Олег

Доброго дня. 12 грудня мав честь близько 19 год 00 хв скористатись послугами трамвайно-тролейбусного управління, а саме тролейбусом №330 за маршрутом №1 ВПЗ-Лугова. Не сперечаюсь, мав вибір - поїхати з зупинки вул.Нансена маршрутним таксі чи громадським транспортом, але першим приїхав його величність тролейбус з прапорцями України та Євросоюзу і я не втримався від спокуси поїхати, так мовити, "У Європу", та й чого гріха таїти - зекономити кошти. Але от невдача, доїхавши до зупинки вул.Іванова водій по гучномовцю так якось не по "європейські" доніс інформацію до пасажирів, що тролейбус їде тільки до вул.Чехова, а мені, як би не прикро це звучало, необхідно до зупинки Мрія, що у мікрорайоні Тяжилів. Лише стоячи на зупинці вул.Чехова водій пояснив, що подзвонив диспетчер ТТУ і надав інформацію - у напрямку Тяжилова у лінії немає напруги. На моє прохання до кондуктора повернути кошти за проїзд отримав "не європейську" категоричну відмову типу "я ж з водієм не винувата, що немає напруги". І тут на мене прийшло прояснення, та це ж я винуватий що скористався послугами громадського транспорту.Так як користуюсь громадським транспортом доволі часто, такі випадки, на жаль, не поодинокі. Питання не в грошах, а у відношенні до пасажирів. Потрапляючи у такі форс-мажорні обставини з маршрутним таксі, коли не має можливості довезти до потрібної зупинки, водії завжди хоча б повертали кошти за проїзд. Напевне необхідно міняти правила перевезення у громадському електротранспорті, а саме проводити оплату за проїзд після завершення поїздки до необхідної зупинки.
З нетерпінням чекаю на відповідь.

Відповідь:

Шановний Роман.
До кондуктора тролейбуса №313 вжиті заходи дисциплінарного стягнення згідно чинного законодавства.