Лариса

Доброго дня.
Я Вас зрозуміла.
Я не наголошую на цих випадках, які були описані, але лише щось скажу наостанок.

Дякую за запрошення щодо повідомлення про недоліки по телефону для більшої оперативності. Дуже люб'язно з вашого боку. На жаль, я наразі не маю часу. Можливо, в майбутньому скористаюсь. Та і після мого звернення тролейбуси стали їздити трохи краще (хоч і не впевнена, що тепер ними їздитиму)

П.С. Я все-таки хочу Вам сказати, що тролейбуса о 10.10 з мун ринку в неділю НЕ БУЛО. Не розбирайтесь у цій ситуації. Уже нічого довести не можна, бо я не взяла номери телефонів у інших свідків. Уже все пройшло, нічого зі мною не сталось, що я пройшлася від трамвая пішки, але просто зробіть для себе висновки, наскільки майстерно Ваші підлеглі приховують факти. Це все, що я хотіла сказати. Повірите чи ні - Ваша справа.

Більше писати я не буду - у мене є людська гордість і гідність. Але, як кажуть, Бог все бачить. І крім службових розслідувань є ще людський осуд і, сподіваюсь є Бог на світі. І є кондуктори, які пхаються ліктями і обзиваються, чим уже багато сказано.
Всього найкращого. Вибачте за зайвий клопіт. Приємно було спілкуватись.

Також дозвольте надати відповідь для Сидора Сидоровича. Ваше судження про мою буцімто "ненормальність" - теж не є документально підтвердженим. Тому краще мовчіть або проведіть експертизу. Крім того, як для "ненормальної" людини у мене занадто чітка мова(хоч і відчувається, що писала роздратована людина) та занадто правильно стоять розділові знаки. Вам, Сидор Сидорович, теж бажаю всього найкращого. Приємно було спілкуватись.

+1
0
-1

Відповідь:

Шановна Лариса!
Ми Вам вдячні за спілкування, та зобов'язуємся приймати відповідні заходи на покращення якості надання послуг по перевезенню жителів міста. Просимо вибачення за завдані Вам незручності.