Телеканал "Интер" про транспортную реформу
Вінницькі перевізники готують акцію протесту. Вимагають провести громадські слухання щодо нової транспортної реформи. Відучора громадський транспорт у місті працює за новим графіком. Тролейбуси і трамваї їздять з п'ятої тридцять ранку до півночі. Натомість кількість маршруток урізали на половину. Представники влади запевняють, - заходи вимушені. Ситуацію з'ясовувала Галина Тимощук.
Валерій Снітько 17 років возив вінничан. Сьогодні чоловік - безробітній. Договір на перевезення пасажирів містом йому не продовжили.
Валерій Снітько, перевізник:
- Мені предложили маршрут, но вибачте я ж тоже не альтруїст щоб можна було заніматися благородними ділами.
За бортом опинилася майже половина вінницьких підприємців, - кажуть в обласній асоціації перевізників.
Андрій Ковальов голова Вінницької обласної асоціації перевізників:
- По нашим даным сократится порядка 150 предпринимателей и 300 водителей перевозчикам безальтернативно и жителям предлагают вариант либо перевозчики работают в ТТУ, а пассажиры вынуждены безальтернативно ездить только муниципальным транспортом.
Ці заходи вимушені - пояснюють у міськраді. У Вінниці було близько сорока марштурів, які дублювали електротранспорт.
Володимир Гройсман, Вінницький міський голова:
- Якщо доля маршрутних перевезень буде збільшуватися в містах то люди дуже скоро будуть платити в два рази більше ніж вони платять сьогодні за перевезення, ми зруйнували всі ці тіньові схеми що працювали у цьому секторі.
Віднині всі, у кого закінчився або скоро закінчиться договір, можуть співпрацювати лише з комунальним підприємством. Щоправда, перевізнику доведеться сплачувати йому по тисячі гривень щомісяця.
Володимир Бугайчук, начальник вінницького трамвайно-тролейбусного управління:
- Фактично весь громадський транспорт буде прогнозований контрольований і керований таким чином щоб не було збоїв в роботі по перше а по друге було зручно пасажирам.
Галина Тимощук, кореспондент:
- Нова схема руху громадського транспорту лише почала діяти. Роботу автобусів, тролейбусів, трамваїв та маршруток, які залишились на лініях тестуватимуть близько трьох місяців. За цей час пасажири оцінюватимуть плюси та мінуси транспортної реформи.
Галина Тимощук, Дмитро Поденко,
"Новини", телеканал "Інтер"