З 11 березня Київський міст закривають на реконструкцію

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 06.03.2017 17:50 /

СХЕМА ОБЇ`ЗДУ

З 11 березня у Вінниці розпочнеться реалізація масштабного проекту з реконструкції мосту по вулиці Чорновола. Ремонтні роботи будуть проводити спочатку з одного боку мосту, потім з іншого. Тому громадський транспорт рухатиметься по ділянці, яка не буде задіяна для ремонту. Для приватного автотранспорту та пішоходів міст тимчасово буде закритий.

Транспортне сполучення на території Вінниці через річку Південний Буг забезпечує три мости, і саме на них припадає чи не найбільше транспортне навантаження. Київський міст був побудований ще на початку 60-х років минулого сторіччя, і за більш як півстоліття його існування капітальний ремонт мосту не проводився.

Минулого року було виготовлено проектно-кошторисну документацію, і цей проект було подано на фінансування з держбюджету через Фонд регіонального розвитку. Наприкінці 2016-го року було проведено тендерні процедури, і вже в цьому році розпочнеться реконструкція мосту.

«Так само, як торік проводилась реконструкція дорожньої розв’язки площі Гагаріна, цей проект також буде реалізовано за підтримки державного Фонду регіонального розвитку. Його загальна кошторисна вартість більше 55 мільйонів гривень, у міському бюджеті ми передбачили 10% співфінансування від вартості робіт. Сьогодні стоїть питання щодо перерахунку коштів підрядній організації, щоб вона вже могла розпочати підготовчі роботи, - каже міський голова Сергій Моргунов. – Потрібно розуміти, що міст не ремонтувався з часу його будівництва, тому він потребує зараз значної уваги. На час проведення робіт ми вимушені тимчасово перекритий міст для руху приватного транспорту. Він буде відкритим лише для проїзду громадського транспорту».

Реконструкцію Київського мосту заплановано розпочати вже з 11 березня. Про це на брифінгу 6 березня повідомив заступник міського голови Микола Форманюк. Весь комплекс ремонтних робіт мають завершити орієнтовно за рік. За цей час буде підсилено залізобетонні арки, стійки конструкцій; замінено крайні найбільш пошкоджені балки проїжджої частини мосту та підсилено існуючі, що не замінюються. Також буде відновлено пошкоджені бетонні поверхні існуючих залізобетонних конструкцій (опор, ригелів, балок тощо) матеріалами типу Sika Mono Top – 412 NFG та торкретбетоном; проводитиметься антикорозійний захист та фарбування конструкцій акриловим покриттям; буде відновлено підходи до мосту з влаштуванням перехідних плит, дренажів та заасфальтовано дорожнє полотно.

Для якісного та швидшого проведення реконструкції виникла необхідність обмеження руху транспорту мостом. Щоб мінімізувати незручності для вінничан у пересуванні містом до розробки шляхів об’їзду цієї ділянки дороги були залучені фахівці Вінницького національного технічного університету, які провели дослідження пасажиропотоків. Враховуючи, що ремонтні роботи проїжджої частини будуть проводитися поетапно, було прийнято рішення не перекривати рух громадського транспорту.

На час реконструкції мосту, для того щоб збільшити пропускну здатність об’їзних доріг, буде частково змінену схему руху приватного транспорту. «Ми відпрацювали схему організації дорожнього руху на час ремонту мосту, - розповідає директор департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради Олексій Пидоченко. - Рух легкового транспорту буде здійснюватися через вулицю Соборну. Що стосується великовагового, то він буде рухатися по вулицям Магістратській (колишня Першотравнева) та Князів Коріатовичів (колишня Свердлова). В той же час, буде посилено контроль з боку Національної поліції за паркуванням транспорту по вулиці Соборній, щоб він не створював перешкод для руху».

 

Тролейбуси, автобуси та маршрутні таксі будуть курсувати мостом по двох з чотирьох смуг. Наразі КП «Вінницька транспортна компанія» вже розпочала підготовчі роботи, щоб в ніч з п’ятниці на суботу перенести контактну мережу тролейбуса на правий бік мосту, оскільки першочергово ремонтні роботи будуть здійснюватися на лівому боці. Також мостом буде дозволено рух техніці швидкого реагування.

«Ми розуміємо, що обмеження руху транспорту через міст викличе незручності, бо це одна з магістральних транспортних артерій міста. Не виключаємо, що на об’їзних шляхах можуть створюватися затори. Хочемо вибачитися перед вінничанами за такі тимчасові незручності, але питання реконструкції мосту дуже серйозне і стосується безпеки руху», - зазначає заступник міського голови Микола Форманюк.

Всі смуги руху на Київському мосту заплановано відкрити для руху у листопаді 2017-го. Саме тоді мостом зможе рухатися в обидва боки громадський транспорт та пустять приватний. Але ремонтні роботи, які не впливають на трафік автівок, ще продовжуватимуться. Їх завершення залежатиме від погодних умов. До повного завершення реставраційних робіт пішохідні переходи будуть закриті. ​

СХЕМА ОБЇ`ЗДУ

+1
0
-1

Коментарі

+1
0
-1

Уже успел ознакомиться с новой схемой проезда. Похоже ее утверждали те же недалекие люди, что вводили транспортну "реформу" в результате которой винничане стали тратить больше и времени и денег на дорогу. Так и сейчас. Это надо было "додуматься" - весь транспорт пустить по центральному мосту, а тролле1бусы 10 и 4 по Киевскому.  На Киевской пробка в результате такого отношения к работе. Троллебусы увеличили свой пробег в полтора раза (по времени). Люди кругом опаздывают. Зато городские чинуши в шоколаде. Деньги получены, откаты поделены. Это Винница, детка.

+1
0
-1

А как бы вы организовали объезд?

+1
-1
-1

Я бы предложил либо 10 либо 4 пустить по Коцюбинского, через вокзал и дальше под железнодорожным мостом.Тогда в час пик с Вишеньки до вокзала можно было бы добраться хоть и в объезд, но быстрее.Маршрут Вишенька - Черновола - Киевская - Коцюбинского - Привокзальная - Чехова.

+1
0
-1

Жители Брацлавской(Островского) вам "спс" скажут, тогда лучше временный маршрут 5а(через Киевскую)

+1
0
-1

Вы совершенно правы. 5-ку пустить по первоначальному маршруту (как в 70е). После моста на право по Брацлавской (Островского) и по Привокзальной на вокзал

+1
0
-1

U-GIN, а вас не смущает, что 4-ка и так имеет очень длинный пробег, зачем его удлинять сначала киевской, а потом еще и до воказала? Пан, лучше было перенаправлять 5-ку. Например можно ли с Соборной попасть на Островского или Тяжилов? нельзя. А можно ли было бы попасть с Соборной на Коцюбинского, если бы 5-ку перенесли? Да, трамваем. Проблема в том, что так называемые специалисты из ТТУ и какого-то там института не способны мыслить, эта функция у них отключена уже минимум лет шесть.