проїзних. При чотирьох поїздках кожного буднього дня ватість 1 поїздки вийде 0.75 грн. Для школярів і студентів ще менше.

А доходи збільшились - це скоріше збитки зменшилися. Але все одно - ТТУ возить пільговиків, що приносить збитки...

Ні в яку "копійку" ніщо не влітає - 1 пересадка =2.50 грн., якщо тролейбус +автобус - то 2,75 грн. Але тим хто 5 днів на тиждень їздить тільки на роботу із пересадкою, уже вигідно брати проїзний.

Продаж терміном на 1 місяць з 28 по 7 число в квиткових будках(зал.вокзал, буд.офіцерів, юності, інтернаціональна, з.космодем"янської, урожай, грибоєдова, на зуп біля Політеху та інших).

Раныше також існували тижневі проїзні, вигідні для людей з ненормованим навантаженням, приїжджих. Та й тих, хто, припустимо був у подорожі 2-3 тижні, місячний не брав, а тут останній тиждень у Вінниці. На жалі, не прижилася така форма оплати.

in-news.ru