Тетяна

Доброго дня. Хотіла розказати що пишуть на сайті УЗ про приміські перевезення та реформування Укрзалізниці.Це могло б бути корисно і для Вас. Цитую уривки.
«розроблено бізнес-план створення першої приміської залізничної компанії, яка на має почати працювати на напрямку Київ-Ірпінь-Тетерів. «За умови ефективної співпраці компанія зможе запропонувати громадянам принципово новий рівень послуг в приміському сполученні,який за якістю,швидкістю та пунктуальністю не поступатиметься приміському сполученню в державах ЄС.»
…при застосуванні нової моделі приміського сполучення жителі міст-супутників…отримають можливість у години-«пік» користуватися сучасними поїздами,які їздитимуть у найбільш затребуваний час із зручним інтервалом».
…влада має визначитися з логістикою та пасажиропотоком в регіональному сполученні,щоб не дублювати одні й ті самі маршрути різними видами транспорту.Київ та область-найкращі полігони для відпрацювання моделі, враховуючи пасажиропотік та найбільшу заборгованість,яку має столиця та регіон перед залізничниками." (Адреса сторінки в Інтернет uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/340420/)
Зверніть увагу на останню виділену фразу!!На Укрзалізниці в першу чергу відпрацьовують НАЙЗБИТКОВІШІ МАРШРУТИ З НАЙМЕНШОЮ КОМПЕНСАЦІЄЮ ВІД ДЕРЖАВИ,а в ТТУ«ЛЕГКИМ ДВИЖЕНИЕМ ЛЕВОЙ НОГИ»було під виглядом реформування скорочено м-ти№14,16,17,кількість трамваїв м-ту№2,було впроваджено«експреси»типу Тяжилів-Пирогово,від аналогів яких(електрички підвищеного конфорту)УЗ в приміському господарстві відмовляється на користь звичайних.Причому тут пасажиропотік і нестача рухомого складу?Просто за нинішню логікою ТТУ треба«лишні»тролейбуси і трамваї на центральні маршрути на випадок,якщо водій на прохання кондуктора затягує відправлення або їде раніше,або коли диспетчер влаштовує поінтервальний рух,замість скоротити балачки і перекури на кінцевих і доганяти графік! Різниця в тому,що хтось хоче працювати,а хтось-мати запис у трудовій книзі і регулярно навідуватися на робоче місце(маю на увазі не конкретних осіб,а загальну ситуацію)… Задумайтесь.
Також,нагадую,що під час вінницької реформи транспорту нам говорили,що маршрутчики неякісно працюють,бо «була частою фраза’’виходите,если вам не нравится’’».Так,в маршрутках було погано.Так,вони нічого не міняли.Та якщо ТТУ взялося змінювати ситуацію,то варто дотримувати слова,а не шукати спосіб обійти те,що треба.І це кажу при тому,що користуюся міським транспортом вже давно,а не від реформи.
ТТУ не може взятися за такі напрямки, як Свердлова, мун. ринок, Бучми, Примакова, для початку хоча б скоротивши час обігу?
Ми всі добре пам’ятаємо,як їздили ті ж тролейбуси в кінці 90-х,як похабно їздили автобуси колись славного автопарку в роки його поступової загибелі.То ж нехай те саме не буде з ТТУ зараз!
Наведу ще один уривок з того ж джерела.
«завдання непросте – адже приміський сегмент з року в рік втрачає платоспроможного пасажира саме через хронічні недокомпенсації та систематичну відсутність коштів на оновлення приміського парку. Завдання найближчих років – повернути платоспроможного пасажира ... запропонувавши йому комфортні поїзди»
А ТТУ хоче повернути пасажира порушенням розкладу,хамством?Проїдьте тролейбусом,послухайте,як люди гоорять по телефону,кажуть«Їду в сараї!»При чому незалежно,до КВР чи після.Цеж не просто так?
http://uz.gov.ua/press_center/latest_news/340281/ Збільшено винагороду за професійну майстерність поїзних диспетчерів
А в ТТУ напевно сумлінних диспетчерів не визначають ніяк! А дарма. Для досягнення мети треба прямі і опосередковані методи, а не діяти «в лоб» тільки після чергової скарги чи вказівки мерії.

Відповідь:

Шановна Лариса!
Ми Вам вдячні за порозуміння!