Чому КАПВЕЙ залишився непотрібним
Колеса від автівки, електропривід від тролейбуса, кермо від трамвая. Такий вигляд має транспорт майбутнього - капвей. Безшумний та екологічно чистий. Українські інженери витратили на його розробку понад 10 років та мільйон доларів, але далі експериментальної моделі діло не пішло. Чому? Дізнавався Юрій Мамон.
Капвей - це сучасний екологічно чистий вид транспорту. Піднятий над рівнем землі він не залежить від можливих заторів і не створює перешкод. Довгі прямі перегони дозволяють розвивати високу швидкість і обирати найбільш ефективний маршрут. Капвей - це сучасне рішення транспортних проблем.
Юрій Мамон, кореспондент:
- Ось прототип транспорту майбутнього з відео презентації. Він так само ж як і комп'ютерна модель міг би курсувати столицею, але натомість вже 8 років ржавіє на експериментальному полігоні.
Три з половиною мільйони доларів - стільки грошей компанія Анатолія Вікторовича витратила на розробку проекту і будівництво цього майданчика, ще у 2004. А все заради того аби довести Київським чиновникам - вони здатні втілити його в життя. На перших етапах владу зацікавити вдалося.
Анатолій Єгоров, директор компанії "Капвей":
- Тогда нам сказали: Да! прекрасный проект, давайте стройте и все. Стройте, мы даем землю выделяем админресурс и так далее, и так далее. Пожалуйста, значит, стройте на Трухановом острове. На Трухановом острове за свои деньги.
Такої кількості коштів у компанії не було, а для інвесторів цей проект виявився не цікавим, адже швидко повернути гроші - не вдасться. Тож розраховували виключно на державну підтримку. Минуло вісім років - влада змінилася. А у нових чиновників своє бачення розвитку міста.
У Головному управлінні транспорту та зв'язку не опрацьовується проект "Капвей". Серед пріоритетних видів транспорту, які поліпшать обслуговування пасажирів є метрополітен, будівництво трамвайних ліній та продовження реалізації проекту "Міська електричка".
Проте не виключають - його можуть використати у туризмі. Тож Анатолій Вікторович не втрачає надії, що колись монорельс допоможе вирішити транспортні проблеми міста. А зараз головне - зберегти експериментальну модель.
Анатолій Єгоров, директор компанії "Капвей":
- Ну, украли троллеи медные, с которыми должен осуществлять токосъем. Это триста метров.
Подробности-ТВ