З 1 травня зміниться вартість проїзду в громадському транспорті
Виконком міської ради задовольнив повторне клопотання ТТУ щодо впровадження нових тарифів на проїзд у муніципальному транспорті. З 1 травня проїзд у електротранспорті становитиме 1,50 грн., в муніципальних автобусах – 1,75 грн.
Сьогодні на засіданні виконкому міської ради Трамвайно-тролейбусне управління повернулося до питання підвищення тарифів на проїзд у муніципальному транспорті. В грудні минулого року керівництво підприємства вже зверталося з такими клопотанням, але тоді міський голова Володимир Гройсман відтермінував розгляд питання подорожчання проїзду до завершення першого кварталу. Однак, під час сьогоднішнього засідання виконкому начальник КП «ТТУ» Микола Форманюк зауважив, що наразі економічна ситуація в державі не змінилась і відтягувати далі прийняття рішення не можна. «Електроенергія та паливо дорожчає, як і матеріали й запчастини, - каже керівник підприємства. – Розумію, що це досить непросте рішення, але якщо зараз його не впровадити – підприємство не зможе далі розвиватися та покращувати якість надання послуг пасажирам».
Керівник ТТУ підкреслив, що для підняття тарифів є вагомі економічні причини. Більше того, ще наприкінці 2011 року економічно обґрунтовані розрахунки подавались на погодження до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та до Міністерства інфраструктури України. І цими Міністерствами було надано висновки на погодження тарифів в розмірі 1,50 грн. для електротранспорту та 1,75 грн. для автобусів. Тобто тариф, який наразі пропонується, є наближеним до собівартості 1,5-річної давнини. Щоб на сьогоднішній день покрити витрати підприємства на перевезення одного пасажира - проїзд у транспорті мав би становити 1,90 грн. Так, у діючому тарифі, який був затверджений ще в 2011 році, була врахована мінімальна зарплата в сумі 963 грн., і за цей період вона зросла на 14 %, ціна на електроенергію зросла на 15,2 %. Інші складові тарифу в середньому зросли до 20%.
Начальник ТТУ нагадав, що міським головою у грудні ставилась вимога щодо покращення якості пасажирських перевезень. Микола Форманюк прозвітував про деякі результати роботи. Протягом останніх місяців підприємство налагодило регулярний випуск рухомого складу на лінії в повному обсязі. Крім того, випущено додаткові одиниці транспорту. Підтвердженням того, що проблем з громадським транспортом поменшало, є зменшення кількості звернень та скарг до відділу оперативного реагування «Цілодобова варта». У першому кварталі поточного року, в порівнянні з кінцем минулого року, їх зменшилося на 39 %.
Микола Форманюк запевняє, що підприємство і далі працюватиме у цьому напрямку. ТТУ наразі власними силами будує мийно-прибиральний комплекс для трамваїв. У поточному році підприємство планує облаштувати розворотнє кільце тролейбусів на Сабаровському шосе в районі «Електромережі», що дасть можливість здійснювати пасажирські перевезення до Аграрного університету та дозволить відновлювати рух по вулиці Келецькій та Свердловському масиву в разі виникнення позаштатних ситуацій. Протягом року планується виконати капітальний ремонт ще 40 тролейбусів. Таким чином, якщо враховувати 20 тролейбусів, які були відремонтовані у минулому році, – капітальним ремонтом буде відновлено 60 % усього тролейбусного парку. «Також ми хочемо здійснити ремонт найпроблемніших ділянок трамвайних колій та контактної мережі, завершити будівництво тягової підстанції в тролейбусному депо, але для цього нам потрібні фінансові основи», - каже Микола Форманюк.
«Об’єктивно ми бачимо, що ціна запчастин зросла, мінімальна заробітна плата також піднялася, до того ж держава не відшкодовує у повному обсязі перевезення пільгових категорій населення, - каже міський голова Володимир Гройсман. - Щороку підприємство недоотримує від держави 70 % компенсації за послуги по проїзду пільгових категорій населення. Тому з нашого боку це непросте, але вимушене рішення».
За результатами засідання виконкому з 1 травня проїзд у трамваях та тролейбусах коштуватиме 1,50 грн., у муніципальних автобусах – 1,75 грн. Пропорційно до нових тарифів зміниться і вартість проїзних квитків. За такими тарифами сьогодні вже перевозять у Житомирі, Львові, Тернополі та інших містах України. У цьому році планують підняти тарифи за проїзд ще чотири обласних центри.
Коментарі
а що буде з цінами в маршрутках?
ну вот, опять буду ездить зайцем. А только-только привык платить за проезд...
Зацеп все решает)
что есть "зацеп"?
Кстати, как винничанин с винничанином, давай решим такой вопрос. Мы с тобой платим налоги. Очень большая часть нашей с тобой зарплаты уходит в городской бюджет в качестве этих самых налогов. Затем власти города решают на что тратить эти деньги, которые против нашей воли у нас забрали.
Итак, основные расходы -
небольшая сумма на поддержку бесплатной медицины (подумай, насколько она для тебя бесплатна),
немаленькая такая з/п чиновникам горсовета,
огромная сумма (основная наверное) на ремонт дорог (если ты ими не пользуешся, то вопрос, а почему тебе за них платить?? Кроме того, лично я уверен, что там деньги использут неэффективно ну и приворовывают конечно, как же без этого),
социально-культурное развитие города (что бы это ни значило) и куча других небольших расходов.
А также - финансовая поддержка ТТУ.
Так вот, мы уже финансово поддерживаем ТТУ за счет наших зарплат. И будем поддерживать и дальше. Поэтому повторно платить - абсолютно несправедливо. Если я еду зайцем, то ТТУ недополучает прибыль. Недополученная прибыль компенсируется бюджетом города. Бюджет города формируется за счет меня и тебя. Круг замкнулся - платить не нужно.
qwe2, я тебя прошу, не позорься. Для общего развития поинтересуйся зачем люди платят налоги. Или хотя бы открой бюджет Винницы на 2013 год и посмотри статьи расходов и приходов.
Не плати налоги и лиши свою бабушку бесплатного проезда, почтальона, который ей пенсию приносит, образования для своих детей и т.д. Дорогами не пользуешься? Троллейбус или маршрутка летать научились? Они не используют дороги?
"Основные расходы" ты бюджет открывал? "основные" расходы там совсем другие - просветись!
"огромная сумма (основная наверное) на ремонт дорог". Бюджет города почти миллиард гривен. расходы на содержание дорог - 29 миллионов. из которых 16 миллионов гос. субвенция.
Будь объективен иначе люди уважать тебя не будут.
ооо, так я ненароком задел и твои интересы)
Я лишь желаю, чтоб наш город становился красивым и удобным для жизни. Нужно его поддержать налогами. :-)
конечно. вы, чиновники, кровно заинтересованы в наших налогах. иначе вам будет не так красиво и удобно жить. за наш счет.
Типичное мнение крестьянина. Ему все должны, а он никому ничего. Вы бы лучше задумались как бы увеличить свои доходы, а не считать доходы других людей.
типичное мнение человека, привыкшего жить за чужой счет.
Вже якось зазначав -- хай ТТУ не прибідняється і, нарешті, виставить економічно обґрунтовані ціни на свої послуги -- 2, 5 чи 10 гривень. Але тоді хай і забезпечить надання цих послуг на належному рівні.
опять пишут что 20 в 2012 квр сделали, но почемуто 20 вышла аж 27 февраля, во вторых сегодня вышел всего 22 машины, а за 4 месяца 9 с учетом того что 7 должно было быть есче в 2012