Сьогодні розпочала роботу нова трамвайна лінія

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 19.12.2014 13:04 /

З сьогоднішнього дня у місті запущено в роботу нову трамвайну колію, яка з’єднала дві основні транспортні гілки міста – вулицю Келецьку та Хмельницьке шосе. Реалізація цього масштабного проекту дала змогу якісно покращити транспортне сполучення мікрорайону Вишенька та дасть поштовх до розбудови 9-го та 10-го мікрорайонів міста. Змінено і два трамвайні маршрути – відпер трамвай №6 буде рухатися до Західного автовокзалу, а трамвай №2 курсуватиме по колу, сполучаючи вулиці Келецьку, Хмельницьке шосе та Пирогова.

Реалізація масштабного інфраструктурного проекту з будівництва дороги на чотири полоси руху, яка стала ще одним виїздом з міста, та трамвайної колії, що мала сполучити дві транспортні артерії Вінниці, розпочалася ще у 2008 році. Тоді було зроблено частину підготовчих робіт, але через світову фінансово-економічну кризу роботи були призупинені. Відновилось будівництво у 2012-му. Тоді Вінниці вдалося взяти кошти на вигідних для міста умовах під державні гарантії, 50 % фінансування яких – кошти держбюджету. Минулого року було завершено 1-й етап проекту (будівництво дороги), а в цьому році було закінчено роботи по облаштуванню самої колії та двох сучасних тягових підстанцій.

19 грудня відбулося офіційне відкриття об’єкту за участю в.о. міського голови Сергія Моргунова, голови обласної державної адміністрації Анатолія Олійника, а також народних депутатів-вінничан Сергія Кудлаєнка та Геннадія Ткачука.

«Нова колія дасть великий поштовх для розвитку цієї території – 9-го і 10-го мікрорайонів міста, а також мікрорайону, який знаходиться за Барським шосе. Ми очікуємо, що найближчим часом тут буде жити біля 60 тисяч людей, - зазначає Сергій Моргунов. - Якщо говорити про ті маршрути, які ми запроваджуємо, то є цікавинка –2-й маршрут трамваю рухатиметься по колу. Трамвай не буде заїжджати на кінцеву, а матиме тільки 2 хвилини технічної зупинки». У КП «Вінницькій транспортній компанії» вже розроблені графіки роботи 2-го маршруту, по ньому рухатиметься 6 трамваїв: по 3 у кожному напрямку. Також буде змінено кінцеву зупинку і маршруту №6 – його подовжено до Західного автовокзалу.
В. о. міського голови подякував всім підрядним організаціям за якісне виконання робіт та зачитав вітальну телеграму від Голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана, з ініціативи якого і було розпочато реалізацію цього проекту, коли він був очільником міста.

Голова Вінницької ОДА Анатолій Олійник теж привітав усіх із завершенням такого масштабного для міста будівництва та зазначив, що відкриття цієї колії є прикладом для всіх міст України, як необхідно працювати та стратегічно мислити.

Загальна кошторисна вартість обох етапів проекту склала 87,2 млн. грн. За ці кошти було побудовано майже 2 км колії, тягові підстанції, дорогу на чотири полоси руху, тротуари, світлофори, благоустрій та ін. «Це дуже правильне рішення – збудувати транспортну мережу, що дасть можливість розбудовувати район. Бо зазвичай спочатку будують масиви, вузенькі вулиці, а потім між ними прокладають дорогу. Це правильне і сучасне рішення, яке може бути прикладом для всієї України, - вважає керівник КП «Вінницька транспортна компанія» Микола Форманюк. - Нова зупинка «100-річчя вінницького трамваю» є ще й кінцевою для маршруток, що підвозять до міста мешканців районів. Тепер одразу сівши на трамвай можна дістатися в будь-який бік міста. Трамваїв для того, щоб повністю забезпечити пасажиропотік цього мікрорайону, у нас вистачає». Єдине, що залишилось – це встановити зупинки, це буде зроблено з настанням тепла.

В. о. міського голови Сергій Моргунов на відкритті колії також зазначив, що в перспективі, коли навколишні мікрорайони будуть далі розвиватися та заселятися, і постане необхідність розширення мережі, то буде розглядатися питання щодо будівництва тролейбусної лінії вздовж нової дороги. Усі основні будівельні роботи для цього вже виконано, необхідно буде лише прокласти контактну мережу.

Святковий трамвай

Кондуктор з минулого

Зупинка "100-річчя Віницького трамваю"


Вінничани звикають до нового маршруту

Коментарі

Зображення користувача Зелёный Крокодил.
Зелёный Крокодил19.12.2014 18:27 December 19, 2014

класс!!!:)))
интересно, это окончательный вариант маршрутов (и расписания двойки) или только тестовый?

Продублирую ещё раз здесь:

Отличная новость для нашего города, можно поздравить город с окончанием этого долгожданного долгостроя!

Что касается маршрутов- в общем, как и я предполагал ранее- два кольцевых, навстречу друг другу, однако уместно было бы сделать 2 и 2а в зависимости от направления. Пошли по пути экономии- пусть пассажиры смотрят направление, а маршрут будет только 2- с одной стороны логично, с другой- нет.
Маршрут №6 завели на Барское- логично было бы тогда и №4 завести на Келецкую - больше вагонов на новом участке было бы в движении по обеим направлениям. Но по моему предложению о №4 я думаю, что кольцо на Келецкой рано или поздно разберут за ненадобностью, и там будет очередная стройка.

Маршрут (и место расположение конечной 6-ки) и график движения сделали череж попу.
Ожидал лучшего.

Видео этого события от телеканала "Вита"

Считаю что цель связать быстрым маршрутом Келецкую и западную часть Хмельницкого шоссе не достигнута.

Трамвая номер 2 все равно что нету - никто в своем уме не будет ждать трамвай 17-34 минут и вечером он не ходит. Причем начинает "не ходить" по разному с разных направлений и в разные дни - никто не запомнит да и не будет пытаться запомнить.

Номер 6 имеет конечную остановку в таком месте, что понятно, что тот, кто это проектировал никогда не собирался в том районе ездить именно на трамвае. Чтоб пересесть с конечной 6 на 4-ку (или наоборот)(особенно в дождь/снег) нужно потратить достаточно усилий (особенно не молодым людям или женщинам), чтоб изначально плюнуть на это дело и сесть на маршрутку.
Если бы график номера 2 был стабильный - точно 10-12 минут, то люди знали бы, на что надеяться и терпеливо ждали бы трамвай №2. А так - никто не будет уверен когда 2-ка прийдет, будут садиться на маршрутку, а трамваи буд ходить пустые.

Впрочем, возможно проектировщики и не собирались достигать этой цели. Возможно они хотели сделать дело только на 50% и провести линию именно до жилых домов, но не замыкать реально круг, ограничившись формальным замыканием на бумаге.

Если учесть, что линия все равно замкнулась и средства потрачены, то, делаю вывод, КПД самих проектировщиков не очень велико и равняется уровню тех не очень умных людей, что планировали транспортную реформу, после которой все равно большая часть запланированных маршрутов была изменена...

Зображення користувача Любопытный.
Любопытный25.12.2014 14:39 December 25, 2014

А вот обзор нового участка трамвайной линии от винницких блогеров:
http://vokinburt.livejournal.com/671082.html